Sziasztok!
Látom rég írtatok ebbe a topicba, de hátha tud segíteni valaki. Grimeca tárcsafékbe beletört a légtelenítõ csavar. Kérdés: Honnan tudok újat szerezni?
Köszi a segítséget.
Dream
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grimeca
Started by
WarTecH
, 2002. October 16. 13:56
#1
Posted 2010. July 08. - 11:13
#2
Posted 2009. April 26. - 16:57
goodridge csõvel meg kétszeresére tudod növelni a féked értékét
No igen de honnan tudok én ilyet szerezni, pontosabban ki forgalmazza jah meg a legfontosabb mi pénzbe kerül?
Közben jött én nékem mégegy kersztkérdésem!Honnan a búsból tudnék én Grimeca tárcsát szerezni.Ebike-on van 200-as de én 185-öst szeretnék azt meg hát persze hogy sehol sem találkok!Jajjjj kezdem feladni komolyan mondom . Vagy küzdjek még de hadjam ilyen könnyen ?
nekem van egy goodridge csõvem szettben vettem de végül csak az elsõ kelett.fehér borítással de ugyan az a fémszálas szabható dolog és minden fitting jó bele.ha érdekel dobj rám egy privátot.
#3
Posted 2007. June 15. - 08:24
Köszönöm a tanácsokat. Végülis ezt a grimeca rendszer ingyen kaptam, de ezek szerint nem biztos hogy helhasználom. Inkább veszek egy avid bb7-et. Ahhoz is van fékkatom. Ha elõre 185-ös tárcsával felrakom,akkor az is fog annyira, mint a grimeca négydugattyús 160as tárcsával, adapterrel felszerelve.
FELAHEGYRE! :scared:
#4
Posted 2007. June 14. - 20:22
a goodridge árából pedig kap szabható fékcsöves shimano/hayes és egyéb fékeket.
Szervízháttérrel
Szervízháttérrel
#5
Posted 2007. June 14. - 20:19
Nem ezek fix préselt cuccok voltak.
A goodridge szabható hozzá.
Tehát vehetsz hozzá szabhatót a hozzávaló kütyükkel együtt,de a régit nem tudod alakítani.
Üdv
A goodridge szabható hozzá.
Tehát vehetsz hozzá szabhatót a hozzávaló kütyükkel együtt,de a régit nem tudod alakítani.
Üdv
Tittyman kongashow!! :bananadan:cheers:
#6
Posted 2007. June 14. - 13:13
Sztem még a hátsó is ugyanaz, meg a régi XT is ikertestvér. És a SRAM fékcsövet sikerült rövidebbre venni? Ugyanaz a csõ is?
FELAHEGYRE! :scared:
#7
Posted 2007. June 14. - 09:12
A grimeca gyártotta a Sramnak az elsõ 9.0-ás tárcsaféket ami ugyanez a négydugattyús termék volt.
Tittyman kongashow!! :bananadan:cheers:
#8
Posted 2007. June 14. - 08:28
Hali!
Sikerült már valakinek levágnia a gyári fékcsõbõl? Igazából nem is a levágás a lényeg, mert a flex biztosan viszi, hanem inkább a csatlakozó visszarakása.
Sikerült már valakinek levágnia a gyári fékcsõbõl? Igazából nem is a levágás a lényeg, mert a flex biztosan viszi, hanem inkább a csatlakozó visszarakása.
FELAHEGYRE! :scared:
#9
Posted 2006. September 11. - 20:21
goodridge csõvel meg kétszeresére tudod növelni a féked értékét
No igen de honnan tudok én ilyet szerezni, pontosabban ki forgalmazza jah meg a legfontosabb mi pénzbe kerül?
Közben jött én nékem mégegy kersztkérdésem!Honnan a búsból tudnék én Grimeca tárcsát szerezni.Ebike-on van 200-as de én 185-öst szeretnék azt meg hát persze hogy sehol sem találkok!Jajjjj kezdem feladni komolyan mondom . Vagy küzdjek még de hadjam ilyen könnyen ?
