Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Indította
Dude
, 2002. november 14. 13:08
#2141
Írta 2005. május 23. - 16:17
lehet hoyg kapok ma egy 122-est a 118-as helyett... talán annyi már elég neki
Mé há nem?
#2142
Írta 2005. május 23. - 15:31
éppen hogy monoblokkhoz jár :chin:
oktásnál nem kolbászol annyit, de ha (majdnem) beleér az sehol nem egészséges
oktásnál nem kolbászol annyit, de ha (majdnem) beleér az sehol nem egészséges
#2143
Írta 2005. május 23. - 14:10
a hajtómûhöz jár...
a tengelyhosszal meg az van hogy a legjobb tapasztalati úton belõni, már ahol ezt meg lehet tenni...
ami most van az szvsz rövid lesz
a tengelyhosszal meg az van hogy a legjobb tapasztalati úton belõni, már ahol ezt meg lehet tenni...
ami most van az szvsz rövid lesz
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#2144
Írta 2005. május 23. - 11:41
régebben volt kisebb isis-es csavar is, tán 12-es, ha jól tévedek.
de nem a monoblokkhoz adják a csavart gyárilag?
de nem a monoblokkhoz adják a csavart gyárilag?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2145
Írta 2005. május 23. - 08:06
4szöges vagy octalinkes? Ha 4szöges akkor hosszabb tengelyû monoblokkot kéne venned, ha octalinkes akkor nemgáz, mert nem fog beljebb csúszni
Akár 4szöges akár oktás mindenképpen gáz, mert ok hogy most nem ér hozzá, de az elsõ kiállva tekerésnél a tányér meg fogja enni a vázadat.
#2146
Írta 2005. május 22. - 20:24
#2147
Írta 2005. május 22. - 20:21
üdv mindenkinek!
lenne 1 kérdésem azokhoz akik ismerik a bike+ ISIS-es monoblockjait.
M12-es vagy M15-ös hajtómû csavar kell bele???
üdv!
lenne 1 kérdésem azokhoz akik ismerik a bike+ ISIS-es monoblockjait.
M12-es vagy M15-ös hajtómû csavar kell bele???
üdv!
#2148
Írta 2005. május 21. - 19:41
4szöges...
de mekkora agyak vannak? ez 118-as és nekem eredetileg 113-asat ajánlottak, igaz azt egy kissebb hajtómûhöz mondta valaki...
de mekkora agyak vannak? ez 118-as és nekem eredetileg 113-asat ajánlottak, igaz azt egy kissebb hajtómûhöz mondta valaki...
Mé há nem?
#2149
Írta 2005. május 21. - 19:37
4szöges vagy octalinkes? Ha 4szöges akkor hosszabb tengelyû monoblokkot kéne venned, ha octalinkes akkor nemgáz, mert nem fog beljebb csúszni
[whitetrash.hardcore.rock&roll.fuckyou]
#2150
Írta 2005. május 21. - 19:32
hali!van egy kis problémám... vettem nemrg egy Kona Cindercone 19"-os vázat, majd most raktam volna bele egy shimano középagyat ami a következõ paraméterekkel rendelkezik:68 bc1.37*24 eddig oks a dolog, de ráraktam egy shimano tiagra hajtómûvet aminek a tányérjai (3tányérja van) kb 1mm-re vannak a váztól... ez mennyire gázos szitu? belefér még? lehet hogy kevesebb is mint 1mm... de télleg elég kevés a váz és a fogak közti távolság, a hajtókar és a váz közt is kb 1,5 cm van...(váz a hátsó villánál...)
mennyira lehet ez gond?
mennyira lehet ez gond?
Mé há nem?
#2151
Írta 2005. május 21. - 14:37
Váltsd el úgy hogy ne feszüljön a rugó, vagy vedd ki a hátsó kereket. Ki tud nnyúlni a ruggó és akkor nem feszít már rendesen.
Szerintem a terpesz 40cm-nél kezdõdik, az a kb 3cm alig számít valamit. A hajtókarhossz többet számítana, még a térdnek is. Ha meg nem lesz jó pereld be a shimanót
Szerintem a terpesz 40cm-nél kezdõdik, az a kb 3cm alig számít valamit. A hajtókarhossz többet számítana, még a térdnek is. Ha meg nem lesz jó pereld be a shimanót
Ride everywhere.
.
#2152
Írta 2005. május 20. - 10:23
Valójában nagyobb a q faktor, viszont most jól meg van ideologizálva, hogy cserébe merevebb.
Egyébként lornak igaza van. Két külön dologró' van szó.
Most akkor az új shimano vázon kívüli csapágyas hajtómûveknél jobban terpeszbe kell tekerni vagy nem?
