leon kérdezte, milyen az ideális futárbicó. szerintem városba bõven elég egy versenycanga, egysebességesítve. még profibb az örökhajtós.
én nem nagyon értettem, hogy mernek a futárok a forgalomban fék nélküli pályagépekkel nyomulni, de amióta megvan az örökhajtósom, és nagyjából megtanultam használni, már látom, hogy teljesen jó városban is, és mocskosul lehet vele menni. mondjuk én azért elsõ fékkel használom, vészhelyzetekre
ja, és ezt tuttira nem lopják el ;D ;D
én is úgy tudom, hogy sem részmunkaidõben, sem nyári munkaként nem lehet futárkodni. nyáron nincs meló, mert minden officer nyaral.
ja, egyébként meg: www.hajtaspajtas.hu, ott meg a futárfelvétel ikon. szépen le van írva minden.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Bringás futár
Indította
Rave_Ace
, 2002. március 28. 15:50
#1
Írta 2002. április 10. - 08:50
#2
Írta 2002. április 05. - 15:07
Nekem most sikerült találnom egy futáros melót. Na nem hajti-pajti leszek, hanem napi pár órában fogom biciklin széthordani egy ismerõsöm küldeményeit a városban. Végre egy nekem való meló. Azt hiszem, szeretni fogom, és suli mellett pont jó lesz.
#3
vendég__*
Írta 2002. április 04. - 17:07
Pláne meg hogy idén Koppenhágában lesz a futár világbajnokság is!
Trau: CCB és Luongo foreva!! neeeem ??????
zSombor[ka]
ui.: hát szerintem a 7végén igencsak felkopna egy futár álla
Trau: CCB és Luongo foreva!! neeeem ??????
zSombor[ka]
ui.: hát szerintem a 7végén igencsak felkopna egy futár álla
#4
vendég__*
Írta 2002. április 04. - 16:05
Én 5 éve voltam Hajti-Pajtis egy évig. Ez valóban nem munkahely, hanem egy életstílus, akihez nincs hozzáragadva a bicaja, annak nem érdemes próbálkoznia vele. Vannak nehéz pillanatok, de mindent át lehet vészelni (utólag én sem értem, hogy csináltam végig a telet nyári cipõben+egyszerû cuccokban, semmi Gore-Tex meg ilyesmi).
A fizetés nem egy nagy szám, de ha valaki nem akar átlag jenõ lenni és nincs jobb lehetõsége, akkor jó dolog futárnak lenni. Pesten már nem csinálnám, de pl. Koppenhágában igen - hiperudvarias autósok, millió használható és biztonságos kerékpárút, és minden sarkon lehet látni egy bicós futárt. Ja és nincs büdös, nem tudom, hogy csinálják. Meg mindenki tud angolul. Lehet, hogy beugrom, amikor Malmöben leszünk pár hétig
A fizetés nem egy nagy szám, de ha valaki nem akar átlag jenõ lenni és nincs jobb lehetõsége, akkor jó dolog futárnak lenni. Pesten már nem csinálnám, de pl. Koppenhágában igen - hiperudvarias autósok, millió használható és biztonságos kerékpárút, és minden sarkon lehet látni egy bicós futárt. Ja és nincs büdös, nem tudom, hogy csinálják. Meg mindenki tud angolul. Lehet, hogy beugrom, amikor Malmöben leszünk pár hétig
#5
Írta 2002. április 02. - 18:27
trau (ha van futárcéged, akkor biztos tudsz rá válaszolni), és a többieknek is persze:
Ha én még diák vagyok, akkor nem lehet azt megjátszani, hogy mint nyári munkaként beállok vhova?
Ezen már elég régóta gondolkodom...
Ha meg szivatnának mert frisshusi vagyok, vagy egyszerûen szar az egész, akkor otthagynám és kész...
Szal ezt nem lehet megcsinálni?
Ha én még diák vagyok, akkor nem lehet azt megjátszani, hogy mint nyári munkaként beállok vhova?
Ezen már elég régóta gondolkodom...
Ha meg szivatnának mert frisshusi vagyok, vagy egyszerûen szar az egész, akkor otthagynám és kész...
Szal ezt nem lehet megcsinálni?
#6
Írta 2002. április 02. - 15:05
Trau!
Hétvégén szerintem legalább annyira vannak fuvarok, mint éjszaka.
