Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Egykerekezés - ki hogyan?
Indította
Bikemag
, 2001. június 02. 04:35
#1
Írta 2007. január 28. - 17:21

#2
Írta 2007. január 28. - 13:40

egész pontosan 4569 km, azaz négyezerötszázhatvankilenc km. ...
hát az sztem kamu ...hát az a hapi már a földet is megkerülhetné egykeréken...hát nekem a második km.-nél már ugy bedurran az alsókarom h muszály letenni...egyszerûen nem lehet...gondolj bele mennyi az...ufff
#3
Írta 2007. január 28. - 13:29

Szevasztok!! Én egy Hardy 3 al nyomom az egykereket, igaz, még csak 1 hónapja, mivel karácsonyra kaptam a bicót, de 3-400-m-t tudok egykerekezni, de ezt még a régi bicómmal tanultam. Már tudok kanyarodni is (egykeréken) :-) , de a manual nem megy. Vki segítsen, mert azt tudom, hogy hogy kell csak a kivitelezés nem megy, ha felveszem 1kerékre, akkor kimegy alólam a bicó, felrántani pedig nem birom. A hátsó fékes megoldást azt meg nem szeretem, úgyhogy ha valaki tud egy jó technikát, az írja meg nekem. Elõre is köszi. Jah és még valami! - A manualt magas nyeregmagassággal jobb, vagy alacsonnyal? -Juba UMF-es
Elösször is a manulálhoz mindenképp kell a fék mert annélkül nehéz, (lehet mert láttam hogy egy BMX-es srác fék nélkül nyomta de õ pro) ahoz hogy ne menjenki a bringa oldalra ahoz kell a térdeddel egyensújozni/irányítani a bike-ot, a felrántást meg városba kihzásnak hívják, alacsony yereggel jobb mert a manuálnál nem mindig ülsz a nyergen és ha lenn van akkor jobbal ill. több hejed van az egyensújozáshoz.

#4
Írta 2007. január 28. - 13:15

Szevasztok!! Én egy Hardy 3 al nyomom az egykereket, igaz, még csak 1 hónapja, mivel karácsonyra kaptam a bicót, de 3-400-m-t tudok egykerekezni, de ezt még a régi bicómmal tanultam. Már tudok kanyarodni is (egykeréken) :-) , de a manual nem megy. Vki segítsen, mert azt tudom, hogy hogy kell csak a kivitelezés nem megy, ha felveszem 1kerékre, akkor kimegy alólam a bicó, felrántani pedig nem birom. A hátsó fékes megoldást azt meg nem szeretem, úgyhogy ha valaki tud egy jó technikát, az írja meg nekem. Elõre is köszi. Jah és még valami! - A manualt magas nyeregmagassággal jobb, vagy alacsonnyal? -Juba UMF-es
#5
Írta 2004. augusztus 11. - 13:13

de meg meg is van.
csak nemtom hol.
vmeliyk dobozban van biztos
a tori meg irodalom konyvekkel.
csak nemtom hol.
vmeliyk dobozban van biztos
a tori meg irodalom konyvekkel.
#6
Írta 2004. augusztus 11. - 10:25

most, hogy mondod, Zap, vót abba minden! Nyusziugrás, meg minden. Rajzokkal, ilyesmi. Csepel BMX.
#7
Írta 2004. augusztus 11. - 10:01

A manual a gurulás (régebben surf-nek is hívták, még amikor Jürgen Beneke nyomta :
)
A wheelie a hivatalos egykerék.
A nose wheelie az elsõkerék, csakhogy minden egyhelyen legyen.
Lor: nem volt meg a BMX, a repülõ bicikli könyved? Pedig az már neked is korszak volt, nem?

A wheelie a hivatalos egykerék.
A nose wheelie az elsõkerék, csakhogy minden egyhelyen legyen.
Lor: nem volt meg a BMX, a repülõ bicikli könyved? Pedig az már neked is korszak volt, nem?

#8
Írta 2004. augusztus 11. - 01:22

szerintem is!!
Csak gondoltam a topicnak mingyegy nincs nagy pöri akor ide írom!
Ja nálunk is az ment a lakótelepen,
-Hé cula,tucc egykerekezni?
Meg:
-Oszt,hány váltós a géped
-18
-Az szar,az enyém 21!
Pá
tényleg minegy lényeg hogy egyrõl beszélünk!
Csak gondoltam a topicnak mingyegy nincs nagy pöri akor ide írom!
Ja nálunk is az ment a lakótelepen,
-Hé cula,tucc egykerekezni?
Meg:
-Oszt,hány váltós a géped
-18
-Az szar,az enyém 21!
Pá
tényleg minegy lényeg hogy egyrõl beszélünk!

#9
Írta 2004. augusztus 11. - 00:58

tenyleg ott bejon a nozi
manual az amikor gurulsz... nem?
amikor meg tekersz is az egykerek nalunk.
/de most mar tenyleg mindegy/
manual az amikor gurulsz... nem?
amikor meg tekersz is az egykerek nalunk.
/de most mar tenyleg mindegy/
#10
Írta 2004. augusztus 11. - 00:55

hát had kotyogjak bele
van nose wheele az az elsõkeréken gurulás minden "kerekes" sprtban
manual nak szokták mondani wheelenek nem igazán,avagy még én nem találkoztam olyan szonobiszörpössel...
van nose wheele az az elsõkeréken gurulás minden "kerekes" sprtban
manual nak szokták mondani wheelenek nem igazán,avagy még én nem találkoztam olyan szonobiszörpössel...

