Ez nem igy van :barki beepithetne...
Amirol Te beszelsz ( a Santa Cruz es az Intense is levedte) az a VPP= Virtual Pivot Point olyan hatso rugostag ami szinten a pogot hivatott kikuszobolni...
Egyebkent en olvastam tesztet a `5. Emeletrol` : azt irtak ez felhasznalo fuggo, mert ha peldaul Te ugraloorult/szigoruancsakereszkedek arc vagy akkor 1 Fox RC sokkal jobb.....
`szal szerintem azt a penzt nem eri meg, akkor inkabb 1 Romic.....
vad
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
linkel-õ 2...
Indította
Paraferee
, 2002. május 22. 16:02
#241
Írta 2002. augusztus 03. - 00:19
#242
Írta 2002. augusztus 02. - 17:24
Ja, a 5th element-et csak a Santa Cruz és az Intense építheti be, ez itt egy Bullit-ba van beépítve, szerintem szép.
a gép is szép, én meg nem halok meg, amíg nem voltam Kanadában... :
a gép is szép, én meg nem halok meg, amíg nem voltam Kanadában... :
#243
Írta 2002. augusztus 02. - 17:01
#244
Írta 2002. augusztus 02. - 16:57
itt is egy. A szöveget nem tudom lefordítani, csak nagyjából értem, de aki akarja, az elolvashatja...
5-way adjustable.
• Platform Damping™ Control (PDC) provides improved power and pedaling efficiency. Square-edge blow-off elminates the harshness of standard shocks.
• Adjustable position-sensitive-damping accommodates the widest range of adjustments of any shock on the market.
• Complete bottoming control.
• PDC enables the 5th Element to utilize much lighter spring rates than other standard shocks which provides a much smoother ride as well as being lighter weight.
• NitroTech shaft - harder finish than chrome, impervious to rust, environmentally friendly and excellent corrosion resistance.
• Body is coated with black zinc - excellent corrosion resistance.
É sz persz nem válasz arra, hogy miért annyi, amennyi. Bár állítólag titánrugóval alig nehezebb, mint egy levegõs rugóstag, és mégse az...
#245
Írta 2002. augusztus 01. - 19:36
#246
Írta 2002. augusztus 01. - 19:32
hát biztos nem jobb 4x.... de egyáltalán mi lehet sokkal jobb egyik és másik rugóstagban.... :-X (na jó azért biztos van mozgásban csillapításban némi különbség de azé 200ért rugóstagot... :-/ hát nem tom :-X)
#247
Írta 2002. augusztus 01. - 19:28
Hát akkor jó, ennyit! De ha belegondolsz valamiért csak ennyi, és nem 45 ezer...
Na mindegy, vita lezárva
Na mindegy, vita lezárva
#248
Írta 2002. augusztus 01. - 19:24
és mért éri meg 200e-ért ??? ??? : : nem tudhat annyit, hogy megérje. szerintem a 45-ezres rugóstag is egy kis házi tuninggal ;D nagggyon cool!!! szóval ennyit errõl!!!!
#249
Írta 2002. augusztus 01. - 19:17
Az 5. elemnek tudjátok az árát?
225 euro...
215 000 forint...
Kicsit sok, de sztem megéri.
225 euro...
215 000 forint...
Kicsit sok, de sztem megéri.
#250
Írta 2002. augusztus 01. - 18:05
Major már berakta, de ez akkora újdonság, hogy megér még egy misét...
According to a report on the website of industry bible Bicycle Retailer, the design of the new Epic mountain bike line uses a four-bar linkage similar to Specialized's current FSR suspension designs, but with the rear shock positioned inside the rear triangle between the dropout and the top pivot.
To achieve this aim, Fox Racing's Bob Fox has come up with a valving system dubbed The Brain that sits in a separate cylinder above the rear wheel. When an inertial valve in the cylinder detects axle movement it allows the shock to move.
Tehát van benne egy kis szelep, (az, ami a rugóstag aljából áll fölfele) ami észleli a hátsó tengely függõleges elmozdulásait, és csak akkor kezd el mozogni a rugóstag, a hajtásból származó erõhatásokra nem reagál. Tehát ez nem a kokppintása a Merida/Bergwerk/Centurion-féle LRS rendszernek, ez valami más. Hogy világrengetõ újdoság, vagy parasztvakítás, azt majd az utókor eldönti.
