Jelentkezz be Regisztrálj
Idézetek a gyépébõl
#2001
Posted 2004. November 04. - 07:17
#2002
Posted 2004. November 04. - 05:55
A nagy motorok akarhogy is nezzuk sokkal tokeletesebben egetik el az uzemanyagot. A kicsi porog nem tudja rendesen elegetni a benyot. Mig a szep hosszuloketu mocik igen. Ki hitte volna. ::) Szal ilyen szempontbol mondhatjuk azt is, hogy gazdasagosabbak a nagy motorok. Persze ezt minnya meg is lehet cafolni azzal, hogy fogyaszt mint az allat. :-\
akkor tulkepp nem gazdasagos.
#2003
Posted 2004. November 04. - 04:48
akkor legyen igazad. az amerikai autok nem megbizhatoak.nem is gyorsak.
valahogy megis elmennek 150el tobb szaz merfoldet egyhuzamban az autopalyan. az biztos,hogy az amcsi autokat nem ugy tervezik,hogy gyorsuljanak.meg a mustangot sem.mert itt nem divat a piros utan padlogazzal indulni.es nem csak a nagyzolas miatt epitenek nagy autokat.hosszu utakra kell a nagy auto.
ja,es a bmw sem annyira meno...a nalunk luxusnak szamito vw passat meg egy nem tul nepszeru kozepauto lett.
#2004
Posted 2004. November 04. - 00:22
#2005
Posted 2004. November 03. - 23:47
Azon kivul az autok nagyok, kenyelmesek, sokat esznek ( kit erdekel ott ), a nyomatek igenis szamit. Nagy tavolsagokra nagy motor, varosba japan auto.
Az olaj elfogyasrol pedig annyit, hogy 5 evnyi tartalekuk van, nemhogy elfogyna, emellett a hibrid jarmuvek nem veletlenul kezdenek eloterbe kerulni. ( Prius )
Az USA-ban gyartott termekekrol pedig nagy altalanossagban elmondhato, hogy jo minoseguek, hala a kovetelmenyeknek es a technikanak.
#2006
Posted 2004. November 03. - 23:41
amerika nagy.
az emberek nagyok.
az autók nagyok.
meg kellene bartákozni azzal, hogy az arányok másak. ennyi.
note: máshol is csinálnak jó vázakat az usa-ban, nem csak coloradoban
#2007
Posted 2004. November 03. - 23:34
Hogyapicsába választották meg megint azt a majmot?
Tudjátok mit? Úgy kell nekik! Dögöljenek éhen az autópályán a 3 tonnás szarjukban, ha elfogy az olaj 5 év múlva... És nem lesz mivel a hájas, gusztustalan, plöttyedt seggüket, meg az elhájasodott agymaradványukat a következõ McDonaldsig elcipelni.
Viszont legalább Coloradoban jó bringákat gyártanak.
És óccsó a dollár.
#2008
Posted 2004. November 03. - 23:16
#2009
Posted 2004. November 03. - 22:27
Megalománia ? Egy átlag amerikai autó nem jutna sehovasem mondjuk egy 1.6 motorral.
ezt nem értem, miért nem jutna el ugyanoda egy 1.6-os.
egy szempontból értem a méreteket: nagy családdal, nagy távolságra.
de amúgy, majdnem minden más szempontból is megalománok, pazarlók, túlzóak.
#2010
Posted 2004. November 03. - 22:09
Tartósan sokat pörgetve szerinted melyiket könnyebb gallyra vágni?
Erre gondoltam én is.
Megalománia ? Egy átlag amerikai autó nem jutna sehovasem mondjuk egy 1.6 motorral.
Meg célszerü különválasztani a klasszikus autókat a maiaktól.
#2011
Posted 2004. November 03. - 21:24
Az amerikai autók NEM megbízhatóak. Kb. 8.-ak az autógyártó nemzetek listáján ebbõl a szempontból, ami naggyon rossz helyezés.
A nyomatéktól nem gyorsul az autó.
