a malinál biztos ez is a fejlesztés része. évrõl évre hagyományosan idióta szöveget mellékelnek a képekhez. tradició az fontos. biztos valami nõ csinálja a katalógust...
ugye biciklit is hogy vesznek...
persze kivételek mindig akadnak de kit érdekel.
na, majd biztos jönnek a feministák is, de csak magamat tudnám ismételni
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Idézetek a gyépébõl
Indította
legszebbcsavo
, 2002. április 01. 22:43
#961
Írta 2005. március 06. - 03:35
Too many times your body can't take
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
#962
Írta 2005. március 06. - 03:16
néhány aranyköpés a mali biker's guide-bõl:
- Cartridge sebességérzékeny szelep
- Cartridge kifele-befele (jó a tördelõjük) vagy kijük
- Design kialakítás (ez a kedvencem)
- országúti kormánybetekerõ szalag
- Mali 666DH váz, valami más katalógusból vett fotóval (piros váz, Mosso pangolin márka/tipus) Fekete színben szöveggel
- Extrémbrutálmetál 4130 japán Cro-mo (ez bazze nem semmi vas lehet)
- Dupla vagy tripla hajtókarhoz is kompatibilis (szvsz 2 és 3 láctányérral is)
- 3D kovácsolt aluminium (mien lenne má' a 2D-s stucni?)
- 3irányból kovácsolt, cnc-zett 50mm, 5fokos emelés (ebbõl az emelkedést értem csak, minek valamit 3irányból kovácsolni, majd 50mm-en cnc-zni?)
- MTB barend - kormányvég (mtb - hegyikerékpár...)
Hirtelen ennyit találtam, pedig nem mindent olvastam el
- Cartridge sebességérzékeny szelep
- Cartridge kifele-befele (jó a tördelõjük) vagy kijük
- Design kialakítás (ez a kedvencem)
- országúti kormánybetekerõ szalag
- Mali 666DH váz, valami más katalógusból vett fotóval (piros váz, Mosso pangolin márka/tipus) Fekete színben szöveggel
- Extrémbrutálmetál 4130 japán Cro-mo (ez bazze nem semmi vas lehet)
- Dupla vagy tripla hajtókarhoz is kompatibilis (szvsz 2 és 3 láctányérral is)
- 3D kovácsolt aluminium (mien lenne má' a 2D-s stucni?)
- 3irányból kovácsolt, cnc-zett 50mm, 5fokos emelés (ebbõl az emelkedést értem csak, minek valamit 3irányból kovácsolni, majd 50mm-en cnc-zni?)
- MTB barend - kormányvég (mtb - hegyikerékpár...)
Hirtelen ennyit találtam, pedig nem mindent olvastam el
#963
Írta 2005. március 05. - 17:04
hirdetés részlet:
kerekek: Elsõ: golyos agy (nagyon jól forog) alesa x-plorer felni Northspoke küllök, hátsó: novatech freeride agy dirt felni northspoke küllök a gumikból van választék
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#964
Írta 2005. március 04. - 13:55
Azt hiszem apróban nincs kick különben már meg lett volna regulázva a sereg.
#965
Írta 2005. március 04. - 13:03
Mi?Na nehogy má ezek miatt megszûnjön.Kickelni kell kegyetlenül:alien:
#966
Írta 2005. március 04. - 12:59
Gondolom ezért fog elõbb utóbb megszûnni az apró. Azt majd sz..hatjuk a f..szt. :mad:
#967
Írta 2005. március 04. - 12:03
Humoros lenni, de nem sikerül neki. Egyre több ilyen van az apróban, elég bosszantó!
#968
Írta 2005. március 04. - 11:45
#969
Írta 2005. március 03. - 11:35
--addict--
[11:55] somak: erdemes.
[11:55] somak: marmint olyan szinten megtanulni, hogy tudjad, lassad, es kb erezd... 8-10 alkalom.
[11:55] somak: iden egyszerse voltam.
[11:55] somak: tudd, lasd, erezd.
[11:56] thieverie: barna mondott egy jo modszert
[11:56] thieverie: hogyan kell felfuzni a filmet az orsora
[11:56] thieverie: mert artur mashogy szio mutatta
[11:56] thieverie: nem hiszem el
[11:56] thieverie: hogy leirtam hogy
[11:56] thieverie: szio
[11:56] thieverie: .
[11:56] thieverie: a kollegamnak koszontem
[11:56] somak: addict
[11:57] somak: billentyuzetben vegzodnek az idegeid.
..
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#970
Írta 2005. március 03. - 10:49
Nekem is számít a szín;) csak én nem írom be hogy.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#971
Írta 2005. március 03. - 10:48
tuti hogy nõnek kell. Számukra más szempontok fontosak. De ez nem feltétlen baj.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#972
Írta 2005. március 03. - 10:30
#973
vendég_Charon_*
Írta 2005. március 02. - 16:08
#974
Írta 2005. március 01. - 23:37
lassan kidobják a super-mozo-t 300mm úttal.....
69.
==================================================
#975
Írta 2005. március 01. - 22:09
nem biztos az:D
van egy pár ilyen gépezet ebben az országban...
van egy pár ilyen gépezet ebben az országban...
Autist Team:)
#976
Írta 2005. március 01. - 20:03
ezt a gyökeret láttam sztem ma a fogasnál:-D
vajon mééért....
mondom én hogy a mozó a legjobb villa!
vajon mééért....
mondom én hogy a mozó a legjobb villa!
#977
Írta 2005. március 01. - 19:58
a mozó R500 mióta átütõtengelyes? és a barátnõjével akarja elhitetni, hogy az 20 centi, ne velem...
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#978
Írta 2005. március 01. - 19:29
#979
Írta 2005. március 01. - 19:23
aztaaaa három telós dupla felnis.....
és vaLYon hány váltós?
és most közel százötven ezer helyett csak 75????
gyáááááá
és vaLYon hány váltós?
és most közel százötven ezer helyett csak 75????
gyáááááá