a transporteres csávó is fura volt, nem tom mért nem tetszett neki, hogy a fõúton szembe vele egykerekezek : ;D najó szégyellem is magam :-[ :-X
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Kõszeg DH MK
Indította
Sonka_Zsuzsi
, 2002. július 08. 20:00
#1
Írta 2002. július 31. - 20:33
#2
Írta 2002. július 31. - 18:24
Kicsit elhavazva és utólagosan, de én is írkálok akármit.
Legközelebb Szilvásvárad OB aug. tizenvmi környékén. Majd pontosítok. Oda kössétek fel a gatyátokat! Ez a pálya leányálom volt ehhez képest. Itt a talaj kemény szerkezetû volt a szilvásihoz képest. Minden durvább részen millió kõ (nagyok) és avar és folyamatosan mozgó talaj. Szinte minden körben más és más a pálya! Ott azért jobb volt a felszállítás, mint itt. Na errõl ennyit... majd amikor ott lesz az ideje...
Licenc! Néhányotokkal majd leprivizem hogyan s mint. Az egyesület, ahol tekerek hajlandó a nevét adni a dologhoz!
Ja és Kõszeg! A pályára én is a versenyen éreztem rá, de akkor már késõ volt. Estem szerencsére 1 irgalmatlan nagyot még a legelején -ott ahol amúgy soha- és így elszálltak reményeim. Na majd Szilváson!
A szállásos muki érdekes volt, az ágy méginkább, de simán élvezhetõ még két fõnek is ........
SAUH-en szept. 7-én lesz a 4.MK!
Legközelebb Szilvásvárad OB aug. tizenvmi környékén. Majd pontosítok. Oda kössétek fel a gatyátokat! Ez a pálya leányálom volt ehhez képest. Itt a talaj kemény szerkezetû volt a szilvásihoz képest. Minden durvább részen millió kõ (nagyok) és avar és folyamatosan mozgó talaj. Szinte minden körben más és más a pálya! Ott azért jobb volt a felszállítás, mint itt. Na errõl ennyit... majd amikor ott lesz az ideje...
Licenc! Néhányotokkal majd leprivizem hogyan s mint. Az egyesület, ahol tekerek hajlandó a nevét adni a dologhoz!
Ja és Kõszeg! A pályára én is a versenyen éreztem rá, de akkor már késõ volt. Estem szerencsére 1 irgalmatlan nagyot még a legelején -ott ahol amúgy soha- és így elszálltak reményeim. Na majd Szilváson!
A szállásos muki érdekes volt, az ágy méginkább, de simán élvezhetõ még két fõnek is ........
SAUH-en szept. 7-én lesz a 4.MK!
#3
Írta 2002. július 30. - 10:19
Gratula mindenkinek!!!
Lehet, hogy majd jövõrem vagy azután : én is kimegyek...
Lehet, hogy majd jövõrem vagy azután : én is kimegyek...
#4
Írta 2002. július 30. - 10:11
Jóregg!!!
Én is tschak tschatlakozni tudok az elõttem szólókhoz!Tiszat jó volt a verseny meg a pálya meg ilyenek, de szervezés télleg gázos volt...Engem speciel lehagytak a rajtlistáról(pedig idõben nevezetem) és tschak a teljes mezõny után engedtek el...A másik poén az volt hogy ezután valami miatt plusz egy percet kaptam(asszem az órával szórakozatak egy kicsit) az idõmérõn és így én indulhattam elõször a döntõben...És láss csodát több mint egy percet javítottam magamhoz képest...
Így lett 3:15 az idõm...Ha nem húznak fel elõtte talán jobb is lehetett volna de így elsõ versenyen, merevfaruval "örültem minn állat"...
ny.
#5
Írta 2002. július 29. - 18:57
#6
Írta 2002. július 29. - 01:03
Tehát a szervezés itt még egész jó volt... úr isten...
VEGYEN MINDENKI LICENCET!
Szállás király volt, mostmár van fogalmam, milyen lehet a sitten.
Király volt, hogy 2 napot szereltem otthon a bringámat és még a verseny elõtti este is a depóban dekkoltunk vagy 3-an...
Hol lesz legközelebb verseny és mikor? Elötte kimennék még...
VEGYEN MINDENKI LICENCET!
Szállás király volt, mostmár van fogalmam, milyen lehet a sitten.
Király volt, hogy 2 napot szereltem otthon a bringámat és még a verseny elõtti este is a depóban dekkoltunk vagy 3-an...
Hol lesz legközelebb verseny és mikor? Elötte kimennék még...
