Gondolom Te hírdeted az apróban õket, az az ár kb reális, csak kár, hogy a nagy arany, mert az nem megy semmihez se. Én is gondolkoztam rajta, de szerintem hülyén nézne ki a bringámon.Szerintetek egy 03'Lx hmû 2 alu lánctányérja mennyit érhet?
Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
#2721
Posted 2005. March 08. - 21:55
#2722
Posted 2005. March 08. - 18:25
#2723
Posted 2005. March 08. - 18:18
#2724
Posted 2005. March 08. - 18:17
#2725
Posted 2005. March 08. - 18:13
#2726
Posted 2005. March 08. - 17:53
#2727
Posted 2005. March 08. - 17:40
#2728
Posted 2005. March 08. - 17:13
ha azok fenn vannak yól,akkor szinte 0% esély van rá,h leessen a lánc
a "lemez" ált. csak rockringként funkcionál
#2729
Posted 2005. March 08. - 16:55
#2730
Posted 2005. March 08. - 14:02
#2731
Posted 2005. March 08. - 13:51
kiindulásnak legalsó fogaskerék, váltókanál függõlegesbe. az után lehet finomhangolni azért mondtam azt, hogy azon nézzed, ahol legtöbbet használod, mert akkor ha függõlegesen áll azon, akkor valószínûleg teljes berugózásnál sem fog nagyon elõrenyúlni, bár a speckók láncvillája alig nyúlik valamennyit, nem egyforgáspontos vázak.
ha nme elég feszes a rugó, akkor keríts bele egy másikat, vagy vágj el belõle, vagy furj neki egy másik lyukat, ahova e lehet rakni, vagy ilyesmi tuningot neki
uromastyx: jó kombó szerintem. bár a 970 és a 990 (7.0 és 9.0 sorok mostani neve) közt nincs annyi árkülönbség, ha számít a súly, megéri a 990-es esetleg. nekem az van, az már tartóbakos. váltásteljesítményben szvsz ugyanaz.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2732
Posted 2005. March 08. - 13:49
#2733
Posted 2005. March 08. - 13:45
már értem, hogy miért sikerült akkor becsavarni a küllõk közé a váltómat egy síkra ugrásnál....
köszi
#2734
Posted 2005. March 08. - 13:40
lánchossz: mondhatnám, hogy keress vissza érvényes, hogy a kanál egyenesen (függõlegesen) álljon azon a fogaskeréken, ahol a legtöbbet használod. (elöl csak egy van gondolom)
cc-sek ne figyeljenek erre!
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2735
Posted 2005. March 08. - 13:27
Azért a váltónak nem célja hogy beforduljon a küllõk közé. Általában ez akkor fordul elõ, ha nincs rendesen beállítva a váltó, túl rövid / túl hosszú a lánc, stb.
Beg: van róla képed ?
az ideális lánchosszhoz van valami képlet/ajánlás/stb? vagy csak úgy szemre kell belõni?
#2736
Posted 2005. March 08. - 13:22
Tegnap vettem egy akciós XT hátsóváltót, fordított rendszerû, ezt régi fajta LX váltókarral tervezem mûködtetni. Azt mondták a boltban, hogy így fordítva fog mûködni, azonban nem lesz egyéb probléma?, szal jó lesz így?
#2737
Posted 2005. March 08. - 13:21
és én is jobban szeretem a markolatváltót mint a rapidfirét, de ha trigger vs rapidfire, akkor is a trigger mellett voksolnék, kényelmesebb csak nagyujjal csinélni, nem kell arra figyelni a fékkar és a váltókar pozicionálásánál, hogy jajj, a nagyujjam nem éri el, de a mutatóujjamnak meg már tul bent van... és a mutatóujjad folyamatosan a fékkaron maradhat, ha váltani akarsz, akkor is.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2738
Posted 2005. March 08. - 12:51
Egyfolytában állítgatni kellett, ha sáros lett akkor kész.
De az X0 már jobb:D
#2739
Posted 2005. March 08. - 12:35
Egyetlen panaszon rá, hogy a sós hólétõl pontszerû foltokban megroszdásodott a váltókanál kerék felõli oldala.