*** olaszok
ezek gerjednek a védett madarakra?!
nem elég nekik a szõrõs nõik?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Hírek a nagyvilágból - 2.
Indította
vendég_Charon_*
, 2002. augusztus 26. 10:53
#81
Írta 2005. augusztus 23. - 18:53

#82
Írta 2005. augusztus 23. - 17:58

itthon ez nem sikerül, pedó szikora meg a kis "gidái" elég kevés ehhez, mást meg nem érdekel.
amúgy simán csak féltékeny lehet arra hogy nem csak a 80 évesek szeretik mint õt. meg így is be tudott kerülni a hírekbe, legalábbis a fókuszba.
amúgy simán csak féltékeny lehet arra hogy nem csak a 80 évesek szeretik mint õt. meg így is be tudott kerülni a hírekbe, legalábbis a fókuszba.
#83
Írta 2005. augusztus 23. - 17:54

http://index.hu/velemeny/eheti/infame/
Óje!
Szikora meg befoghatja: http://index.hu/kult...wbiz/manson943/
Ezek nem tudom mirõl beszélnek, mert a koncert meg volt tartva...
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#84
Írta 2005. augusztus 23. - 17:46

#85
vendég_Charon_*
Írta 2005. augusztus 22. - 11:53

http://index.hu/velemeny/eheti/infame/
Óje!
Szikora meg befoghatja: http://index.hu/kult...wbiz/manson943/
Óje!
Szikora meg befoghatja: http://index.hu/kult...wbiz/manson943/
#86
Írta 2005. augusztus 18. - 15:19

hat igen varhato volt, hoyg nem hagyjak annyiban.
de nagyon ki van a pucum azzal, hogy a regi mospor kultura most atalakault telefonpercdij kulturara.
egy reklamblokkban ~10-15-szor hallom a telefon csorgest
es ez rohadtul idegesito
felvaltva a hivjal fel mer ako akkorat elvezek a telefonba, hogy meg a fuled is ragadni fog tipus hirdetesekkel
de nagyon ki van a pucum azzal, hogy a regi mospor kultura most atalakault telefonpercdij kulturara.
egy reklamblokkban ~10-15-szor hallom a telefon csorgest
es ez rohadtul idegesito
felvaltva a hivjal fel mer ako akkorat elvezek a telefonba, hogy meg a fuled is ragadni fog tipus hirdetesekkel
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#87
vendég_Charon_*
Írta 2005. augusztus 18. - 14:56

Mondjuk ezt jósolhattam volna.... A niveát fikázó dove reklám se semmi....
http://hvg.hu/Tudoma...tcomreklam.aspx
Ez meg csak szimplán érdekes: http://hvg.hu/Tudomany.tudomany/20050816exparkinson.aspx
http://hvg.hu/Tudoma...tcomreklam.aspx
Ez meg csak szimplán érdekes: http://hvg.hu/Tudomany.tudomany/20050816exparkinson.aspx
#88
vendég_Charon_*
Írta 2005. augusztus 17. - 10:18

#89
Írta 2005. augusztus 16. - 14:01

honnan es milyet kersz tunder?
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#90
Írta 2005. augusztus 16. - 13:48

nekem is küldhetsz. most nem jönne rosszul
Tücske csak neked.. :para:
a jávorszarvas a legjobbfej állat!
a jávorszarvas a legjobbfej állat!
#91
Írta 2005. augusztus 16. - 13:31

rendeljek neked egy pizzat?
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#92
vendég_Charon_*
Írta 2005. augusztus 16. - 13:05

Már második napja. Pff.
A hétfõ úgy kezdõdött, hogy csak melóhelyen jutott eszembe, hogy nem reggeliztem és nincs nálam kaja, a büfék pedig zárva. Kajalelõhely pedig negyven perc oda-vissza.
Ma asszem repetázok.
Sose leszek olyan nagy mint Jorci :cry:
A hétfõ úgy kezdõdött, hogy csak melóhelyen jutott eszembe, hogy nem reggeliztem és nincs nálam kaja, a büfék pedig zárva. Kajalelõhely pedig negyven perc oda-vissza.
Ma asszem repetázok.