#7
Írta 2002. július 28. - 21:47
#8
Írta 2002. július 28. - 18:19
Hazaértem én is hajnali 1kor! :
Nagyon kellemes volt ez a versenyhétvége! Elvonatoztunk most az ország másik végébe (SAUH után). A pálya elég jóra sikerült, merevgéppel se volt gázos, na jó kicsit azért rázott itt-ott!
A többi versennyel összehasonlítva azért nem volt rossz a szervezés, az idõmérõvel/versennyel alig csúsztak, a verseny napján a szállítás is teljesen korrekt volt. Nem kellett várni csak perceket. Pénteken még kevésbé remekeltek a szállítók, de a nagy öregek közül többen mondták, hogy ez volt idén a legjobb! A futam után is csak azért kellett kapkodnunk, hogy elérjük az 5 órás vonatot!
Elégedett voltam magammal is, a 3:28-as idõeredményemmel sikerült javítanom az idõmérõhöz képest!
A szállás is élményszámba ment a süppedõs vaságyaival!
Meglepetésszerûen találkoztunk fórumosokkal, Shaman pont arra túrázott és ugyanott szállt meg, Thommey uarra a vonatra szállt fel hazafelé, RaveAce + Findli kijöttek szurkolni!
Készülhetünk a következõ versenyre!
Beg
Nagyon kellemes volt ez a versenyhétvége! Elvonatoztunk most az ország másik végébe (SAUH után). A pálya elég jóra sikerült, merevgéppel se volt gázos, na jó kicsit azért rázott itt-ott!
A többi versennyel összehasonlítva azért nem volt rossz a szervezés, az idõmérõvel/versennyel alig csúsztak, a verseny napján a szállítás is teljesen korrekt volt. Nem kellett várni csak perceket. Pénteken még kevésbé remekeltek a szállítók, de a nagy öregek közül többen mondták, hogy ez volt idén a legjobb! A futam után is csak azért kellett kapkodnunk, hogy elérjük az 5 órás vonatot!
Elégedett voltam magammal is, a 3:28-as idõeredményemmel sikerült javítanom az idõmérõhöz képest!
A szállás is élményszámba ment a süppedõs vaságyaival!
Meglepetésszerûen találkoztunk fórumosokkal, Shaman pont arra túrázott és ugyanott szállt meg, Thommey uarra a vonatra szállt fel hazafelé, RaveAce + Findli kijöttek szurkolni!
Készülhetünk a következõ versenyre!
Beg
#9
Írta 2002. július 28. - 12:28
Teljesen egy egyetértek phyreevel (nekem is ez vot az elsõ versenyem) Nándinak a telójának jobbulást kívánok!!! hát ja nem lehet igazán felkészûlni, bármi szétmehet egy ilyen versenyen a bringádon!!!
Ennyi én nem tok annnyit írni ;D
u.i.: király volt a hangulat és a csapat!!!!!!!!!!!!
Ennyi én nem tok annnyit írni ;D
u.i.: király volt a hangulat és a csapat!!!!!!!!!!!!
#10
Írta 2002. július 28. - 01:48
#11
Írta 2002. július 28. - 01:45
Yo! Lehet, hogy én írhatom az elsõ élménybeszámolót?!
Naszóval nekem nagyon tetszett az egész, de nincs összehasonlítási alapom, mert ez volt az elsõ versenyem. Az biztos, hogy a szervezés katasztrófális volt (bár kérték, hogy tapsolják meg a végén)
A legbosszantóbb faktor az volt, hogy nem tudtunk eleget gyakorolni a pályán, mert ilyen fogas tempóban (ritkán, lassan) iszonyat kerülõvel vittek föl minket az olyan pályára, amin a jobbak 3 perc körül mentek. És a sofõrök egyszerre mentek el ebédelni - hát nem tudom azt mondják én lassan kajálok, de õk simán eltüntek egy életre, ráadásul már 5-kor sem ment kocsi, pedig a papír szerint 6-ig lett volna még dolguk.
-Pálya: 1,8 km. Talán 250m szintkülönbség?! A kis közvéleménykutatásom után azt tudtam meg, hogy elég nehéz a többihez képest, egyedül a Mátrát ítélték dúrvábbnak. Volt benne minden, gyors szakasz itt-ott meglepi lassítókkal, 1 letörés (pici kb 60cm, de lejtõs érkezõvel, szóval azért ki lehetett belõle szállni), rengeteg kis és 2 nagyobb ilyen katlan; volt ahol aránylag vízszintes részen kellett tekerni, és nemsokkal a cél elõtt egy ilyen meredek, gyökeres lejtõ, éles kanyarokkal és aránylag szûk pályászélességgel.
