Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Meghajtás

- - - - -

  • This topic is locked This topic is locked
7585 replies to this topic

#2721
csgy

csgy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 647 posts

Szerintetek egy 03'Lx hmû 2 alu lánctányérja mennyit érhet?

Gondolom Te hírdeted az apróban õket, az az ár kb reális, csak kár, hogy a nagy arany, mert az nem megy semmihez se. Én is gondolkoztam rajta, de szerintem hülyén nézne ki a bringámon.

#2722
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,030 posts
de húsevõ a gány kategóriában érdeklõdik

#2723
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10,884 posts
szétgányolt truvativ, most a blackspire e-13 kategóriára gondoltam;)
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.

#2724
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,030 posts
ezt pont te mondod ... még mindíg olajos a kesztyûm

#2725
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10,884 posts
A legtöbb láncvezetõen csak egy görgõ van sõt..és mégsem dobják le a láncot szinte soha.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.

#2726
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,030 posts
de ha a görgõ nincs rajta, akkor ugyanúgy ledob(hat)ja a láncot, mintha nem is raktál volna fel semmit. viszont ha mégis akkor láncterelõ nélkül könyebb visszatenni ;)

#2727
husevotelefonfulke

husevotelefonfulke

    visszatérő

  • fórumtag
  • 2,350 posts
Nekem is ilyen kettõs felhasználásra kéne.

#2728
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11,904 posts
a 2 bizbasz görgõ fontosabb
ha azok fenn vannak yól,akkor szinte 0% esély van rá,h leessen a lánc
a "lemez" ált. csak rockringként funkcionál

#2729
husevotelefonfulke

husevotelefonfulke

    visszatérő

  • fórumtag
  • 2,350 posts
Szerintetek egy 03'Lx hmû 2 alu lánctányérja mennyit érhet?Most vettem aztán leszedtem õket, mert más az elgondolásom.Ja és még egy kérdés:egy tányért hagynék elõl, de ugye a csvarok így túl hosszúak.Ehhez lehet kapni valami alátétet vagy csak a sufniban lehet összepakolni?Ja és amúgy olyan lácterelõ nincs, ahol 2 lemez veszi kétoldalról körül a tányért, de nincs mindenféle bizbasz görgõ rajta?És occsó?Vagy ilyen is csak a sufniban készül?

#2730
uromastyx

uromastyx

    vendég

  • fórumtag
  • 146 posts
köszi

#2731
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
hát én mondjuk úgy használom, hogy rugóstagot kiszedtem, és összenyomtam a vázat, majd meglestem, mennyire áll bután elõre, ha teljesen összeér a váz.
kiindulásnak legalsó fogaskerék, váltókanál függõlegesbe. az után lehet finomhangolni :) azért mondtam azt, hogy azon nézzed, ahol legtöbbet használod, mert akkor ha függõlegesen áll azon, akkor valószínûleg teljes berugózásnál sem fog nagyon elõrenyúlni, bár a speckók láncvillája alig nyúlik valamennyit, nem egyforgáspontos vázak.
ha nme elég feszes a rugó, akkor keríts bele egy másikat, vagy vágj el belõle, vagy furj neki egy másik lyukat, ahova e lehet rakni, vagy ilyesmi tuningot neki :D

uromastyx: jó kombó szerintem. bár a 970 és a 990 (7.0 és 9.0 sorok mostani neve) közt nincs annyi árkülönbség, ha számít a súly, megéri a 990-es esetleg. nekem az van, az már tartóbakos. váltásteljesítményben szvsz ugyanaz.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#2732
uromastyx

uromastyx

    vendég

  • fórumtag
  • 146 posts
Még vmi: az XT hátsó 2004/LX2003 váltókarhoz Sram 7.0 fogsort és PC 69 láncot néztem ki. Érdemes jobbat vagy elég?

#2733
Kislust

Kislust

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,507 posts
aham, értem....és úgy nem lesz túl laza a lánc?
már értem, hogy miért sikerült akkor becsavarni a küllõk közé a váltómat egy síkra ugrásnál....

köszi
Van állásom...:bananadan

#2734
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
fordított xt: csak meg kell szokni. nekem nme ment :)
lánchossz: mondhatnám, hogy keress vissza ;) érvényes, hogy a kanál egyenesen (függõlegesen) álljon azon a fogaskeréken, ahol a legtöbbet használod. (elöl csak egy van gondolom)
cc-sek ne figyeljenek erre! ;)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#2735
Kislust

Kislust

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,507 posts

Azért a váltónak nem célja hogy beforduljon a küllõk közé. Általában ez akkor fordul elõ, ha nincs rendesen beállítva a váltó, túl rövid / túl hosszú a lánc, stb.
Beg: van róla képed ? :)


az ideális lánchosszhoz van valami képlet/ajánlás/stb? vagy csak úgy szemre kell belõni?
Van állásom...:bananadan

#2736
uromastyx

uromastyx

    vendég

  • fórumtag
  • 146 posts
Üdv!

Tegnap vettem egy akciós XT hátsóváltót, fordított rendszerû, ezt régi fajta LX váltókarral tervezem mûködtetni. Azt mondták a boltban, hogy így fordítva fog mûködni, azonban nem lesz egyéb probléma?, szal jó lesz így?

#2737
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
szerintem az utolsó jó, xt alatti (árban) szintû hátsóváltót a sh!mano '98-ban gyártotta.... (stx rc) azóta csak xt vagy xtr, a többi kritikán aluli, ha divat szidni, ha nem.
és én is jobban szeretem a markolatváltót mint a rapidfirét, de ha trigger vs rapidfire, akkor is a trigger mellett voksolnék, kényelmesebb csak nagyujjal csinélni, nem kell arra figyelni a fékkar és a váltókar pozicionálásánál, hogy jajj, a nagyujjam nem éri el, de a mutatóujjamnak meg már tul bent van... és a mutatóujjad folyamatosan a fékkaron maradhat, ha váltani akarsz, akkor is.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#2738
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10,884 posts
hát nekem a deore egy kalap **** volt és ezt túlzás nélkül állíthatom..
Egyfolytában állítgatni kellett, ha sáros lett akkor kész.
De az X0 már jobb:D
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.

#2739
Fehérje

Fehérje

    vendég

  • fórumtag
  • 46 posts
Mielõtt belemerülnénk a Shimano alázásba (bármekkora divat is az ilyesmi), megjegyezném halkan, hogy az Aliviot az elmúlt 15.000km alatt EGYSZER kellett utánállítani... Akkor is azért, mert váltókart cseréltem és nem állítottam be precízen a bowdent. November óta nem tisztítottam a bicajt, azóta beletekertem 2500-3000km-t úgy, hogy átlag heti 6-8 alkalommal használtam, hóban-latyakban is! És "még mindig vált". Pedig volt olyan, hogy a bovdenen helyenként hegesztõpálca vastagságú jégréteg keletkezett. :D

Egyetlen panaszon rá, hogy a sós hólétõl pontszerû foltokban megroszdásodott a váltókanál kerék felõli oldala. :(

#2740
vendég_rvilike_*

vendég_rvilike_*
  • vendég
Shimanonal iszonyuan fugg a valtasteljesitmeny attol,hogy milyen a bowdenezes.Sramnal 1:1 miatt gyakorlatilag mindegy.Nekem is isten tudja miota van ez,szerintem mar full berohadt a telen,de meg mindig valt :D