Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grimeca
Started by
WarTecH
, 2002. October 16. 13:56
#21
Posted 2002. December 18. - 17:10
Gondolom tudjátok Fiat márkaszervizben dolgoztam így meg kell védjem a macskazabálókat!
Persze nem úgy dolgoznak mint a sárga robotok vagy az elsõ áriások, de ha ránézek egy olasz autóra és beleülök és megyek vele szönte tuti, hogy merevedésem lesz annyira élmény!
Persze ez most nem vonatkozik a 1.9 td Regattámra és az újabb autóikra mert sajna átvették a desinget a tucatautókról! >
De minek?
Ja és egy olasz autónak lelke van!
És megnézed az elektronikákat a kocsikba amik tönkre mennek általában nem az van rájuk írva, hogy Magnetti Marrelli hanem Bosch!
Érdekes nem?
Persze nem úgy dolgoznak mint a sárga robotok vagy az elsõ áriások, de ha ránézek egy olasz autóra és beleülök és megyek vele szönte tuti, hogy merevedésem lesz annyira élmény!
Persze ez most nem vonatkozik a 1.9 td Regattámra és az újabb autóikra mert sajna átvették a desinget a tucatautókról! >
De minek?
Ja és egy olasz autónak lelke van!
És megnézed az elektronikákat a kocsikba amik tönkre mennek általában nem az van rájuk írva, hogy Magnetti Marrelli hanem Bosch!
Érdekes nem?
#22
Posted 2002. December 18. - 08:49
#23
Posted 2002. December 18. - 08:42
Na!Egy olalyjcserével +oldódott a probléma.Most rendben van a kis rohadék.azonkívül ezeknél a fékeknék az erõátvitel a fékkar és a karban lévõ dugattyú között is elég érdekesen van +oldva.Nagy marhaság az egész.Folyton szorul és ezért adagolni 1általán nem lehet.(Én kicseréltem az egészet egy izléses csavarra és most az is jó.)aki látott 2 hengeres Grim et az tudja mirõl beszélek.
Egyébként haveromék Vadi új Alfája is a gyenge összeszerelési minõségrõl árulkodik.A kaszni LMek illeszkedése kritikán aluli az árához képest.
Ja és a hidraulikus váltó is elég lassan dolgozik.egy 2 literes Laguna lenyomta mert a váltásnál sokáig szarakodott a hidraulika...
Kössz az eddigi hozzászólásokat.
See Ya!
Egyébként haveromék Vadi új Alfája is a gyenge összeszerelési minõségrõl árulkodik.A kaszni LMek illeszkedése kritikán aluli az árához képest.
Ja és a hidraulikus váltó is elég lassan dolgozik.egy 2 literes Laguna lenyomta mert a váltásnál sokáig szarakodott a hidraulika...
Kössz az eddigi hozzászólásokat.
See Ya!
#24
Posted 2002. December 18. - 03:08
#25
Posted 2002. December 18. - 01:20
nem a mernoki munka szar az autoknal vagy is az de maskepp. azt irta vki, hogy szar alu meg ilyesmi!
teny, hogy a motor gyartasban sokaig nem voltak ott az olaszok nem csinaltak vmi jo eroforasokat de autban egyebkent jok!!
csodalkozom, hogy senki nem emlitette a campagnolot pedig ha jol tom az is olasz es azert hoztak sokat a bringas technikaba! lancvalto markolatvalto (1993) ebben az evben mar nyolcas!!!
teny, hogy a motor gyartasban sokaig nem voltak ott az olaszok nem csinaltak vmi jo eroforasokat de autban egyebkent jok!!
csodalkozom, hogy senki nem emlitette a campagnolot pedig ha jol tom az is olasz es azert hoztak sokat a bringas technikaba! lancvalto markolatvalto (1993) ebben az evben mar nyolcas!!!
#26
Posted 2002. December 18. - 00:45
Hát én akkor is sok motorszerelõvel beszéltem már, akik húzták le az apriliát pl, mutattak is érdekes dolgokat, nameg ott van a saját tapasztalatom is.
És emlékezzünk az topic alaptémájára, a Grimeca többek által is említett gyengéire, meg a grimeca tárcsákra, amik kívétel nélkül ütnek, meg a rengeteg törött marzora, meg a sokat szídott olasz autókra is.
Ezt most biztos sokan tök máshogy látják, de akkor biztos én élek egy másik világban.
Ja és elfogult is lehetnék, mert én is marzot használok.
És emlékezzünk az topic alaptémájára, a Grimeca többek által is említett gyengéire, meg a grimeca tárcsákra, amik kívétel nélkül ütnek, meg a rengeteg törött marzora, meg a sokat szídott olasz autókra is.
Ezt most biztos sokan tök máshogy látják, de akkor biztos én élek egy másik világban.
Ja és elfogult is lehetnék, mert én is marzot használok.
#27
Posted 2002. December 16. - 20:08
Szoval : egy regi formulat probaltam. Nehezen lotte be a srac sokat szoszolt vele, de vegul kellemesen fogott.
A B4Racinget meg vegul nem vettem meg, ezert kivancsi lennek mirol maradtam le.
A B4Racinget meg vegul nem vettem meg, ezert kivancsi lennek mirol maradtam le.
#28
Posted 2002. December 16. - 18:49
Nekem meg egy régi Formulám van, és érdekesen ferdén áll benn a fékbetét, pedig már mindent megróbáltam, lehet hogy ferde a tárcsa?
#29
Posted 2002. December 16. - 18:46
Amit probaltam az jo volt a b4racingre meg kivancsi lennek, mert vegul nem jott ossze..