Én nem próbáltam még huzamosabb idõre õket, de nem merem megvenni az új xt-t mert amúgy is érzékeny a térdem.
Nem rinyálásból, de számít, hogy hogy áll az ember lába na!
One planet, one tribe...
#2153
Írta 2005. május 20. - 10:14
Hi, igazábol nem is tudom, hogy hova írjam szal ide lett.
Ha otthon beállítom a sufniba a bicajt hosszabb idõre akkor számít, hogy milyen állásban hagytam a váltókat? Esetleg érdemes arra figyelni, hogy a váltó rugói ne feszüljenek, vagy hasonlók?
Remélem nem volt túl hülye kérdés.
Ha otthon beállítom a sufniba a bicajt hosszabb idõre akkor számít, hogy milyen állásban hagytam a váltókat? Esetleg érdemes arra figyelni, hogy a váltó rugói ne feszüljenek, vagy hasonlók?
Remélem nem volt túl hülye kérdés.
One planet, one tribe...
#2154
vendég_Charon_*
Írta 2005. május 19. - 12:06
Valójában nagyobb a q faktor, viszont most jól meg van ideologizálva, hogy cserébe merevebb.
Egyébként lornak igaza van. Két külön dologró' van szó.
Egyébként lornak igaza van. Két külön dologró' van szó.
#2155
Írta 2005. május 19. - 11:28
#2156
Írta 2005. május 19. - 09:53
ettol elvileg nem valtozott a q faktor.
csak volt egy folos ter ahova bekerult a csapi
csak volt egy folos ter ahova bekerult a csapi
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2157
Írta 2005. május 19. - 09:29
így van!
de miért van az hogy régen a sok CCs rinyált hogy terpeszbe kell tekerni és az milyen rossz, most meg kívül van a csapágy a monoblokkházon... tökre nemértem az embereket
de miért van az hogy régen a sok CCs rinyált hogy terpeszbe kell tekerni és az milyen rossz, most meg kívül van a csapágy a monoblokkházon... tökre nemértem az embereket
#2158
Írta 2005. május 19. - 09:05
#2159
vendég_Charon_*
Írta 2005. május 19. - 08:57
Attól függ az elrendezés, hogy 68 mm-es, vagy 73 mm-es a középcsapágyházad van.
http://cycle.shimano-eu.com/
Kicsit keresgélve megleled az LX leírását, és ott benne van az elrendezés.
Most valmiért nem megy a netem rendesen.
Asszem erre nézd.
http://www.bikemagic...698671342910344
3 alátét. Kettõ a fogaskerekes oldalra, egy a másikra. Ha E típusú a váltó (kcs rögzített, akkor eggyel kevesebb kell oda. Ez volt a 68-asnál. Ha 73as, akkor jobbra egy, vagy, ha E type akkor egy sem.
Ha ezek után se jó, akkor mindenképpen az elsõ váltó van ramatyul beállítva.
http://cycle.shimano-eu.com/
Kicsit keresgélve megleled az LX leírását, és ott benne van az elrendezés.
Most valmiért nem megy a netem rendesen.
Asszem erre nézd.
http://www.bikemagic...698671342910344
3 alátét. Kettõ a fogaskerekes oldalra, egy a másikra. Ha E típusú a váltó (kcs rögzített, akkor eggyel kevesebb kell oda. Ez volt a 68-asnál. Ha 73as, akkor jobbra egy, vagy, ha E type akkor egy sem.
Ha ezek után se jó, akkor mindenképpen az elsõ váltó van ramatyul beállítva.
#2160
Írta 2005. május 19. - 08:52
Sziasztok!
Megvettem a 2005-ös LX kart és kaptam hozzá három távtartót.
Az lenne a kérdésem, hogy akinek van ilyen hajtókara, hogyan helyezte el a távtartókat, mert ha kettõt rakok a tányérok oldalára, akkor a elsõ váltó nem éri el a 3as fokozatot és visszadobja a kettesre...
Ha pedig egyet rakok, akkor peedig az alsó fokozat "ciripel" :cry:
Hogy is van ez? 04'polarX vázban van
Köxi!
Megvettem a 2005-ös LX kart és kaptam hozzá három távtartót.
Az lenne a kérdésem, hogy akinek van ilyen hajtókara, hogyan helyezte el a távtartókat, mert ha kettõt rakok a tányérok oldalára, akkor a elsõ váltó nem éri el a 3as fokozatot és visszadobja a kettesre...
Ha pedig egyet rakok, akkor peedig az alsó fokozat "ciripel" :cry:
Hogy is van ez? 04'polarX vázban van
Köxi!