Gondolom Te hírdeted az apróban õket, az az ár kb reális, csak kár, hogy a nagy arany, mert az nem megy semmihez se. Én is gondolkoztam rajta, de szerintem hülyén nézne ki a bringámon.Szerintetek egy 03'Lx hmû 2 alu lánctányérja mennyit érhet?
Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
#2721
Posted 2005. March 08. - 21:55
#2722
Posted 2005. March 08. - 18:25
#2723
Posted 2005. March 08. - 18:18
#2724
Posted 2005. March 08. - 18:17
#2725
Posted 2005. March 08. - 18:13
#2726
Posted 2005. March 08. - 17:53
#2727
Posted 2005. March 08. - 17:40
#2728
Posted 2005. March 08. - 17:13
ha azok fenn vannak yól,akkor szinte 0% esély van rá,h leessen a lánc
a "lemez" ált. csak rockringként funkcionál
#2729
Posted 2005. March 08. - 16:55
#2730
Posted 2005. March 08. - 14:02
#2731
Posted 2005. March 08. - 13:51
kiindulásnak legalsó fogaskerék, váltókanál függõlegesbe. az után lehet finomhangolni
ha nme elég feszes a rugó, akkor keríts bele egy másikat, vagy vágj el belõle, vagy furj neki egy másik lyukat, ahova e lehet rakni, vagy ilyesmi tuningot neki
uromastyx: jó kombó szerintem. bár a 970 és a 990 (7.0 és 9.0 sorok mostani neve) közt nincs annyi árkülönbség, ha számít a súly, megéri a 990-es esetleg. nekem az van, az már tartóbakos. váltásteljesítményben szvsz ugyanaz.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2732
Posted 2005. March 08. - 13:49
#2733
Posted 2005. March 08. - 13:45
már értem, hogy miért sikerült akkor becsavarni a küllõk közé a váltómat egy síkra ugrásnál....
köszi
#2734
Posted 2005. March 08. - 13:40
lánchossz: mondhatnám, hogy keress vissza
cc-sek ne figyeljenek erre!
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2735
Posted 2005. March 08. - 13:27
Azért a váltónak nem célja hogy beforduljon a küllõk közé. Általában ez akkor fordul elõ, ha nincs rendesen beállítva a váltó, túl rövid / túl hosszú a lánc, stb.
Beg: van róla képed ?
az ideális lánchosszhoz van valami képlet/ajánlás/stb? vagy csak úgy szemre kell belõni?
#2736
Posted 2005. March 08. - 13:22
Tegnap vettem egy akciós XT hátsóváltót, fordított rendszerû, ezt régi fajta LX váltókarral tervezem mûködtetni. Azt mondták a boltban, hogy így fordítva fog mûködni, azonban nem lesz egyéb probléma?, szal jó lesz így?
#2737
Posted 2005. March 08. - 13:21
és én is jobban szeretem a markolatváltót mint a rapidfirét, de ha trigger vs rapidfire, akkor is a trigger mellett voksolnék, kényelmesebb csak nagyujjal csinélni, nem kell arra figyelni a fékkar és a váltókar pozicionálásánál, hogy jajj, a nagyujjam nem éri el, de a mutatóujjamnak meg már tul bent van... és a mutatóujjad folyamatosan a fékkaron maradhat, ha váltani akarsz, akkor is.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2738
Posted 2005. March 08. - 12:51
Egyfolytában állítgatni kellett, ha sáros lett akkor kész.
De az X0 már jobb:D
#2739
Posted 2005. March 08. - 12:35
Egyetlen panaszon rá, hogy a sós hólétõl pontszerû foltokban megroszdásodott a váltókanál kerék felõli oldala.
#2740
vendég_rvilike_*
Posted 2005. March 08. - 00:40
vendég_rvilike_*

Sign In
Create Account
This topic is locked
Back to top