No igen de honnan tudok én ilyet szerezni, pontosabban ki forgalmazza jah meg a legfontosabb mi pénzbe kerül?
Közben jött én nékem mégegy kersztkérdésem!Honnan a búsból tudnék én Grimeca tárcsát szerezni.Ebike-on van 200-as de én 185-öst szeretnék azt meg hát persze hogy sehol sem találkok!Jajjjj kezdem feladni komolyan mondom . Vagy küzdjek még de hadjam ilyen könnyen ?
#10
Posted 2006. September 11. - 07:19
nekem is volt. régi xt betétje tényleg jó bele.
goodridge csõvel meg kétszeresére tudod növelni a féked értékét
goodridge csõvel meg kétszeresére tudod növelni a féked értékét
#11
Posted 2006. September 11. - 02:08
fekcso: barmi ami dot-os fekfolyadekot kibirja az jo hozza
legegyszerubb ha mindket vege 90 fokos rogzitesu.
/munkahenger M6-os menettel de tan fekkarnal is olyan van/
jagwire, goodridge talan a sima no fele cso is birja
fekpofa: ha jol emlekszem akkor a regi xt pont jo bele.
ugyanis ez ugyanaz a munkahenger...
ennyi asszem
legegyszerubb ha mindket vege 90 fokos rogzitesu.
/munkahenger M6-os menettel de tan fekkarnal is olyan van/
jagwire, goodridge talan a sima no fele cso is birja
fekpofa: ha jol emlekszem akkor a regi xt pont jo bele.
ugyanis ez ugyanaz a munkahenger...
ennyi asszem
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#12
Posted 2006. September 10. - 23:50
Üdv!
Látom jó régen írtak már ide de gondoltam szerencsét próbálok és beírom ide is az összes Grimecás kérdésem hátha...
Amúgy négy dugattyús Grimecáról van szó...
Tehát az elsõ gond hogy a duplavállasom miatt nem elég a fékcsõ ezért hosszabat kell vennem.Namost haver mondta hogy állítólag semmien fékcsõ nem kompatibilis a Grimecával ahoz valami speckó cucc kell, namost az elõzõ tulaj nemtudott erre választ adni ugyanis õ eleve németbõl hozatta az egészet fékcsõvel együtt.Tehát igaz ez tényleg hogy ekkora szívás lenne ez hogy nem jó hozzá semelyik fékcsõ csak valami szuperspéci szar?Szerintem amúgy a Jagwire lesz a nyerõ az gyárt mindenhez kompatibilis cuccot csak éppenséggel neten errõl sem találtam infót...
A második gond pedig az hogy nézegettem neten és ehez én sehol nem találtam fékbetétet, namost a kérdés ugyanaz hogy ezis ilyen speckó marhaság lenne vagy van ezzel kompatibilis fékbetét vagy ezis külföld?
Az adapterprobléma meg már megoldódott hála égnek!
Szeretném megtartani a cuccot mert kibbbbb...otttt komoly még az elõzõ tulaj gépén próbáltam ki egyszerûen leírhatatlan, de ha ennyire macera az alkatrészellátása akkor inkább túladok rajta a fenébe és veszek mondjuk egy Avidot és kész (bár ez a legutólsó).Szóval várom a véleményeket, remélem akad itt olyan aki vagy tulaja egy ilyennek vagy volt már vele dolga vagy komoly hozzáértõ!Elõre is ezer köszönet!!!!
Látom jó régen írtak már ide de gondoltam szerencsét próbálok és beírom ide is az összes Grimecás kérdésem hátha...
Amúgy négy dugattyús Grimecáról van szó...
Tehát az elsõ gond hogy a duplavállasom miatt nem elég a fékcsõ ezért hosszabat kell vennem.Namost haver mondta hogy állítólag semmien fékcsõ nem kompatibilis a Grimecával ahoz valami speckó cucc kell, namost az elõzõ tulaj nemtudott erre választ adni ugyanis õ eleve németbõl hozatta az egészet fékcsõvel együtt.Tehát igaz ez tényleg hogy ekkora szívás lenne ez hogy nem jó hozzá semelyik fékcsõ csak valami szuperspéci szar?Szerintem amúgy a Jagwire lesz a nyerõ az gyárt mindenhez kompatibilis cuccot csak éppenséggel neten errõl sem találtam infót...
