Ebben a kérdésben én sem vagyok egy tudor.. De ha megnézel egy Shimano meg egy RaceFace Signature DH-t azért látható a különbség (jobb szélén sokkal nagyobb perem van a RFnek). Szerintem leginkább ettõl függ a dolog.
Ja tényleg! Volt már nekem is FSA ultimax monoblokkom (;D könnyen felejtek ;D) az is tutira jó bármilyen láncterelõvel!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
hajtómû
Started by
maceee
, 2002. April 29. 16:08
#41
Posted 2002. October 06. - 19:58
#42
Posted 2002. October 06. - 19:45
Tehát akkor ettõl függ egyáltalán, hogy lehet e láncvezetõd vagy nem? ??? Ez az E-típusúakra igaz csak? Én vagyok a Dalai Lámer... :-[
#43
Posted 2002. October 06. - 19:44
Andix és mekkora peremre gondolsz??Mert szerintem az összesnek van és akkor csak méretbe lenne eltérés??AMúgy 118-as monot ajánlanak és ha pl beleteszünk egy nagyobbat abba több menet van az talán stabilabban behúzná magát??
#44
Posted 2002. October 06. - 19:39
Leginkább annyi az egész, hogy van aminek nincs pereme, és van amelyiknek van! (Az az FSA például ilyen; peremes)
#45
Posted 2002. October 06. - 19:30
Most akkor van külön láncvezetõkhöz tervezett szélesebb jobb-menetû monoblokk, avagy nem? Mert megboltoltam Andix cuccosát, és ISIS-es középrészem van (FSA Ultimax). Bírni fogja a gyûrõdést?
#46
Posted 2002. October 06. - 16:09
Én velem is ilyesmik vannak, bár a monoblokk amim van (kölcsön) fura. Nem tudom teljesen betekerni, úgyhogy a balfele csutra benn van, a jobb kilóg 2 mm-t. Nyekereg, meg recseg.
Off: ruff, nagyon lidotajla-s a kép oldalt
Off: ruff, nagyon lidotajla-s a kép oldalt
#47
Posted 2002. October 06. - 15:56
teszel 5 db láncvezetõt a láncillára, csak ér már valamit ;D ;D egzébként számít az a chaingdog, ugyan nem abban segít hogz ne libegjen a lánc, hanem hogy ne essen le a lánckerékrõl, a pedál tengelyére ! egzébként szerintem egy lánvillára szerelhetõ láncvezetõ segítene abban hogy ne lötyögjön a lánc !
bár még egyet sem próbáltam és xc - zek szóval nincsenek tapasztalataim ilyen dógokkal kapcsolatban.
bár még egyet sem próbáltam és xc - zek szóval nincsenek tapasztalataim ilyen dógokkal kapcsolatban.
#48
Posted 2002. October 06. - 13:34
Ez is egy megoldás csak az a baj hogy magába pl a Chaindog nem oldja meg a lánfeszítést csak a vezetést és nekem az fontos hogy ne libegjen veszettül a lánc!
#49
Posted 2002. October 06. - 10:22
#50
Posted 2002. October 05. - 22:24
Igen??És nem tudod milyen monoblock az!De szerintem shimanonak nincs ilyen fõleg nem octásba!Most nagyon szomorú vagyok mert ha veszek egy újat és az is elbaszódik akkor kidobtam 7-9 ezer forintot!Amúgy nem rossz a deor amíg nem volt feltéve a láncvezetõ addig simán bírta az ugrálásokat a merev gépembe is!De most amikor beletettük a feszítót akkor egyik lefelén észrevettem hogy az egész hajtómûvem lelazult és utánna másnapra már recsegett is!