A köbcentitõl nem lesz tartósabb.
A mozo is nagy teló, meg jó sok anyag van benne, ugye.
a megbízhatóságról nem tudok. Csak annyit, hogy a japánok verik a világot ugy általában. :-X
És igenis a nyomatéktól gyorsul az autó. Mi mástól? Nem vagyok fizikus, nem értek hozzá, de ennyit tudok.
A köbcentitõl nem lesz tartósabb, de nem mindegy, hogy ugyanazt a 193 lóerõt az integra typeR 1.8as motorjából csiholják ki 8000-es fordulaton, vagy a chevy (nem dévú) 6literes V8asából. 2500 fordulaton. Tartósan sokat pörgetve szerinted melyiket könnyebb gallyra vágni?
#2012
Posted 2004. November 03. - 20:48
#2013
Posted 2004. November 03. - 19:59
A nyomatéktól nem gyorsul az autó.
A köbcentitõl nem lesz tartósabb.
A mozo is nagy teló, meg jó sok anyag van benne, ugye.
#2014
Posted 2004. November 03. - 19:18
LCS: ugye azér nincs harag?
mér lenne harag? úgy jött le haragszom bárkire is?
csak beszélgetünk.
#2015
Posted 2004. November 03. - 18:57
Plussz szeretnek nyomatékból gyorsulni, nem lóerõbõl.
Ráadásul mint mondtam, az "aranykorban" 400-500 LE volt GYÁRILAG bennük és egy ilyen V8 szörnyet tuningolni se túl nagy mûvészet. A drag és a dragsterek honnan is erednek ? A benzin árának növekedése és a japán invázió szülte azokat a '79 körül megjelent torzszülötteket amikben még benne volt a 350 cui-s (5732 cm3) motor, de le volt folytva, hogy ne fogyasszon túl sokat, emiatt persze a LE eltünt belõle.
160 a végsebesség, és ? Mikor mész többel ? Ja és hogy a fordulatszám meg 1500... ;D
Az meg természetes, hogy nagyok az autók, mert szeretik a kényelmet és jóval gyakoribb a nagy család, aztán a pulyáknak is be kell férnie valahova !
Az európai pucc márkák pedig ott is azok, ha jó helyre születtél ott is BMW-t kapsz érettségire.
Mostanában jönnek a retro autók, nem véletlenül, a muscle car-okkal fogják mindig is azonosítani az amerikai autógyártást, és azért valljuk be az új Mustang elég húzosan néz ki, plussz lehet feltámad a Camaro is ! 8)
#2016
Posted 2004. November 03. - 16:48
Egyébként sok a pick-up meg a "van"
#2017
Posted 2004. November 03. - 16:20
Azért azt ne mondja már nekem senki, hogy egy amerikai velünk egykorú fiatal inkább egy bazi nagy Lincoln Navigatort kérne egy M3-as BMW helyett.
Azért ott legalább olyan státusza van az ilyen kategóriájú európai autónak, mint itthon egy amcsi gépnek!
Egyébként meg azért vesznek nagy kocsikat az amcsik mer' a benzin occsó és hogy beleférjenek a nagy segükkel...
Szammer
#2018
Posted 2004. November 03. - 15:45
Ezen nincs mit átgondolni, ezek tények. Ahogy Wolf írta, azért nem vesznek európai autót, mert az kisebb, vagy ha elég nagy, drágább mint az ottani termék.
Én is mondok akkor egy sztorit itthonról. Egy európai márka kereskedõje azért vállalta el egy amcsi márkáét is, hogy legyen munkája a szervíznek. Amerikai autónál itt megszokott hogy havonta 1 hét szervíz minusz 100 rongy, és nem csak a tizenéves autóknál.
#2019
Posted 2004. November 03. - 12:51
inkabb ne! ;-)Leszel a példaképem?
ott lakom! hehe
csak ugy
haverok ott vannak
van egy sajat szekem. :-)
punnyadni
.
.
.