Az Avid azzal nyerte meg a tetszést köreinkben, hogy akár egy ujjal is nagyon kellemes fékhatás érhetõ el, és ahogy olvastam ezek a fékek XT szinten vannak. Két ujj már átdob a kormányon, persze szó sincs istenítésrõl, de eddig a legjobb, amit használtam. ;D
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
FÉKKAROK
Indította
Vendég
, 2001. október 02. 23:51
#21
Írta 2001. november 28. - 22:26
#22
Írta 2001. november 28. - 19:38
Charon: Szívesen. Hát, ha még azt is tudnád, hogy haverom ilyet használ... vagyis ilyeneket, mert van neki alu is meg karbon is... meg stucnija is... meg elsõ agya is... meg kormánycsapágya is... meg volt hajtókarja is... persze mind syncros
Chili_Palmer: igazad van, jók az avid cuccai mintállat, nekem 2.0-ás fékkarom volt, de eladtam, mert kellett a zsé. Most RC-t használok, de ez is tökéletes az LX v-fékkel. Más érzés mint az avid, az puhább, adagolhatóbb volt, meg az a kis csoda állítócsavar... ;D ;D fájt a szívem érte...
Az RC viszont kemény, határozott, blokkolós típus. Mostani stílusomhoz ez jobban bejön, és nem érdekel mi van ráírva, ha egyszer jó
Chili_Palmer: igazad van, jók az avid cuccai mintállat, nekem 2.0-ás fékkarom volt, de eladtam, mert kellett a zsé. Most RC-t használok, de ez is tökéletes az LX v-fékkel. Más érzés mint az avid, az puhább, adagolhatóbb volt, meg az a kis csoda állítócsavar... ;D ;D fájt a szívem érte...
Az RC viszont kemény, határozott, blokkolós típus. Mostani stílusomhoz ez jobban bejön, és nem érdekel mi van ráírva, ha egyszer jó
#23
vendég_Charon_*
Írta 2001. november 28. - 13:33
#24
Írta 2001. november 27. - 23:58
Bátran állíthatom, hogy bár a téma elindult a B+ cuccok tárgyalása felé, de az Avid Speed Dial 7-es fékkarok igencsak királyak (mondhatnám, hogy überfrankón mûködnek.)
#25
Írta 2001. november 27. - 16:30
Az a B+ stucni menetszakadás nálam is bekövetkezett...
A nagyobb baj az, hogy azután tettem föl, hogy egy 6000HUF-os ICON-ban ugyanúgy kifigyelt a menet. Pedig olyan gyönyörû volt... :'( :'( Azóta tesóm forgácsolt Acorját használom nullo problemo...
Ha veszek, akkor csak CNC-zettet veszek.
A syncros cucc:
A nagyobb baj az, hogy azután tettem föl, hogy egy 6000HUF-os ICON-ban ugyanúgy kifigyelt a menet. Pedig olyan gyönyörû volt... :'( :'( Azóta tesóm forgácsolt Acorját használom nullo problemo...
Ha veszek, akkor csak CNC-zettet veszek.
A syncros cucc:
#26
Írta 2001. november 27. - 14:00
#27
Írta 2001. november 27. - 13:50
Nekem van egy Bike + kormányom, és határozottan állítom, hogy a Ritchey Force tök ugyanaz, csak más matricával. A stucnikkal ugyanez a helyzet. Az agyuk meg a fékek tényleg nem csúcskategóriásak, de könyörgöm, ennyiért mit vártok?
#28
vendég_Charon_*
Írta 2001. november 27. - 13:34
Well!
Nekem is van Bike+ cuccosom, hála égnek csak egy üléscsõ. Nem vagyok 120 kg, tehát bírja alattam.
Nem kell mindent fikázni... (ócsó húsnak, futás a vége ;D)
MÁJ GÁD!!! De gyönyörû egy Syncros ücsõ!!!!
Hogy a fra'ba lehet képet beilleszteni?