üdv,
kislust
Hétvégén szerintem legalább annyira vannak fuvarok, mint éjszaka.
üdv,
kislust
#7
Írta 2002. április 02. - 11:18
Napsugarast!
Kislust irta vala:
"UI:mondjuk én már arra is gondoltam, hogy hétvégénként elmegyek... :-/"
Hmm, mintha hetvegen nem igazan lennenek fuvarok...
Trau
Kislust irta vala:
"UI:mondjuk én már arra is gondoltam, hogy hétvégénként elmegyek... :-/"
Hmm, mintha hetvegen nem igazan lennenek fuvarok...
Trau
#8
Írta 2002. április 02. - 11:16
Napsugarast!
Sorn irta vala:
"Aztán meséltek olyat is, hogy a friss husikat elég rendesen szivatták, õk kapták a távoli, meg hegyen lévõ címeket. Mobil se kaptak, se cb-t, az csak az öreg rókáknak járt. -> Minden kézbesítés után vissza kellett tekerniük a központba, hogy mi a következõ meló."
Hmm, csacskasag... Az edzettseg megszerzesere tokeletes egy Zuglo - Csilleberc fuvar pl. Amugy meg hulyeseg a visszatekeres, telefonkartya vagy mobil...
"Én nem javallanám neked. Más a bringázás szeretete és más az, amikor minden nap (télen, nyáron, esõben, hóban) tekerned kell a szaros, büdös városban. Ha jól megfizetnék én akkor sem hiszem, hogy csinálnám."
Mert ez egy eletstilus. Es a legjobbabb...
Trau
akinek van futarcege, csak icipici, amugy meg CCB foreva...
Sorn irta vala:
"Aztán meséltek olyat is, hogy a friss husikat elég rendesen szivatták, õk kapták a távoli, meg hegyen lévõ címeket. Mobil se kaptak, se cb-t, az csak az öreg rókáknak járt. -> Minden kézbesítés után vissza kellett tekerniük a központba, hogy mi a következõ meló."
Hmm, csacskasag... Az edzettseg megszerzesere tokeletes egy Zuglo - Csilleberc fuvar pl. Amugy meg hulyeseg a visszatekeres, telefonkartya vagy mobil...
"Én nem javallanám neked. Más a bringázás szeretete és más az, amikor minden nap (télen, nyáron, esõben, hóban) tekerned kell a szaros, büdös városban. Ha jól megfizetnék én akkor sem hiszem, hogy csinálnám."
Mert ez egy eletstilus. Es a legjobbabb...
Trau
akinek van futarcege, csak icipici, amugy meg CCB foreva...
#9
vendég__*
Írta 2002. április 01. - 08:33
Most jövök a bringaboltból, megvannak a szitimaraton külsõk! Tökre örülök nekik és annak, hogy kedvedre tehetek. De most robogok, gyorsan átdobom õket és irány a hegy, kpróbálni õket!
#10
Írta 2002. március 31. - 21:48
Sorn:
Holnap vegyél szitimaraton gumit és azzal déházzál, ugye ezt is megteszed érettem?
lcs
Holnap vegyél szitimaraton gumit és azzal déházzál, ugye ezt is megteszed érettem?
lcs
#11
vendég__*
Írta 2002. március 31. - 06:16
Ja... Ideális futár bicó? Természetesen Ancilloti + Shiver+ az új 1 kilós Maxxis külsõk. :-X
#12
vendég__*
Írta 2002. március 31. - 06:14
Annyit még hozzáfûznék a magvas témához, hogy csak a "jobbak" keresnek havonta 100 körül. A kezdõ pénz a fele.
És azt is vegyétek figyelembe, hogy bringát nem adnak, sõt a saját bringád amortizációját is neked kell állnod a pénzedbõl. És ugyi átlag napi 100 km-nél a városban pusztulhat az rendesen...
Jómagam nem tartom nagy biznisznek a futárkodást.
Persze, ha Lcs mondaná, hogy holnaptól legyek futár, akkor egybõl beállnék a sorba. ;D
És azt is vegyétek figyelembe, hogy bringát nem adnak, sõt a saját bringád amortizációját is neked kell állnod a pénzedbõl. És ugyi átlag napi 100 km-nél a városban pusztulhat az rendesen...
Jómagam nem tartom nagy biznisznek a futárkodást.