According to a report on the website of industry bible Bicycle Retailer, the design of the new Epic mountain bike line uses a four-bar linkage similar to Specialized's current FSR suspension designs, but with the rear shock positioned inside the rear triangle between the dropout and the top pivot.
To achieve this aim, Fox Racing's Bob Fox has come up with a valving system dubbed The Brain that sits in a separate cylinder above the rear wheel. When an inertial valve in the cylinder detects axle movement it allows the shock to move.
Tehát van benne egy kis szelep, (az, ami a rugóstag aljából áll fölfele) ami észleli a hátsó tengely függõleges elmozdulásait, és csak akkor kezd el mozogni a rugóstag, a hajtásból származó erõhatásokra nem reagál. Tehát ez nem a kokppintása a Merida/Bergwerk/Centurion-féle LRS rendszernek, ez valami más. Hogy világrengetõ újdoság, vagy parasztvakítás, azt majd az utókor eldönti.
#251
Írta 2002. augusztus 01. - 17:42
#252
Írta 2002. augusztus 01. - 17:38
A jövõben az 5Th Element fogja uralni a piacot! A legjobb, a legszebb, és olajos létére nem pogózik! Titán rugóval alig 100 grammal nehezebb egy levegõsnél!
Eddig 2 gyártó építheti be, a Santa Cruz és az Intense. Az elsõ európai gyártó, aki a gépeibe teheti, valószínûleg Kalle Nicolai lesz.
Eddig 2 gyártó építheti be, a Santa Cruz és az Intense. Az elsõ európai gyártó, aki a gépeibe teheti, valószínûleg Kalle Nicolai lesz.
#253
Írta 2002. augusztus 01. - 17:30
Ti jól láttok. Émmeg nem... m1ek is a szemészetre... 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
#254
Írta 2002. augusztus 01. - 14:00
#255
Írta 2002. augusztus 01. - 13:54
Ha valakinek kételye lenne, a Dorado-k típusait illetõen: answerproducts.com
#256
Írta 2002. augusztus 01. - 10:17
Ez biza duplás! Még a rugóútállítót is látni a 2. vállak tetején... 8)
Tehát Manitou Dorado DH Dupla in action.
Tehát Manitou Dorado DH Dupla in action.
#257
Írta 2002. augusztus 01. - 10:06
:-[
ez ma reggel történt? Arr jövök dolgozni. Bocsi. ;D
:-[
.. de ez szerintem akkor is duplavállas. :
kislust
ez ma reggel történt? Arr jövök dolgozni. Bocsi. ;D
:-[
.. de ez szerintem akkor is duplavállas. :
kislust
#258
Írta 2002. augusztus 01. - 09:42
Te látsz rosszul, az fix. Azt nemtom, hogy milyen vállas, de te nem elég, hogy majdnem elgázolsz a 8-as végállomásánál a Ferenciek terén, de még csak meg sem ismersz...
#259
Írta 2002. augusztus 01. - 09:20
#260
Írta 2002. július 31. - 18:49
Épp most akartam megkérdezni:
Manitou Black Super Air -avagy- Dorado SC (szimplavállas)
mondjuk ugyanezt a kérdést feltehetném ezekre is:
Dorado DH -avagy- Monster T
Én hiszek abban, hogy sokan elfogultságból döntenének 1-1 márka mellet, mert ez már olyan kategória, hogy ...Ti is tudjátok nem kell bemutatni senkinek sem a "lengéscsillapitókat"
Na ki mit mond? Amelyik teló a legtöbb szavazatot kapja, azt kisorsolom a fórumtagok között ;D ;D
Manitou Black Super Air -avagy- Dorado SC (szimplavállas)
mondjuk ugyanezt a kérdést feltehetném ezekre is:
Dorado DH -avagy- Monster T
Én hiszek abban, hogy sokan elfogultságból döntenének 1-1 márka mellet, mert ez már olyan kategória, hogy ...Ti is tudjátok nem kell bemutatni senkinek sem a "lengéscsillapitókat"
Na ki mit mond? Amelyik teló a legtöbb szavazatot kapja, azt kisorsolom a fórumtagok között ;D ;D