A pálya eleje ilyen murvás volt, az erdõben meg puha, laza, poros talaj volt.
Szervezésbõl adódó hibák miatt kb akkorra kezdtük el érezni a pályát, mikor azt mondták, hogy "hobbi döntõsök készüljenek". Nem tudtunk eleget menni rajta + tökre át állítottam a brinámon a rugózást a 2. napra és azt is szokni kellett (volna).
Mezõny:
A többiek szerint kb 60-an indulhattak. Ebbõl a hobbyban kb 20-30 között, lányok 7-en, profik 15 körül, seniorok juniorok 5-5 körül, de javítsatok ki ha tévedek.
Nézõk is voltak azért, de el tudom képzelni, hogy általában azért többen szoktak lenni.
Ez a kõszeg szerintem mindenkinek messze van, lakjon bárhol, ha nem tud kocsit szerezni, akkor 4-5 óra vonattal Pestrõl.
Eredményeket majd írja le valaki, aki meg tudta jegyezni az összes kategóriát. Én csak arra emléxem, hogy nem én nyertem egyiket se.
És most egy kis marketing:
Jó lenne, ha minél többen indulnának, és kiváltanánk ilyen licencet (nem jelent nagy költségeket), mert az egyesületek így kapnak támogatást, ami a sportágra nézve kedvezõ lehet olyan szempontokból, hogy népszerûsödik, sürübben rendeznek versenyeket, magasabb pénzjutalommal, esetleg épülne még pár pálya...
Személyes tapasztalat:
Érdemes kijárni ilyen versenyekre, eleinte fõleg azért, mert el lehet lesni a nagyoktól, a megfelelõ rugó beállításokat, gumi keménységek, lehet figyelni hogy technikáznak az egyes szakaszokon, tunning-tippek, szóval tanulni mindenképpen sokat lehet.
Örömmel láttam, hogy azért másnak is vannak gondjai a bringájával rendszeresen, vagy legalábbis, amikor a legkevésbé örül neki, nem Bnorbi? ;D
Továbbá rájöttem, hogy nem elég bringázgatni, csak úgy, valahogy edzeni kell, mert már a pálya egyharmadánál éreztem, hogy nincs erõm, amikor meg leszálltam a géprõl a célban égtek a combjaim, de persze a DH nem fárasztó amúgy...
A teljesítményemmel elégedett voltam 3:27, ez a középmenzõnyt, de inkább annak elejét jelenti (legjobb 2:59-volt, ha jol emléxem).
Ja és legközelebb szerintem döntõ elött 1 sört le kell dönteni, akkor még ura vagy a helyzetnek, kiélezi a reflexeket, bártrabb vagy, nem érzed, hogy fáradsz... és nem fáj annyira.
Nándinak respekt, hogy eltört a telója!!! Remélem mihamarabb szerzel valami BIG ONEt.
Naszóval nekem nagyon tetszett az egész, de nincs összehasonlítási alapom, mert ez volt az elsõ versenyem. Az biztos, hogy a szervezés katasztrófális volt (bár kérték, hogy tapsolják meg a végén)
A legbosszantóbb faktor az volt, hogy nem tudtunk eleget gyakorolni a pályán, mert ilyen fogas tempóban (ritkán, lassan) iszonyat kerülõvel vittek föl minket az olyan pályára, amin a jobbak 3 perc körül mentek. És a sofõrök egyszerre mentek el ebédelni - hát nem tudom azt mondják én lassan kajálok, de õk simán eltüntek egy életre, ráadásul már 5-kor sem ment kocsi, pedig a papír szerint 6-ig lett volna még dolguk.
-Pálya: 1,8 km. Talán 250m szintkülönbség?! A kis közvéleménykutatásom után azt tudtam meg, hogy elég nehéz a többihez képest, egyedül a Mátrát ítélték dúrvábbnak. Volt benne minden, gyors szakasz itt-ott meglepi lassítókkal, 1 letörés (pici kb 60cm, de lejtõs érkezõvel, szóval azért ki lehetett belõle szállni), rengeteg kis és 2 nagyobb ilyen katlan; volt ahol aránylag vízszintes részen kellett tekerni, és nemsokkal a cél elõtt egy ilyen meredek, gyökeres lejtõ, éles kanyarokkal és aránylag szûk pályászélességgel.
A pálya eleje ilyen murvás volt, az erdõben meg puha, laza, poros talaj volt.
