Jelentkezz be Regisztrálj
Sima pedál vs. SPD
#821
Posted 2010. June 25. - 08:47
#822
Posted 2010. June 25. - 08:33
#823
Posted 2010. June 24. - 22:51
Végülis, tudok vele élni, csak fura volt ma egy zebra elõtt kis híján elterülni közel 2 év SPD-zés után, mikor le akartam tenni a lábamat. A PD-M520-asommal semmilyen hasonló gondom nem volt eddig, az a másik bicajon tökéletes. Próbáltam kétféle Shimano stoplival is már, mindkettõvel akad (és az 520-asban mindkét szett stopli tökéletes). Ha jól emlékszem, egyik SM-SH51, másik SH55 vagy SH56 (meg kell néznem).
_____________________________________________
AM rlz
#824
Posted 2010. June 24. - 14:36
Tehát nyereg fixen olyan magasan van, hogy a vázhoz képest jól lehessen helyezkedni, és ehhez képest szeretnék 'kényelmes' hajtókar/pedál kombinációt. Amely egyenletbõl már csak a pedál az ismeretlen. Dióhéjban.
#825
Posted 2010. June 24. - 11:36
Miért számít, hogy alacsony a profilja? Alsó állásban valamit biztos visszaad a hajtókar hosszához, de felsõ állásban ugyanannyit el is vesz. Hacsak nem a nyeregmagasság izgat...Hosszú évek 175-ös hajtómûhossza után lesz 170 millisem is, és "lapos" pedált szeretnék.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#826
Posted 2010. June 24. - 10:00
Azért az a fémlap+csapágyazott hajtókar kombó egy kicsit meredek. Mondjuk ratbike-ra optimális volna, kinézetre.
#827
Posted 2010. June 24. - 09:51
#828
Posted 2010. June 24. - 08:51
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#829
Posted 2010. June 24. - 06:51
#830
Posted 2010. June 22. - 15:15
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#831
Posted 2010. June 22. - 14:41
után helyeszkedik el.Mégegyszer ha a hajtókar irányából nézzük a tengelyre megy ez a mûanyag gyakorlatilag ezen futnak a gólyok.
Hát én most nem szedem szét,hogy lefényképezem.Ha az xtr-nél is mûanyag, nem fizetek többet érte. Belseje ugyanaz, nincs jobban megcsinálva.
#832
Posted 2010. June 21. - 15:39
Ha a két golyósor közötti kisebb alkatrészre gondolsz, akkor az még az XTR-nél is mûanyag. Gyakorlatilag annyi a szerepe, hogy összeszerelésnél helyén tartja a golyókat, utána meg a zsírt.Ha a pedál végétõl haladunk befele a negyedik alkatrészrõl beszélek.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#833
Posted 2010. June 21. - 15:22
Úgy látom 520-540 belseje ugyanaz,ha 540-nél ez fém akkor megéri +5000ft.
Szakember szemével látva hogy ez mûanyag ez durva,valószínûleg túlfeszítették ezért rágta meg a golyó.
Kimostam, bezsíroztam van benne már pár százas.Azért vetettem fel, mert 540-st vennék ha ez fém. Ha szervizelem
lehet, hogy örök élet.
#834
Posted 2010. June 21. - 01:52
Köszi mindenkinek !
#835
Posted 2010. June 20. - 19:31
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#836
Posted 2010. June 20. - 19:27
#837
Posted 2010. June 20. - 19:19
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#838
Posted 2010. June 20. - 18:58
#840
Posted 2010. June 20. - 08:22
Ha tudod, akkor szedd szét és tisztítsd meg teljesen, fõleg a pedáltest furatát. Összerakásnál tehetsz bele zsírt több zsírt, a fölösleget majd kinyomja magából. Csak a tengelyvégen lévõ kontraanyát kell nagyon pontosan beállítani, ez a legnehezebb része, de annyira nem vészes.
stellaz:
A tengely és a tartozékokat te is kiveheted ellenõrzés végett. Ahhoz jól jön egy olcsó mûanyag célszerszám: TL-PD40.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]