ott a háttérben ég a ház. biztos összeszarta magát...szalad ki a kerti pottyantósból ;D
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Linkelõ
Started by
Paraferee
, 2002. September 18. 15:47
#41
Posted 2004. November 06. - 23:59
meg egy kicsit le is adhatna 
ott a háttérben ég a ház. biztos összeszarta magát...szalad ki a kerti pottyantósból ;D
ott a háttérben ég a ház. biztos összeszarta magát...szalad ki a kerti pottyantósból ;D
#42
Posted 2004. November 06. - 23:53
szerintem inkábbb beleesett a retyóba ;Dbár helyes segge van csak lehetne picit kerekebb
#43
Posted 2004. November 06. - 23:35
#44
Posted 2004. November 06. - 23:25
#45
Posted 2004. November 06. - 23:22
#46
Posted 2004. November 06. - 23:08
#47
Posted 2004. November 06. - 22:54
#48
Posted 2004. November 06. - 22:49
#49
Posted 2004. November 06. - 22:36
nem kell ehez fotosop. mit is kell.....4db +rugó, egy kis láncfûrészolaj disznózsírral ötvözve ;D
#50
Posted 2004. November 06. - 22:30
#51
Posted 2004. November 06. - 22:29
photoshop rulz, ugye ;D
meg lehet csinálni, gabóca is kihúzta 150re, de rájött nemjó
amugy elõször a gumiharmónika szúrt szemet, de ha a falat megnézed, látszik a "munka".
bár rázoomolva.. hmm nem biztos, hogy photoshop, de beteges és életveszélyes akkor is.
meg lehet csinálni, gabóca is kihúzta 150re, de rájött nemjó
amugy elõször a gumiharmónika szúrt szemet, de ha a falat megnézed, látszik a "munka".
bár rázoomolva.. hmm nem biztos, hogy photoshop, de beteges és életveszélyes akkor is.
#52
Posted 2004. November 06. - 22:14
#53
Posted 2004. November 05. - 20:58
tams: vittél már MÁV szerelvényen biciklit?
nah azért nema legtöbb heylre nincs bico szállító vagon, mert ELADTÁK.... az elsõ és uccsó vagon elejibe ill végibe lehet pakolászni... 1 bringa nem fér el a sok benszülöttöl, nemhogy egy tandem... kilóg a kereke ;D
én tavaj elõtti nyáron ültem utoljára igazi vonaton. akkor még volt. :-\
azok a régi szép idõk
kala, majd simogassák a szép hosszú láncod ;D
#54
Posted 2004. November 05. - 18:21
de rendes bringaszállító vagonba sem lehet feltenni a tandemet,nem is engedik,meg aztán a gyakorlatban is nehézkes lenne kivitelezni
fogason meg azért nem rakom be a sorok közé,mert 1.nem vagyok Claus:P és nem létszükséglet,h vki nonstop fogdossa a kerómat,hogy "jaj,ugyanmá hagyd,h megérintsem a szõrt a zsír új gumidon!!!"
2.nem tudnék ráfordulni vele az ajtótól:D
vicces DOLOG a tandem,igaz?
mondjuk amennyi baj van vele,olyan fun:D
fogason meg azért nem rakom be a sorok közé,mert 1.nem vagyok Claus:P és nem létszükséglet,h vki nonstop fogdossa a kerómat,hogy "jaj,ugyanmá hagyd,h megérintsem a szõrt a zsír új gumidon!!!"
2.nem tudnék ráfordulni vele az ajtótól:D
vicces DOLOG a tandem,igaz?
mondjuk amennyi baj van vele,olyan fun:D
#55
Posted 2004. November 05. - 17:45
tams: vittél már MÁV szerelvényen biciklit?
nah azért nem
a legtöbb heylre nincs bico szállító vagon, mert ELADTÁK.... az elsõ és uccsó vagon elejibe ill végibe lehet pakolászni... 1 bringa nem fér el a sok benszülöttöl, nemhogy egy tandem... kilóg a kereke ;D
nah azért nem
#56
Posted 2004. November 05. - 16:58
#57
Posted 2004. November 05. - 16:53
igen rosszul mondtam, nem xc, inkább enduro/marathon.
átütõs villa azért kell, mert itt kicsit más dimenziók hatnak a brinyóra mint simán. ami 1 embernél durvulás, az 2nél alap biztonság.
az adidas bike transalpon is shive dcvel mentek az egyik tandemben, pedig az aztán marathon a javábol.
átütõs villa azért kell, mert itt kicsit más dimenziók hatnak a brinyóra mint simán. ami 1 embernél durvulás, az 2nél alap biztonság.
az adidas bike transalpon is shive dcvel mentek az egyik tandemben, pedig az aztán marathon a javábol.
#58
Posted 2004. November 05. - 16:42
VALÓDI XC tandem nincs,mert az nem tandem...mármint 1 1nyomtávos ösvényen nem tudnál vele rendesen végigkanyarogni,meg egy rendesebb sziklás felfele is gyorsan betesz a vállalkozó kedvnek
bár,ki tudja... ki kéne már rendesen próbálni hegyen is a gépet,csak a szállítása baromi nehéz:P (no vonat,csak utánfutó,abból is a leghosszabb kell neki-és fogasra se tudnánk felrakni)
bár,ki tudja... ki kéne már rendesen próbálni hegyen is a gépet,csak a szállítása baromi nehéz:P (no vonat,csak utánfutó,abból is a leghosszabb kell neki-és fogasra se tudnánk felrakni)
#59
Posted 2004. November 05. - 16:35
nem zúzársa lett. xc-re. az átütõs villa meg ilyenek miatt gondoltam hogy nem csak kavírnyáznak vele a túristaúton.
#60
Posted 2004. November 05. - 16:34
a Schwinnen 185/160 kombó volt 1 ideig,de aztán vissza lett cserélve 160asra,hátulra meg két Deore Vfék került,így legalább asszonyka is tud fékezni,ha nagyon akar:)
én 70 vagyok,asszonyka meg 50,de az az elsõ beüzemelés volt,amikor a boltig akartunk Lgurulni,h vegyünk Dejór Vféket hátulra (még nem találtunk akkor elég hosszú fékbowdent tárcsához) és a tapasztalatok hiánya miatt haver ült fel,no meg mert vele raktuk össze a gépet...szóval olyan 70+70+15/16 kg-t fogott végig 1 160as CPS...
én 70 vagyok,asszonyka meg 50,de az az elsõ beüzemelés volt,amikor a boltig akartunk Lgurulni,h vegyünk Dejór Vféket hátulra (még nem találtunk akkor elég hosszú fékbowdent tárcsához) és a tapasztalatok hiánya miatt haver ült fel,no meg mert vele raktuk össze a gépet...szóval olyan 70+70+15/16 kg-t fogott végig 1 160as CPS...

Sign In
Create Account
This topic is locked
Back to top