Sose leszek olyan nagy mint Jorci :cry:
#93
Írta 2005. augusztus 16. - 12:59

#94
Írta 2005. augusztus 16. - 12:59

csoki az nem kaja
nem ettem csokit 3 hónapja
csoki rossz.
de van otthon csokis gyõri kekf
na av fimom
nem ettem csokit 3 hónapja
csoki rossz.
de van otthon csokis gyõri kekf
na av fimom

#95
vendég_Charon_*
Írta 2005. augusztus 16. - 12:57

Kajáról ne beszéljetek, mert ma még egy falatot sem ettem.
És estig nem is fogok.
És estig nem is fogok.
#96
Írta 2005. augusztus 16. - 12:54

ez über:)
nagyon szerettem volna a reklámszakmában dolgozni, mert nagyon jó és ötletes dolgokat lehet csinálni, nemcsak olcsó és drága mosóporos dolgokat meg külföldi ratyis dolgok lemásolását
pl a tibicsoki reklám, kostold meg a tibit, az istenkirály
VW reklám volt jó amikor a rendõr mutatja hogy tekerje le, srác meg rázza a fejét - széria elektromos ablak
meg ilyenek
nagyon szerettem volna a reklámszakmában dolgozni, mert nagyon jó és ötletes dolgokat lehet csinálni, nemcsak olcsó és drága mosóporos dolgokat meg külföldi ratyis dolgok lemásolását
pl a tibicsoki reklám, kostold meg a tibit, az istenkirály
VW reklám volt jó amikor a rendõr mutatja hogy tekerje le, srác meg rázza a fejét - széria elektromos ablak
meg ilyenek
#97
vendég_Charon_*
Írta 2005. augusztus 16. - 12:49

http://index.hu/kultur/media/cc/
Egy reklámremek - -W-
2005. augusztus 16.
Carlton Draught Big Ad Hogy ne mindig csak fikázzunk, ugye, mert az könnyû, alkotni meg nehéz. Így szól az immár társadalmi célú Geszti Péter intése. Igen, van remekmû a reklámok között is, csak nekünk egy kicsit messzire kell menni érte. Most éppen Ausztráliába, ahol a Carlton Draught sör rukkolt ki valami hihetetlennel. Nem az élõkép a lényeg, hanem a szöveg. Ez az ezer ember azt énekli - visszaadva a Carmina Burana eredeti értelmét -, hogy ez egy nagy reklám, ez egy drága reklám, és jó volna, ha sikerülne vele eladni némi sört. És tényleg nagy és drága, és nyilván sört akarnak eladni vele. Amit nem akarnak: szakértõi konzultációnak, barátnõk õszinte beszélgetésének álcázni, vagy azt sugallni, hogy a Carlton Draught összehozza a barátokat. Nincs továbbá göcögõ kisgyerek, átlátszó blúz, mûbunkó sörrobi, meg éjjel kempingezõket keltegetõ fogorvos se. Nincs benne hazudozás. Az, ami.
Nem értem, miért csinálják ezt, hogy mernek szembemenni azzal, amit mi a marketing tudományának nevezünk. Az lehet talán az oka, hogy az ausztrálok nem mind debilek, és ez a hír valahogy eljutott az ottani szakemberekhez. Meg hogy alkotni még annál is nehezebb, mint amilyennek a mi gurujaink képzelik.
Egy reklámremek - -W-
2005. augusztus 16.
Carlton Draught Big Ad Hogy ne mindig csak fikázzunk, ugye, mert az könnyû, alkotni meg nehéz. Így szól az immár társadalmi célú Geszti Péter intése. Igen, van remekmû a reklámok között is, csak nekünk egy kicsit messzire kell menni érte. Most éppen Ausztráliába, ahol a Carlton Draught sör rukkolt ki valami hihetetlennel. Nem az élõkép a lényeg, hanem a szöveg. Ez az ezer ember azt énekli - visszaadva a Carmina Burana eredeti értelmét -, hogy ez egy nagy reklám, ez egy drága reklám, és jó volna, ha sikerülne vele eladni némi sört. És tényleg nagy és drága, és nyilván sört akarnak eladni vele. Amit nem akarnak: szakértõi konzultációnak, barátnõk õszinte beszélgetésének álcázni, vagy azt sugallni, hogy a Carlton Draught összehozza a barátokat. Nincs továbbá göcögõ kisgyerek, átlátszó blúz, mûbunkó sörrobi, meg éjjel kempingezõket keltegetõ fogorvos se. Nincs benne hazudozás. Az, ami.
Nem értem, miért csinálják ezt, hogy mernek szembemenni azzal, amit mi a marketing tudományának nevezünk. Az lehet talán az oka, hogy az ausztrálok nem mind debilek, és ez a hír valahogy eljutott az ottani szakemberekhez. Meg hogy alkotni még annál is nehezebb, mint amilyennek a mi gurujaink képzelik.
#98
Írta 2005. augusztus 16. - 11:55

[highlight] The bike way of life [/highlight]
#99
Írta 2005. augusztus 13. - 18:41

lol
nagy büszkén mondják a tv-ben, egyre nagyobb üzlet a dunai hajózás, ezért gyorsan eladja az állam!
értem én a logikát.
nagy büszkén mondják a tv-ben, egyre nagyobb üzlet a dunai hajózás, ezért gyorsan eladja az állam!
értem én a logikát.
#100
Írta 2005. augusztus 07. - 18:26

Sajnálom, nagyon szeretem a stílust ami képviselnek.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->