??? Ezt nem értem.
Ami a szabványt illeti:
Azért tértek el a szabványtól, mert nem volt szabvány... És jó olasz összetartás elvén a Formula meg a Marzocchi csinált közös szabványt...
Elötte is Formula/Marzocchi volt, most is az van.
#30
Posted 2002. December 16. - 17:54
Hat ja, azert tudnek mondani par olyasz ceget ami azert nem a legrosszabb...
Ott a Marzocchi - szerintem azert ott van az elen.
nameg ott van pl a dedacciai - ami eleg jo vazcsoveket gyart.
Formula - igaz regen eltertek a szabvanytol de most mar megembereltek magukat. Amit probaltam az jo volt a b4racingre meg kivancsi lennek, mert vegul nem jott ossze..
Ott a Marzocchi - szerintem azert ott van az elen.
nameg ott van pl a dedacciai - ami eleg jo vazcsoveket gyart.
Formula - igaz regen eltertek a szabvanytol de most mar megembereltek magukat. Amit probaltam az jo volt a b4racingre meg kivancsi lennek, mert vegul nem jott ossze..
#31
Posted 2002. December 16. - 17:45
Sajnos az olasz cuccokra általánosan jellemzõ a gyenge anyagminõség --> amit Endroo is írt, menetek elnyalódása, törés, hajlás stb, nemtom milyen aluból dolgoznak, de valószínû valami nagyon olcsó ötvözet lehet, egyébként az én régi HD5-ös formulámban is 4 leszedés után nyalódott el a menet.
És ugye motoros körökben is köztudott, hogy olasz motort csak érzelmi alapon szabad vásárolni. De ez érvényes még egy csomó egyéb termékükre is.
Úgyhogy óvatosan az olasz cuccokkal, a deore is kb ugyanannyi viszont az valóban kíváló anyagminõség.
Na nekem a villám is Made in Italy, meg a két fékem is. Az elözö fékem is olasz volt. Nekem semmi bajom velük.
Ennyi pénzért mondjuk nem is illik....
#32
Posted 2002. December 15. - 21:50
#33
Posted 2002. December 14. - 01:02
Sajnos az olasz cuccokra általánosan jellemzõ a gyenge anyagminõség --> amit Endroo is írt, menetek elnyalódása, törés, hajlás stb, nemtom milyen aluból dolgoznak, de valószínû valami nagyon olcsó ötvözet lehet, egyébként az én régi HD5-ös formulámban is 4 leszedés után nyalódott el a menet.
És ugye motoros körökben is köztudott, hogy olasz motort csak érzelmi alapon szabad vásárolni. De ez érvényes még egy csomó egyéb termékükre is.
Úgyhogy óvatosan az olasz cuccokkal, a deore is kb ugyanannyi viszont az valóban kíváló anyagminõség.
És ugye motoros körökben is köztudott, hogy olasz motort csak érzelmi alapon szabad vásárolni. De ez érvényes még egy csomó egyéb termékükre is.
Úgyhogy óvatosan az olasz cuccokkal, a deore is kb ugyanannyi viszont az valóban kíváló anyagminõség.
#34
Posted 2002. December 13. - 14:02
#35
Posted 2002. December 13. - 13:40
Nekem 200-as rotorral volt és azzal azért már komoly fékerõt bírt produkálni ezen a bringán:
Ja és a gyári betétet el kell felejteni. Egyrészt egy kalap sz.r, másrészt szerencsére nem is nagyon lehet kapni. XT kompatibilis ACOR, Jagwire a nyerõ.
Ja és a gyári betétet el kell felejteni. Egyrészt egy kalap sz.r, másrészt szerencsére nem is nagyon lehet kapni. XT kompatibilis ACOR, Jagwire a nyerõ.
#36
Posted 2002. December 13. - 11:56
Grimeca feket hasznalok (a karja olyan mint a formulanak evo) 160-as tarcsaval DH-ra es kis sebessegnel kibaszottul fog!-nagy sebessegnel viszont mar keves! de a fekeröt lehetne a tarcsaatmefövel növelni! igenytelen konstrukcio, nyugodtan le lehet zuzni!! es megis tökeletesen müködik-legalabbis nekem............
#37
Posted 2002. December 13. - 08:54
Az elõzõ fékem egy system 8 volt. Igazából a fékhatással (ACOR fékbetéttel), levegõsõdéssel nem volt gondom. Ami problémás az az anyag minõsége, amibõl gyártják. Elsõ lépésben a bilincs tört ketté, utána a felfogató csavarok szakították ki a menetet a féktestbõl. Szerintem valami extra puha anyagból készülhetett és ezért történtek ezek a kis balesetek.
#38
Posted 2002. December 12. - 22:04
4 napja vettem egy pár grimecát (4 dugattyús,system8)60 ezerért.Ciki lesz,ha tényleg szxr!!Gari nem játszik ilyenkor?
#39
Posted 2002. December 12. - 20:42
most hirdet valaki az apróban 55ért asszem egy párat bwdenekkel meg fékkarokkal együtt...
úgy már nem is rossz...
úgy már nem is rossz...
#40
Posted 2002. December 12. - 20:33
Én is.Bár még épülés alatt van a gép,így a tapasztalatom 0.azért nem túl nagy örömmel olvastam ezeket...
"avid mechanikus..
lassan tanul az ember " hát kössz!Adjál rá 50 ezret!
"avid mechanikus..
lassan tanul az ember " hát kössz!Adjál rá 50 ezret!