tömítés az ezen is van bõven, hiszen ez is azt a célt szolgálja, hogy bent tartsa a levegõt. állás közben nem ereszti már 1 hónapja az tuti
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Teló tuning
Started by
Bikemag
, 2001. June 02. 04:00
#401
Posted 2006. February 01. - 19:27
#402
Posted 2006. February 01. - 19:20
figy. monjá már olyan (normális tárcsaféket amelyiket nem lehet fejjel lefele tárolni.
Pár magurát asszem. Na most én így tárolom, és semmi bajom nincs vele.(ha csak olaj van benne akkor semmi nem változik). A HAYES karok meg fordítás érzéketlenek, tehát azoknál tökmindegy.
a 06os WCn van tömítés a solo air assemblyn.
Pár magurát asszem. Na most én így tárolom, és semmi bajom nincs vele.(ha csak olaj van benne akkor semmi nem változik). A HAYES karok meg fordítás érzéketlenek, tehát azoknál tökmindegy.
a 06os WCn van tömítés a solo air assemblyn.
Hull York Medical School
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#403
Posted 2006. February 01. - 19:14
mielött bárki követné a példámat: a bemutatott módosítást mindenki a saját belátása szerint végezze el. az esetlegesen bekövetkezõ sérülésekért és/vagy halálért semmilyen felelösséget nem válalok
málna: ezért várom hogy valami bme-s erre járjon és megmondja a frankót, de ilyenkor bezzeg egyik sincs a közelben
07aszp: a fox manuáljában erre fel is hívják a figyelmet. viszont a tárcsaféket meg nem szabad fejjel lefele tárolni (ez is valamelyik manualban volt). akkor most mi legyen?
málna: ezért várom hogy valami bme-s erre járjon és megmondja a frankót, de ilyenkor bezzeg egyik sincs a közelben
07aszp: a fox manuáljában erre fel is hívják a figyelmet. viszont a tárcsaféket meg nem szabad fejjel lefele tárolni (ez is valamelyik manualban volt). akkor most mi legyen?
#404
Posted 2006. February 01. - 19:08
ok értem. ca va. azért hívom komprúdnak, mert valahol így hívták egyszer. megnézem az idei wc-nek a robbantott ábráját, hogy tutira menjek. Egyébként meg boxxisoknak(csak a 2003+nak, mert a 2002es széria az tökéletes):
A bringát fejjel lefele tároljátok, mert akkor az olaj befolyik a perselyek közé és legközelebb szép, egyenletes lesz a mozgása. kipróbáltam és tényleg mûködik, igen nagy különbséget lehet érezni a mozgásban.
A bringát fejjel lefele tároljátok, mert akkor az olaj befolyik a perselyek közé és legközelebb szép, egyenletes lesz a mozgása. kipróbáltam és tényleg mûködik, igen nagy különbséget lehet érezni a mozgásban.
Hull York Medical School
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#405
Posted 2006. February 01. - 19:05
ha igaz, amit endroo írt, akkor hogy mûködik a pumpás vizipisztoly?
ha ennyire egyszerû, lehet szerzek egy kupakot én is, aztán kész, meg van oldva
ha ennyire egyszerû, lehet szerzek egy kupakot én is, aztán kész, meg van oldva
#406
Posted 2006. February 01. - 19:01
conor: ha még kb 10x leírom akkor elhiszed? ez volt a zacsira is írva. ez NEM boxxer solo air kupak. nekem tök mindegy hogy elhiszed-e vagy sem. pont, kész, vége, ennyi, finitó, ... az más kérdés, hogy valszeg ahhoz is ezt használják.
07aszp: nyomorúd van. olyan, hogy kompressziórúd meg nincs. a nyomórúdba van beleszerkesztve a kompresszió csillapítás szelepei. ami a race-ben nincsen. ha megforditom: olaj a becsúszóban, levegõ a szárban, ha visszaforditom akkor megint helyet cserél. nem értem ezzel mit akarsz mondani. ezt levegõszelep nélkül, légköri nyomáson is így csinálja. majd fejrefordítva nem közlekedek vele
07aszp: nyomorúd van. olyan, hogy kompressziórúd meg nincs. a nyomórúdba van beleszerkesztve a kompresszió csillapítás szelepei. ami a race-ben nincsen. ha megforditom: olaj a becsúszóban, levegõ a szárban, ha visszaforditom akkor megint helyet cserél. nem értem ezzel mit akarsz mondani. ezt levegõszelep nélkül, légköri nyomáson is így csinálja. majd fejrefordítva nem közlekedek vele
#407
Posted 2006. February 01. - 18:19
és ha fejreállítod a bringát, és az olaj helyetcserél a levegõvel akkor mi van?
a levegõ átmegy a külsõszárba. Egyébként ezért írtam, hogy a komp rúd tetejére lehetne csinálni tömítést, és mivel TUDOM, hogy nincs benne kompresszió, de azért olaj mégiscsak folyik arrafele valahogy, lehet hogy ez változtatna valamit a mozgásán, mivel a tömítés se a levegõt se az olajat nem engedi. Egyébként mivel a komp rúd = nyomórúd ezért uazt írtam mint endroo.... nem tom mit nem lehetett ezen érteni.....
a levegõ átmegy a külsõszárba. Egyébként ezért írtam, hogy a komp rúd tetejére lehetne csinálni tömítést, és mivel TUDOM, hogy nincs benne kompresszió, de azért olaj mégiscsak folyik arrafele valahogy, lehet hogy ez változtatna valamit a mozgásán, mivel a tömítés se a levegõt se az olajat nem engedi. Egyébként mivel a komp rúd = nyomórúd ezért uazt írtam mint endroo.... nem tom mit nem lehetett ezen érteni.....