#51
Posted 2002. October 05. - 22:20
#52
Posted 2002. October 05. - 22:18
Nem teljesen ide tartozik de nem akartam tovább kutatni topicért!Szóval az szeretném tudni hogy Octalinkes hajtómûhöz kéne nekem most monoblock mert a régimet kinyírtam(Deore) és hogy az LX szerintetek bírja vmennyivel tovább vagy az is ilyen faszán megfogja adni magát?!Jah láncvezetõvel használom ami a mono alá van téve és páran azt mondták hogy ez gyengítette le mert kevesebb a menet amibe kapaszkodik és így elkezdett recsegni mint állat!Valakinek volt már ílyen problámája a monoblock vs. láncvezetõ harcban??
#53
vendég__*
Posted 2002. October 02. - 08:28
Nah a 270-es van nekem, de jó a 262-es is. Én azé vettem 270-est, mer nem vótt más...Ezzel az a baj, hogy ászokcsavarokhoz ajánlják, mer elég folyékony, tehát becsöppentenek egy zsákfuratba X mennyiséget, majd becsavarjék a csavart és az betolja a menetek közé a cuccot. Ezért célszerûbb a 262-es, mer az zselésebb, és azt már közvetlenül a menetre is fel lehet vinni, anélkül hogy a fele lecsöpögne mire betekered. (remélem jól emléxem a számokra, mer IQ-ból nyomom, ha valaki másképp tuggya szójjon)
#54
Posted 2002. October 01. - 18:21
Hát köszönöm akkor ez lessz gondolom csavarbótban is lehet kapni mert oda úgyis kell mennem hogy vegyek egy rendes csavart is bele.
joarc.
joarc.
#55
vendég__*
Posted 2002. October 01. - 15:28
okey, akkó jól sejtettem. nah tesó, akkó holnapra elõkerítem a Loctite katalógusunkat, oszt megnézem hogy pontosan mijen is kell ijen mütyürökhöz. de ha nem feledem, lehet hogy most megkeresem...
#56
Posted 2002. October 01. - 15:18
hát tudod a siklócsapágyas váltógörgõ rögzítõcsavarja, ami egyben a tengely is... mindig meghúzza az a piszok görgõ akárhogy is sikálom-pucolom... :-/
ennek is utána tudnál nézni??? :-*
ennek is utána tudnál nézni??? :-*
#57
vendég__*
Posted 2002. October 01. - 15:07
hát asz attó függ mijen váltógörgõ csavarra gondósz tesó? ha arra amire én, akkor jó hozzá, de gyengébbet kell venni, mint ami a hajtómûhöz köll. ugyanis elõferdülhet az a profi dolog, hogy nem fogod tunni kiszedni a csavart, csak ha felmelegíted 150-200 C-ra, ez gondolom kilõve, vagy ha leflexeled a fejét a csavarnak s valahogy kipiszkálod a maradékot egy fúróval vagy valami igen finom mûszerrel, mint pl. egy 10kg-os samu....;D
#58
Posted 2002. October 01. - 13:59
#59
vendég__*
Posted 2002. October 01. - 12:47
joarc:
veszöl Loctite menetrögzítõt, és beragasztod a csavart az tengelybe. nekem ugyanez volt, azóta korrektül helyén marad a hajtómû. ha ráér holnapig, megmondom mijen tipusú loctite-ot célszerû venni, mer fejbõ most én sem tudom. amúgy csapágy boltokban lehet hozzájutni.
veszöl Loctite menetrögzítõt, és beragasztod a csavart az tengelybe. nekem ugyanez volt, azóta korrektül helyén marad a hajtómû. ha ráér holnapig, megmondom mijen tipusú loctite-ot célszerû venni, mer fejbõ most én sem tudom. amúgy csapágy boltokban lehet hozzájutni.
#60
Posted 2002. September 29. - 15:42
Van 1 fire x isis hajtókarom. fsa köyépcsapággyal egy idejig tök jol mûkodött de 1 hét mulva leesett azota mindig lelazul (bal kar) mert az aluba az acél bordák beleméjjedtek mit tegyek ? nemakarom kidobni.
JOARC
JOARC