A második gond pedig az hogy nézegettem neten és ehez én sehol nem találtam fékbetétet, namost a kérdés ugyanaz hogy ezis ilyen speckó marhaság lenne vagy van ezzel kompatibilis fékbetét vagy ezis külföld?
Az adapterprobléma meg már megoldódott hála égnek!
Szeretném megtartani a cuccot mert kibbbbb...otttt komoly még az elõzõ tulaj gépén próbáltam ki egyszerûen leírhatatlan, de ha ennyire macera az alkatrészellátása akkor inkább túladok rajta a fenébe és veszek mondjuk egy Avidot és kész (bár ez a legutólsó).Szóval várom a véleményeket, remélem akad itt olyan aki vagy tulaja egy ilyennek vagy volt már vele dolga vagy komoly hozzáértõ!Elõre is ezer köszönet!!!!
#13
Posted 2002. December 27. - 22:59
zz, még az elején irt arrol a tárcsafékröl... ez az aminek egy tekeröke van a tulfolyoján??? mert ha az akkor az a világ legjobb féke... csak nem tudom, hogy melyik az 1 vagy 2.
8000.km után ugy fog hogy csak na! (persze nem én tettem meg) ultra tuti! DH ra is böven jo lenne... szerintem jobb mint a HOpe, ha pénzem lenne rá, akkor ilyet vennék.. asszem 60 körül van db ja és a Giant elit CC, DH bicaján is ez van!
8000.km után ugy fog hogy csak na! (persze nem én tettem meg) ultra tuti! DH ra is böven jo lenne... szerintem jobb mint a HOpe, ha pénzem lenne rá, akkor ilyet vennék.. asszem 60 körül van db ja és a Giant elit CC, DH bicaján is ez van!
#14
Posted 2002. December 23. - 21:08
#15
Posted 2002. December 23. - 15:25
Épp ezért szerintem általánosítani nem kell. Nekünk volt már Fiat Tiponk is, aminél pl aksit 2 évente cserélni kellett, amúgy jó volt. De hallottam már betegesebb Fiatról is. Ezzel szemben egy ismerõs Alfaja viszont iszonyatosan jó (156os), és sosincs vele gond.
Az meg megint egy más kérdés, hogy a sportautók királyai is olaszok (pl.Ferrari), és azok sem a megbízhatóságukról híresek, ellentétben pl. a Porschevel.
Az meg megint egy más kérdés, hogy a sportautók királyai is olaszok (pl.Ferrari), és azok sem a megbízhatóságukról híresek, ellentétben pl. a Porschevel.
#16
Posted 2002. December 23. - 15:13
#17
Posted 2002. December 23. - 15:07
errõl én nem nyitok vitát!
Én így gondolom te úgy!
Egyébkén a márkaszervíz mint olyan azért van, hogy rossz autókat javitsanak! Ebböl következik, hogy egy szervízben csak rossz autók vannak!
Én így gondolom te úgy!
Egyébkén a márkaszervíz mint olyan azért van, hogy rossz autókat javitsanak! Ebböl következik, hogy egy szervízben csak rossz autók vannak!
#18
Posted 2002. December 23. - 14:56
Hát Rave szvsz beülsz egy Alfába, az télleg jó, de épp az a baj, hogy a kinézetre meg a teljesítményre mennek, nem a minõségre, nézd meg, hogy Japánban miért van teljesítménykorlátozás, és a nagy sebesség helyett mi a jó az autókban...
opa
opa
#19
Posted 2002. December 23. - 00:28
#20
Posted 2002. December 21. - 12:36
Keresztapáméknak van Fiat meg Alfa márkaszervize, cirka 10 éve megvan már, és bejött nekik, nekem egyértelmü, hogy miért, de õ is mondta, hogy az 1-2 hónapos kocsikat is be kell már vinni, mert ez+az elromlott, hát elég gáz....
opa
opa