#11
Írta 2004. augusztus 10. - 23:20

#12
Írta 2004. augusztus 10. - 23:11

#13
Írta 2004. augusztus 10. - 23:05

tehat te tudod, hoyg van angolul az egykerekezes?
innye te fiu!
ilyenkor mar inkabb (lassan) a mentalis felkeszultseg szamit.
szertem
innye te fiu!
ilyenkor mar inkabb (lassan) a mentalis felkeszultseg szamit.
szertem
#14
Írta 2004. augusztus 10. - 22:47

egész pontosan 4569 km, azaz négyezerötszázhatvankilenc km. Hogy hogy a ***ba, azt ne kérdezd, de www.guinessworldrecords.com.
De szerintem ha 700m-t tudsz menni, akármennyit tudsz, csak erõnlét kérdése...
De szerintem ha 700m-t tudsz menni, akármennyit tudsz, csak erõnlét kérdése...
#15
Írta 2004. augusztus 10. - 22:40

tob kilometer.
ez tuti
speedfighter haverom robogon kerekezett mar 20-30 km-t /csak at kellett alakitani a porlasztot/
brinyoval is az elvetemultek nagyon nyomjak.
700m az ~egy buszmegallo az mondhatni semmi
(ugyan en nem tudok mert nem erdekel)
ez tuti
speedfighter haverom robogon kerekezett mar 20-30 km-t /csak at kellett alakitani a porlasztot/
brinyoval is az elvetemultek nagyon nyomjak.
700m az ~egy buszmegallo az mondhatni semmi
(ugyan en nem tudok mert nem erdekel)
#16
Írta 2004. augusztus 10. - 22:00

color=Orange][/color]Szevasztok!
A tapasztaltabbaktól kérdezném hogy 700 méter egykerék az már jónak számít-e?Tudna vki írni vmi világrekodot,hogy ki tette meg a legtöbb utat egykerekezve.Ez rohadtul érdekelne.Kössz elõre is.
A tapasztaltabbaktól kérdezném hogy 700 méter egykerék az már jónak számít-e?Tudna vki írni vmi világrekodot,hogy ki tette meg a legtöbb utat egykerekezve.Ez rohadtul érdekelne.Kössz elõre is.
#17
Írta 2003. május 09. - 09:19

Kössz, igyeksztem, azthiszem elöbb javítok az egyensúlyozásomon, szóval délután azt gyakorlom majd akor egyhelyben.
De kur'a labilis a dolog, de már egypár méter sikerült.
De kur'a labilis a dolog, de már egypár méter sikerült.
#18
Írta 2003. május 08. - 23:32

Octadrive: Igen, én is gondolkoztam ilyen konstrukción, de nem találtam egyenlõre "donort". És nekem is feltûnt, hogy egész más kezelést kíván ha elsõ kerék/villa nélkül mész. Az elméletem a következõ: képzeld el oldalnézetbõl a bicajt, mint egy aszimmetrikus libikókát (gyengébbek kedvéért: mérleghinta - régen volt mi?), aminek az egyik karja te vagy a nyeregcsövön, a másik pedig a váz, a forgáspont a kerék. Na most, ha az egyik kar tömege lecsökken (kerék kivesz), ahhoz, hogy 1ensúlyban maradjon a bicaj, a stabil üléspozíciódnak közelebb kell kerülnie a forgásponthoz, magyarul elöl nulla súly esetén szinte a tengely fölött ülsz, ami igencsak labilis érzés elõre-hátra egyensúlyozáskor, de a másik oldalon meg iszonyú fordulékony lesz a gép => Még inkább labilisnak érzed oldalra is.
Próbáld ki! CC-magaságig húzd ki a nyeregcsövet és tekerj! Ugye alig érzed, hogy egykeréken mész, olyan könnyû "tartani" az elejét. De a kanyarosást felejtsd el ilyen üléspozícióban!
"1szóval" én így látom ezt a dolgot, bár a mecha nem erõsségem... Szerintem nem véletlen, hogy az a srác, aki áttekerte keresztbe egész amerikát 1keréken (no nem egyszerre), az eésõ kereket is vitte.
Én a köztes állapotra esküszöm: közepes nyeregcsõ, kerék nélkül, de villával=> Egyben jól irányítható is marad és nem is kell egyfolytában a megtartásán fáradoznod. Ja, és a keréknélküliség nagy elõnye: nehezebben fúj el a szél, ami ha hiszitek, ha nem, fontos szempont!
Na, az egykerekezés fizikája címû tantárgy mai óráját ezzel befejezem. Ha van kérdés, írjatok!
Próbáld ki! CC-magaságig húzd ki a nyeregcsövet és tekerj! Ugye alig érzed, hogy egykeréken mész, olyan könnyû "tartani" az elejét. De a kanyarosást felejtsd el ilyen üléspozícióban!
"1szóval" én így látom ezt a dolgot, bár a mecha nem erõsségem... Szerintem nem véletlen, hogy az a srác, aki áttekerte keresztbe egész amerikát 1keréken (no nem egyszerre), az eésõ kereket is vitte.
Én a köztes állapotra esküszöm: közepes nyeregcsõ, kerék nélkül, de villával=> Egyben jól irányítható is marad és nem is kell egyfolytában a megtartásán fáradoznod. Ja, és a keréknélküliség nagy elõnye: nehezebben fúj el a szél, ami ha hiszitek, ha nem, fontos szempont!
Na, az egykerekezés fizikája címû tantárgy mai óráját ezzel befejezem. Ha van kérdés, írjatok!
#19
Írta 2003. május 08. - 20:47

Én kedzek ráérezni az egykerekezésre csak féket néha túl adagolom meg nem mindig sikerül az úthibákat kerülni. MAjd kb megkéne tudnom mennyit megyek, mert érdekelne. De nyáron majd slick kell talán jobb lesz.
#20
Írta 2003. május 07. - 22:13
