HÉ!
Valamit el ne felejtsünk má'!
Orbit XL II majdnem= Orbit Extreme!! Az az icipici különbség a kettõ között, hogy míg az Extreme-ben ipari szabvány csapágyak laknak, addig az XL II-ben olyan FSA formák, amik nem kompatibilisek sehova. (Mindjárt GerMan kolléga megcáfol:)) Csakhogy az XL II csak 10600 HUF!!!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
KORMÁNYCSAPÁGY
Indította
Vendég
, 2001. november 10. 02:42
#1
Írta 2001. november 14. - 15:02
#2
Írta 2001. november 13. - 09:42
#3
Írta 2001. november 12. - 16:14
Hát gyerekek, ha én most kormánycsapágyat vennék, akkor nem is tudom.....
....esetleg.....
egyébiránt itt van a tietek:
....esetleg.....
egyébiránt itt van a tietek:
#4
Írta 2001. november 12. - 16:14
akkor nem csináltál rossz boltot! lehet, hogy egy injekciós fecskendõvel megoldható a zsirzás, nem ? csak tipp
#5
Írta 2001. november 12. - 13:22
engem a probike-ban dumáltak rá(8 e volt), csak épp azt elfelejtették mondani, hogy nekik nincs hozzá olyaz izé, amivel bele lehet juttatni a zsírt.
(merthogy mondta a srác, hogy ez milyen fasza dolog, hogy bármikor meg tudom zsírozni, erre másnap felvittem a gépet, hogy ezt tegyék meg, de hát nekik sajnos nem volt ilyenük, viszon felajánlotta, hogy hagyjam ott, szívesen szétszedik és megzsírozzák nekem) >
kislust
(merthogy mondta a srác, hogy ez milyen fasza dolog, hogy bármikor meg tudom zsírozni, erre másnap felvittem a gépet, hogy ezt tegyék meg, de hát nekik sajnos nem volt ilyenük, viszon felajánlotta, hogy hagyjam ott, szívesen szétszedik és megzsírozzák nekem) >
kislust
#6
Írta 2001. november 12. - 13:17
Kislust,
szerintem nem sok értelme van a grease guard dolognak. nekem kézbevéve azt a wtb kormánycsapágyat, úgy tûnt, hogy az egész nem olyan zárt, mint más tipusok - azért, hogy ez zsirpumpálás mehessen. emellett baromi drága, ennyiért már kapni egy zártabb igazi csapágyasat is. de ez csak az én véleményem, nem használtam wtb-t, nekem egy fsa xl II van és meg vagyok vele elégedve teljesen.
szerintem nem sok értelme van a grease guard dolognak. nekem kézbevéve azt a wtb kormánycsapágyat, úgy tûnt, hogy az egész nem olyan zárt, mint más tipusok - azért, hogy ez zsirpumpálás mehessen. emellett baromi drága, ennyiért már kapni egy zártabb igazi csapágyasat is. de ez csak az én véleményem, nem használtam wtb-t, nekem egy fsa xl II van és meg vagyok vele elégedve teljesen.
#7
vendég__*
Írta 2001. november 12. - 13:07
Két egyformán ipari csapággyal szerelt között télleg csak élettartam kölünbségrõ lehet beszélni, bár lehet 1-2 tényezõ, pl. hogy ha az egyik tûgörgõs a másik golyós.
Összehasonlítást itt az ipari és a kosaras között lehet tenni, mivel az elõbbinél nem köll piszmogni a hézag beállításával.
Összehasonlítást itt az ipari és a kosaras között lehet tenni, mivel az elõbbinél nem köll piszmogni a hézag beállításával.
#8
vendég_Charon_*
Írta 2001. november 12. - 12:55
Cáfoljatok meg, de szerintem nincs érzetben különbség, csak élettartamban. (Egy bizonyos ár fölött...)
#9
Írta 2001. november 12. - 12:53
Hello!
Miben érezhetõ, hogy egy jó, ill. rossz koránycsapágyam van? VAn egyáltalán érzet-beli különbség, vagy csak az olcsóbb kevesebb ideig bírja?
Mia véleményetek a WWTB Momentum Grease Guard-ról?
kislust
Miben érezhetõ, hogy egy jó, ill. rossz koránycsapágyam van? VAn egyáltalán érzet-beli különbség, vagy csak az olcsóbb kevesebb ideig bírja?
Mia véleményetek a WWTB Momentum Grease Guard-ról?
kislust
#10
vendég__*
Írta 2001. november 12. - 12:44
Aszt nem állítom hogy a legjobb, de az egyik legjobb ár/teljesítmény-û az FSA Orbit Xtreme. 17ezer ft körüli.
#11
vendég__*
Írta 2001. november 10. - 02:42
Szerintetek milyen kormánycsapágyat érdemes venni dirtre? FSA SKY PILOT-on gondolkozom, szerintem a legjobb, ami alu csészés és megfizethetõ. Döntsétek meg az állításomat. Szóval melyik a legjobb?