CARBON COMPOSITE SEATPOST
The post you have been waiting for. Our seatpost pillar is a custom, table rolled, low resin, thermoset Carbon composite.
The strength to weight ratio is over 5-1/2 times that of 7075 aluminum, with a fatigue life at least 10 times longer than our 7075 post.
You'll experience the smooth ride of titanium - a plush, shock absorbing Ride.
Complete with the most copies micro-adjust, twin bolt, head design out there. No ridges or serrations so seat angle can truly be adjusted to any angle.
http://www.syncros.com/frameset.html
Nekem is van Bike+ cuccosom, hála égnek csak egy üléscsõ. Nem vagyok 120 kg, tehát bírja alattam.
Nem kell mindent fikázni... (ócsó húsnak, futás a vége ;D)
MÁJ GÁD!!! De gyönyörû egy Syncros ücsõ!!!!
Hogy a fra'ba lehet képet beilleszteni?
CARBON COMPOSITE SEATPOST
The post you have been waiting for. Our seatpost pillar is a custom, table rolled, low resin, thermoset Carbon composite.
The strength to weight ratio is over 5-1/2 times that of 7075 aluminum, with a fatigue life at least 10 times longer than our 7075 post.
You'll experience the smooth ride of titanium - a plush, shock absorbing Ride.
Complete with the most copies micro-adjust, twin bolt, head design out there. No ridges or serrations so seat angle can truly be adjusted to any angle.
http://www.syncros.com/frameset.html
#29
Írta 2001. november 27. - 11:35
Üdv!
Jómagam még nem használtam semmilyen B+ cuccot, de a haverom nemrég vett egy stucnit, amiben úgy szakadt meg a menet, hogy nem gyõztük nézni!!!!(nem téptük erõsen, csak mondjuk aznap már harmadszor lett betekerve)
kislust
Jómagam még nem használtam semmilyen B+ cuccot, de a haverom nemrég vett egy stucnit, amiben úgy szakadt meg a menet, hogy nem gyõztük nézni!!!!(nem téptük erõsen, csak mondjuk aznap már harmadszor lett betekerve)
kislust
#30
Írta 2001. november 27. - 10:56
Hey!
Elméletileg blokkolásgátló... ahogy mondtad... de hogy hogy mûxik, nem tudom... :
Egyébként kicsit visszatérve a BikePositive cuccosokhoz:
Nekem B+ stucnim van... és ultrasirály... négyszögletes keresztmetszetével meg ultrabrutál... ;D
Egyébként meg, a B+ nem azt hírdeti magáról, hogy egy XTR minõség... egyszerûen ócsón-jót stratégia...
Na ennyi...
Csõváz és hátszél...
Joghurt és Én
Elméletileg blokkolásgátló... ahogy mondtad... de hogy hogy mûxik, nem tudom... :
Egyébként kicsit visszatérve a BikePositive cuccosokhoz:
Nekem B+ stucnim van... és ultrasirály... négyszögletes keresztmetszetével meg ultrabrutál... ;D
Egyébként meg, a B+ nem azt hírdeti magáról, hogy egy XTR minõség... egyszerûen ócsón-jót stratégia...
Na ennyi...
Csõváz és hátszél...
Joghurt és Én
#31
Írta 2001. november 27. - 10:35
Bocs, hogy itt offolom a topicot ;D, de lenne egy kérdésem: biztos láttatok már olyan V-féket, Shimano-t, aminek a pipáján van egy henger. Szal nem csak egy pipa, hanem egy "Power Modulator" feliratú basz. Ez mi célt szolgál?! ??? Ha túlhúznám a bovdent, ez a henger elnyeli a pipa tetejét. Páran aszonták, hogy blokkolásgátló... Szal mi is ez?!