Hull York Medical School
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#408
Posted 2006. February 01. - 17:37
conor: nem, amikor ezt kitaláltam még nem is volt solo air ez az air assistos telók kupakja. én sem értem hogy mitõl jó bele, mert a judy ugye 28-as a duke 30-as a boxxer meg 32-es. de úgy látszik a belsõ átmérõ meg a menet megegyezik.
pézsé: szobában rátehénkedve igen. terepen még nem tudom
ebben azért nem lennék olyan biztos;)
a judyé tuti sokkal kisebb, ráadásul focilabdaszelepes
amúgy:
http://www.bti-usa.c...wGrp=RS829#open
Psylo,Duke,Judy,Pilot egy fajta
boxxer másik fajta
az nem látezik hogy 28-as és 32-es becsúszóba ugyanolyan kelljen:-)
kár hogy eladtam a judyt, most le lehetne mérni hogy hogyisvanez
Autist Team:)
#409
Posted 2006. February 01. - 16:16
tényleg nem tom mennyibe került. de keress rá a duke air top cap címszóra és kidob pár találatot. mivel itt mindenki tudja, hogy én mennyire "gyilkolom" a bringát ezért a tapaszatalataimat nem nevezhetjük mérvadónakjézuska hozta.
#410
Posted 2006. February 01. - 16:14
a hétvégén tessék meggyílkolni a hegyen, hogy tudjuk mien menetközben. egyébként az ára? csak kíváncsiságból a kár priviben is jöhet
#411
Posted 2006. February 01. - 16:07
conor: nem, amikor ezt kitaláltam még nem is volt solo air ez az air assistos telók kupakja. én sem értem hogy mitõl jó bele, mert a judy ugye 28-as a duke 30-as a boxxer meg 32-es. de úgy látszik a belsõ átmérõ meg a menet megegyezik.
pézsé: szobában rátehénkedve igen. terepen még nem tudom
pézsé: szobában rátehénkedve igen. terepen még nem tudom
#412
Posted 2006. February 01. - 16:04
#413
Posted 2006. February 01. - 16:03
jézuska hozta. nem tom lehet-e itthon kapni. egyébként Psylo, Duke, Judy, Pilot air top cap a hivatalos neve és tökéletesen csereszabatos a boxxer kupakjával.
magyarul beletekerted felfujtad és fasza is...
#414
Posted 2006. February 01. - 15:46
jézuska hozta. nem tom lehet-e itthon kapni. egyébként Psylo, Duke, Judy, Pilot air top cap a hivatalos neve és tökéletesen csereszabatos a boxxer kupakjával.
#415
Posted 2006. February 01. - 15:26
www.bti-usa.com
Engem az erdekelne, hogy onnan van -e vagy itthonrol, estleg lehet ilyet kapni valami specko boltban, vagy a koma hozta?
Engem az erdekelne, hogy onnan van -e vagy itthonrol, estleg lehet ilyet kapni valami specko boltban, vagy a koma hozta?
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#416
Posted 2006. February 01. - 15:22
#417
Posted 2006. February 01. - 15:21
#418
Posted 2006. February 01. - 15:16
#419
Posted 2006. February 01. - 15:08
Endroo: mivel ragasztottad be?
vagy menettel megy bele a szelep a kupakba?
vagy menettel megy bele a szelep a kupakba?
Autist Team:)
#420
Posted 2006. February 01. - 14:58
ezt a problémát én már megkerültem:
zoom1100-nál.
bal szárban felül van a (totál lineráris,és puha hosszúutas) rugó, alul a becsúszó belselyében van a kompressziószelep ami alatt van a levegõ (meg egy lehelletnyi olaj a jobb hatásfok végett) és összenyomódáskor a növekvõ nyomás miatt progresszívebb az ut vége. mindez sebsségérzékeny
a jobb szárban felül nincs rugó csak a becsúszóban olaj és a nyomórúd végén a csillapítófej elasztomer és ellenrugó.
az olaj belsõ surlódását kihasználva a csillapítófej tovább növeli a jobb (rugós-levegõs) szár progresszívitását. visszafelé pedig az olaj szokványos módon csillapít.
így 4 kiló alatt van a kõvillám és mindenki meglepõdik a mozgásán.
ettõl még mindig egy gagyi sz_r!
Edit: ja és a lényeg, hogy nincsen állandó (a légkörinél nagyobb) nyomás a telóban. így nem terheli a szimering rendszert, mint a felfújt telóké. A nyomásfelfutás karakterisztikája pedig sebességfüggõ.
zoom1100-nál.
bal szárban felül van a (totál lineráris,és puha hosszúutas) rugó, alul a becsúszó belselyében van a kompressziószelep ami alatt van a levegõ (meg egy lehelletnyi olaj a jobb hatásfok végett) és összenyomódáskor a növekvõ nyomás miatt progresszívebb az ut vége. mindez sebsségérzékeny
a jobb szárban felül nincs rugó csak a becsúszóban olaj és a nyomórúd végén a csillapítófej elasztomer és ellenrugó.
az olaj belsõ surlódását kihasználva a csillapítófej tovább növeli a jobb (rugós-levegõs) szár progresszívitását. visszafelé pedig az olaj szokványos módon csillapít.
így 4 kiló alatt van a kõvillám és mindenki meglepõdik a mozgásán.
ettõl még mindig egy gagyi sz_r!
Edit: ja és a lényeg, hogy nincsen állandó (a légkörinél nagyobb) nyomás a telóban. így nem terheli a szimering rendszert, mint a felfújt telóké. A nyomásfelfutás karakterisztikája pedig sebességfüggõ.