Jelentkezz be Regisztrálj
Teló tuning
#421
Posted 2006. February 01. - 08:26
egyszerûen nem értem minek akarja valaki lassitani a villa befelé útját?
levegõ ráfújás:
nsmb.com-on van egy srác aki a boxxcartos boxxert úgy használja hogy jobb oldalon van a cartidge bal oldalon pedig csak levegõ ráfújás, tehát a rugókat kihagyja a képletbõl.
mivel az air assistes rs telókban sincs zégergyûrû ezért elvileg még mûködhet is. összehasonlítva a solo airral a becsúszóban a nyomórúd fején lévõ tömítések helyett az olaj tartja bent a levegõt. mivel az olaj gyakorlatilag összenyomhatatlan, így mindenképpen a becsúszóban lévõ levegõ nyomása nõ (amit felül a kupak, alul meg az olaj tömít), az olajé nem. tehát elméletileg az olaj nem tudja kinyomni a szimeringeket. na ebben kellene, hogy valami hozzáértõ kockafejû mûszakis megerõsítsen.
az enyém most úgy van kialakítva, hogy a jobb oldalon bent van az eredeti rugó, a bal oldalról pedig kikerült a rugó és kapott egy légszelepes kupakot meg kb. 2 bár nyomást. ez most így az én súlyomhoz van belõve, olajszint beállítva, hogy ne koppanjon össze. sajna az idõjárás egyenlõre megakadályoz hogy élesben is tesztelhessem, de az udvaron egész jól viselkedik. amikor meg a disznófõ közepén kilövi a szimeringet és beteríti a gyanútlan bámészkodókat olajjal, akkor lesz nagy röhögés
#422
Posted 2006. January 31. - 23:21
sajnos nem sokat lehet vele kezdeni, mivel egy darab tömör fém.....
oda szelepek kellenének...
#423
Posted 2006. January 31. - 22:54
Én nagyon szívesen kipróbálnám, de sajna csak nyáron megyek haza. itt mag én vagyok az egyetlen aki már látott telót szétszedve....
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#424
Posted 2006. January 31. - 22:17
Az lenne a kerdesem, egy 2002-es Duke Race-t fel lehet-e tuningolni 80-rol 100mm-re? (lasd kep alul). Mert erzesem szerint siman elbirna, 30as becsuszok meg minden, es javitana a geometriat mert igy most k*rva meredek a fejcsovem...Szal minden szempontbol zsir lenne ha ugyanez a telo 100mm-es lenne. Meg regen amikor volt teloteszt bikkmakkban azt irtak h nehezen tuningolhato. Nem nagyon ertek ehhez, de erdemes vele probalkozni?Vagy ha az utjat nem is lehet megnovelni, kicsit foljebb lehet emelni? Valami tavtartoval vagy mittudomen...Aki tud az segitsen pls
Még régebben leírtam valahova, hogy hogy lehetne egy 80as Duke XC-ét 100asra tunázni, vagy akár hosszabbra is, az alsó perselyt kell tényleg megnézni. Keress rá, szerintem a RockShox topicba írtam. becsúszó hosszával nincs gond, és nem hinném, hogy a 80as-100as Duke-okban máshol lenne az alsó persely.
#425
Posted 2006. January 31. - 21:58
#426
Posted 2006. January 31. - 20:24
a beragasztás is problémás, mert nem folyik rendesen a ragasztópisztolyos ragasztó, és a nyomást sem fogja bírni
zégergyûrûnek bemarást nehéz lenne csinálni, megkerülni meg nem lehet sajnos
szal sok itt a probléma, de egyszer kipróbálhatná már valaki:-)
#427
Posted 2006. January 31. - 19:17
nem vagy az elsõ, akinek eszébejutott
1 a baj: a raceben nics zégergyûrû ami bennttartaná a szimeringet, ezért ki fogja lõni egész egyszerûen. 02esekkel meg lehetne csinálni
én is gondolkodtam rajta sokat, csak aztán elmaradt valahogy
jaja. valahogy kísértetiesen hasonlít a Sherman tuninghoz.
Szimmering cserénél, ha ipari szimmeringet rakok bele az nem megoldás? nem lehet ilyen bemarást csinálni a zégergyûrûnek? esetleg valahogy megkerülni a zégergyûrût?
Egyébként meg hogyan jut a levegõ a lábba? A komp. rúd mellett elszökik? Esetleg egy O gyûrû a komp. rúdra?
Ezek szerint a 2002es boxxikból lehetne full levegõset is csinálni? az azért megnézném.
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#428
Posted 2006. January 31. - 19:08
1 a baj: a raceben nics zégergyûrû ami bennttartaná a szimeringet, ezért ki fogja lõni egész egyszerûen. 02esekkel meg lehetne csinálni
én is gondolkodtam rajta sokat, csak aztán elmaradt valahogy
#429
Posted 2006. January 31. - 19:03
a boxxi baloldali(kompresszió) lábának a kupakját elviszem egy esztergályoshoz, és csináltatok egy ugyanolyat. A kapott darabot átfúrom, beleteszek egy szelepet(continental belsõbõl kiszedett szelep, rátekerve egy csavar), majd átdugom a fúrt lyukon és jól, légmentesen beleragasztom. így rá is lehet fújni a villára letörés ugráláshoz, esetleg ki lehet szedni a baloldali rugót (súlycsökkentés:D).
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#430
Posted 2006. January 29. - 23:06
De simán bele lehet biggyeszteni egy ilyet a lábba. A szimmering alatt kell megfúrni, belemetszeni a menetet, és esztergályossal gyártatni likas csavart gömbfejjel.
"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor
#431
Posted 2006. January 29. - 21:33
#432
Posted 2006. January 29. - 21:25
#433
Posted 2006. January 29. - 21:20
#434
Posted 2006. January 29. - 20:49
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#435
Posted 2006. January 29. - 20:18
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#436
Posted 2006. January 29. - 20:18
#437
Posted 2006. January 29. - 20:14
#438
Posted 2006. January 29. - 12:56
#439
Posted 2006. January 29. - 12:54
#440
Posted 2006. January 24. - 19:03
Annak orultem viszont hogy a becsuszon sehol egy kopas, belseje is aranylag tiszta volt, szuper kis villa ez. Monduk nem is hasznaltam meg sokat. Esetleg ha valakit erdekelne megvetelre szoljatok