#32
Írta 2001. november 26. - 23:37
#33
Írta 2001. november 26. - 23:06
Nekem is, a rövidke, és elég sok embernek az van... ÉS nem véletlenül (nem csak azért mert olcsó, hanem mert egész korrektek a B+ stucnik! )... Amúgy télleg nem az a hiper állat a B+, de jobb mint a Cora gagyik cuccai.....
#34
Írta 2001. november 26. - 22:53
;D ;D ;DÉn szeméj szerint útálom a Bike Positive cuccokat,de próbálok részrehajlás nélkül írni.
A B+ egy nagy rakás lószar.
nekem b+ stucnim van s sztem elég jo.
#35
Írta 2001. november 26. - 16:33
Hát nem is tudom...
Szal szvsz nem kééééééééne...
Annyira gagyizni a B+ cuccokat. Nem mondom, hogy Race Face minõség, de nem is az a céljuk. Ócsssóé jó(?)t. Nekem is van Bike+ fékkarom, (1ébként azt is tisztázni kellene melyik fékkarról van szó, mert van nekik legalább 4-5 fajta) És azzal nem volt baj. Kényelmes is volt, fogott is mint állat az Alhonga(!) V-fékkel, csak beállítás kérdése. És abba kellene hagyni ezt a lózungot, hogy minden ami B+ az szar.
Kinek jó ez?
Szal szvsz nem kééééééééne...
Annyira gagyizni a B+ cuccokat. Nem mondom, hogy Race Face minõség, de nem is az a céljuk. Ócsssóé jó(?)t. Nekem is van Bike+ fékkarom, (1ébként azt is tisztázni kellene melyik fékkarról van szó, mert van nekik legalább 4-5 fajta) És azzal nem volt baj. Kényelmes is volt, fogott is mint állat az Alhonga(!) V-fékkel, csak beállítás kérdése. És abba kellene hagyni ezt a lózungot, hogy minden ami B+ az szar.
Kinek jó ez?
#36
vendég__*
Írta 2001. november 26. - 14:57
Én szeméj szerint útálom a Bike Positive cuccokat,de próbálok részrehajlás nélkül írni.
A B+ egy nagy rakás lószar.Kevesebb bóvdent húz ,
nemhogy nem állítható a szervója de még nincs is neki olyan.A felhasznált anyagok minõsége szar halálba nyúlik és hajlik azegész.Egyszóval:szar.
Ne haragudj a durvaságom miatt de ez a kar nagyon gagyi ennek ellenére úgy reklámozzák mint ha isten lenne.Egyik srác vesz egy tök no name menetes hátsó agyat 1000Ftért.
Mire a másik +veszi ugyan ezt 150 Ft val drágábban és menõzik vel mert ez egy "Bájk pozitív agy"és sokkal jobb mint a no name (Pedig ha tudná , hogy ugyan azt vette meg és még drágábban is)
A B+ egy nagy rakás lószar.Kevesebb bóvdent húz ,
nemhogy nem állítható a szervója de még nincs is neki olyan.A felhasznált anyagok minõsége szar halálba nyúlik és hajlik azegész.Egyszóval:szar.
Ne haragudj a durvaságom miatt de ez a kar nagyon gagyi ennek ellenére úgy reklámozzák mint ha isten lenne.Egyik srác vesz egy tök no name menetes hátsó agyat 1000Ftért.
Mire a másik +veszi ugyan ezt 150 Ft val drágábban és menõzik vel mert ez egy "Bájk pozitív agy"és sokkal jobb mint a no name (Pedig ha tudná , hogy ugyan azt vette meg és még drágábban is)
#37
vendég__*
Írta 2001. október 03. - 03:38
#38
vendég__*
Írta 2001. október 02. - 23:51
Hello!
1. Most vettem v-féket ( alivio-t ), B+ karokkal...
mi a különbség a shimano alivio kar és a b+ kar között??
az árán kívûl......
tom bátyó
1. Most vettem v-féket ( alivio-t ), B+ karokkal...
mi a különbség a shimano alivio kar és a b+ kar között??
az árán kívûl......
tom bátyó