Szervezésbõl adódó hibák miatt kb akkorra kezdtük el érezni a pályát, mikor azt mondták, hogy "hobbi döntõsök készüljenek". Nem tudtunk eleget menni rajta + tökre át állítottam a brinámon a rugózást a 2. napra és azt is szokni kellett (volna).
Mezõny:
A többiek szerint kb 60-an indulhattak. Ebbõl a hobbyban kb 20-30 között, lányok 7-en, profik 15 körül, seniorok juniorok 5-5 körül, de javítsatok ki ha tévedek.
Nézõk is voltak azért, de el tudom képzelni, hogy általában azért többen szoktak lenni.
Ez a kõszeg szerintem mindenkinek messze van, lakjon bárhol, ha nem tud kocsit szerezni, akkor 4-5 óra vonattal Pestrõl.
Eredményeket majd írja le valaki, aki meg tudta jegyezni az összes kategóriát. Én csak arra emléxem, hogy nem én nyertem egyiket se.
És most egy kis marketing:
Jó lenne, ha minél többen indulnának, és kiváltanánk ilyen licencet (nem jelent nagy költségeket), mert az egyesületek így kapnak támogatást, ami a sportágra nézve kedvezõ lehet olyan szempontokból, hogy népszerûsödik, sürübben rendeznek versenyeket, magasabb pénzjutalommal, esetleg épülne még pár pálya...
Személyes tapasztalat:
Érdemes kijárni ilyen versenyekre, eleinte fõleg azért, mert el lehet lesni a nagyoktól, a megfelelõ rugó beállításokat, gumi keménységek, lehet figyelni hogy technikáznak az egyes szakaszokon, tunning-tippek, szóval tanulni mindenképpen sokat lehet.
Örömmel láttam, hogy azért másnak is vannak gondjai a bringájával rendszeresen, vagy legalábbis, amikor a legkevésbé örül neki, nem Bnorbi? ;D
Továbbá rájöttem, hogy nem elég bringázgatni, csak úgy, valahogy edzeni kell, mert már a pálya egyharmadánál éreztem, hogy nincs erõm, amikor meg leszálltam a géprõl a célban égtek a combjaim, de persze a DH nem fárasztó amúgy...
A teljesítményemmel elégedett voltam 3:27, ez a középmenzõnyt, de inkább annak elejét jelenti (legjobb 2:59-volt, ha jol emléxem).
Ja és legközelebb szerintem döntõ elött 1 sört le kell dönteni, akkor még ura vagy a helyzetnek, kiélezi a reflexeket, bártrabb vagy, nem érzed, hogy fáradsz... és nem fáj annyira.
Nándinak respekt, hogy eltört a telója!!! Remélem mihamarabb szerzel valami BIG ONEt.
#12
Írta 2002. július 24. - 23:56
#13
Írta 2002. július 24. - 23:53
#14
Írta 2002. július 24. - 23:46
a szállást ott helyben kell intézni??? nem megy vki obudáról a vonathoz??? (lusta vagyok egyedül tekerni odáig... ;D)
#15
Írta 2002. július 24. - 18:40
A pályáról senki sem tud semmit, max ha megérkeztek be tudok/unk számolni róla, mire készülj felszállítás közben.
A reggeli vonaton sokan lesznek tõlünk, Voléék is ahhoz csatlakoznak Veszprémben (elméletileg..)
Köszi Lensi...
A reggeli vonaton sokan lesznek tõlünk, Voléék is ahhoz csatlakoznak Veszprémben (elméletileg..)
Köszi Lensi...
#16
Írta 2002. július 24. - 02:13
Mi (Vouilloz+Én) azzal a 9 órással megyünk majd.
Aki akar csatlakozzon. Különös ismertetõjelünk, hogy bringákkal leszünk.
Nem hiszem, hogy nem marad idõ pályabejárásra, de amúgy sem tudnék felkelni.
Aki valamit tud a pályáról írja be a topicba plíz! THX!
Aki akar csatlakozzon. Különös ismertetõjelünk, hogy bringákkal leszünk.
Nem hiszem, hogy nem marad idõ pályabejárásra, de amúgy sem tudnék felkelni.
Aki valamit tud a pályáról írja be a topicba plíz! THX!
#17
Írta 2002. július 23. - 23:08
#18
Írta 2002. július 23. - 23:05
#19
Írta 2002. július 23. - 22:59
HI!!
én mennék, de csak akkor ha nem kell egyedül vonatozzak, szóval ha valakikhez tudnék verõdni az jólenne... :-/
én mennék, de csak akkor ha nem kell egyedül vonatozzak, szóval ha valakikhez tudnék verõdni az jólenne... :-/