Persze, ha Lcs mondaná, hogy holnaptól legyek futár, akkor egybõl beállnék a sorba. ;D
#13
Írta 2002. március 30. - 23:01
#14
Írta 2002. március 30. - 21:50
#15
Írta 2002. március 30. - 02:11
Ti itt arról beszéltek, hogy ezt részmunkaidõben is lehet csinálni. Mikor én tavaly betelefonáltam két helyre, nekem azt mondták,hogy ezt csak teljes idõben lehet csinálni. Lehet, hogy azóta változott?
Persze gondolom, hogy a "régieknek" adnak ilyesmi elõnyöket, hogy már vállalhatnak melót hébe-hóba.
Szerintem mindenképpen érdemes kipróbálni, ha az ember tudja fulltime-ban csinálni. Legalább kipróbálja, és tudni fogja, hogy szeresse-e vagy sem.
Persze gondolom, hogy a "régieknek" adnak ilyesmi elõnyöket, hogy már vállalhatnak melót hébe-hóba.
Szerintem mindenképpen érdemes kipróbálni, ha az ember tudja fulltime-ban csinálni. Legalább kipróbálja, és tudni fogja, hogy szeresse-e vagy sem.
#16
Írta 2002. március 30. - 00:15
#17
Írta 2002. március 29. - 14:58
Hát jah, de akkor meg minek?!
Én még egyelõre egy légkondícionált irodában csücsülök, de, ha belegondolok, hogy napi 110-120 kilcsit kéne lehúznom mindennap ezért a pénzért, akkor inkább tovább csücsülök, és maradok hétvégi kocabringás... Szal még csücsülök, de már rajtam van a sípcsontvédõm... ;D Meg itt van az asztalomnak támasztva a kis bicóm, szal nemsokára lezavarok egy fuvart... ;D
...még két óra...
Én még egyelõre egy légkondícionált irodában csücsülök, de, ha belegondolok, hogy napi 110-120 kilcsit kéne lehúznom mindennap ezért a pénzért, akkor inkább tovább csücsülök, és maradok hétvégi kocabringás... Szal még csücsülök, de már rajtam van a sípcsontvédõm... ;D Meg itt van az asztalomnak támasztva a kis bicóm, szal nemsokára lezavarok egy fuvart... ;D
...még két óra...
#18
Írta 2002. március 29. - 14:40
ez igaz,a professzor urat vakon követjük, de szerintem már az is szabadságnak számít, ha nem egy légkondicionált irodában csücsülsz, hanem egész nap tekersz.
Nincs megszabva, hogy egy nap hány fuvart kell teljesítened, így arra mész amerre akarsz, legfeljebb nem sokat keresel.. ;D
Nincs megszabva, hogy egy nap hány fuvart kell teljesítened, így arra mész amerre akarsz, legfeljebb nem sokat keresel.. ;D
#19
Írta 2002. március 29. - 14:33
Nekem eszembe sem jutott ilyesmi... :-/ A bicózásban a legnagyobb vonzerõ a szabadság. Az, hogy úgy tekerek, oda, akkor, ahogy, ahova, és amikor én akarok. Ezért nem is igen preferálok semmiféle olyan tényezõt, ami ezt korlátozná.
U.I.:na, jó, ha LCs azt mondja, hogy itt inkább forduljunk jobbra, akkor természetesen örömmel meghajlok az akarata elõtt!
U.I.:na, jó, ha LCs azt mondja, hogy itt inkább forduljunk jobbra, akkor természetesen örömmel meghajlok az akarata elõtt!
#20
Írta 2002. március 29. - 14:24
az az egyetlen gond, hogy
sok pénz/sok maradék idõ + biciklis elfoglaltság = nem megoldható egyenlet
ergo: aki a biciklijén akar dolgozni annak az nem fog sikerülni úgy hogy ideje is maradjon másra és még meg is gazdagodjon
ez a legeslegnagyobb nyomasztója lelkem világának
(hülye vagyok ;D)
sok pénz/sok maradék idõ + biciklis elfoglaltság = nem megoldható egyenlet
ergo: aki a biciklijén akar dolgozni annak az nem fog sikerülni úgy hogy ideje is maradjon másra és még meg is gazdagodjon
ez a legeslegnagyobb nyomasztója lelkem világának
(hülye vagyok ;D)