Hogyan tudok képet csatolni ide?
Feltöltöd valami képmegosztó oldalra (például postimg.cc, imgur.com), és bemásolod ide a linkjét, esetleg [img] taggel, de van rá gomb is.
Hogyan tudok képet csatolni ide?
Feltöltöd valami képmegosztó oldalra (például postimg.cc, imgur.com), és bemásolod ide a linkjét, esetleg [img] taggel, de van rá gomb is.
Annyiban egészíteném ki a korábbi hozzászólásomat, hogy az egész blokk mindig arra mozdul, amelyik pedált nyomom éppen.
Edited by blash, 2020. March 30. - 22:20.
Annyiban egészíteném ki a korábbi hozzászólásomat, hogy az egész blokk mindig arra mozdul, amelyik pedált nyomom éppen.
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem. Van egy szobabiciklim és elkezdett lötyögni a fenetudjahogymipontosan. :-) Olyan, mintha az egész monoblokk, ha itt is így hívják. Amikor tekerek egyet látszik is a pedálokon, hogy kibillennek a normális állásukból.
Van valami ötletetek, hogy mi lehet a gond?
Előre is köszi!
Edited by akosm5, 2020. March 29. - 17:22.
Van itt helye a spinning-nek? Próbáltam rákeresni, nem nagyon találtam semmit. Évekig ellenálltam, pedig sokan bíztattak, hogy próbáljam ki. Végre megérett az elhatározás, kipróbáltam. Bejött. Nagyon intenzív, kellőképpen mozgalmas edzés volt. Régen a telet is végigtekertem országúton, de meguntam, hogy lefagytak a lábujjaim. Szeretem a nordic walkingot, de számomra nem elég intenzív (főleg keringésre). Azt tervezem, hogy egész télen eljárok spinning-re, remélem lesz eredménye tavaszra. Bocs, ha ez itt off.
Sziasztok! Egy ELITE ARION szabad görgőm van. Eddig országútival használtam, de most montival szeretném. Tud valaki abban segíteni, hogy hogyan kell átállítani a görgőket?
Edited by blash, 2017. October 30. - 00:17.
Élvezettel olvastam a fórumot, kb hasonló gondolatim vannak, mint a fórumindító sporttársnak.
A motivációról:
Gaboca1 fórumtárs írta egyszer, szabadon idézve: Télen a görgőn eltöltött unalmas órákban az motivált, hogy így hegynek felfele olyan előnyt tudok XY fórumtárs előtt szerezni hegynek felfele, hogy már nincs esélye utolérni és legázolni a lejtőn. :-)
F
Megneztem most is az apron, de nincsenek olyan hu de jo aron hirdetett gorgok. A hazai bolti arak meg kisse, vagyis inkabb nagyon elszalltak.
mert most nincs szezonja.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
És a sok beruházás után kb kétszer használnád, mert halálra unnád magad és meg akarnál sülni 10 perc után. Klasszikus példa, így kerülnek olcsón görgők az apróba.
És a sok beruházás után kb kétszer használnád, mert halálra unnád magad és meg akarnál sülni 10 perc után. Klasszikus példa, így kerülnek olcsón görgők az apróba.
Pont emiatt is dobtam fel ezt a fórumtémát, mert gyanúsan sok görgőt kínálnak alig használtan. Ezért is gondolkozom kizárólag VR trainerben, mert a fal- ill. tévénézés, zenehallgatás nekem biztosan nem elég ahhoz, hogy ne pusztuljak bele az unalomba :-)
A menetszél még csak megoldható lenne "digitálisan" egy combos szobaventillátor segítségével. De az biztos, hogy olyannal még nem találkoztam, aki azt mondta volna, hogy marha jó dolog ez a görgő. Ez elég aggasztó.
Ha az ismert útvonalakon bringázom órákon át, az valamiért nem unalmas. Pedig legtöbbször csak annyi a változás, hogy másik autós paraszt szorít le az útról. A fene érti az ember lelkét.
Köszi, ezek a linkek sokat segítettek. Most már átlátom a dolgot.
Engem a vázrongálás aggaszt csak. Egy finom Scott Addict R1-es karbonvázas bringám van. Nagyon könnyű (villa nélkül mindössze 880 g). Gyanítom, hogy nem viselné úgy a rögzített tengely esetében az oldalirányú csavargatást, mint egy olcsóbb de vaskosabb.
Ahogy körvonalazódik a projekt, úgy látom úgy jönnék ki a legjobban, hogy ha vennék egy direkt hajtású görgőt és építenék rá egy kimondottan görgőzéshez való torzót. Egy mezei acél, vagy aluváz, kerekek nélkül, 9-10-es használt váltórendszerrel olcsón kijön. Tudok hegeszteni, festeni, szépen összehozhatnám úgy, hogy még a lakásban sem lenne elviselhetetlen. Az első villához egy adapter, hogy megússzam az első kereket is, vagy akár még a villa is elhagyható. Gyakorlatilag egy fullos spinning gépet építenék. Az nem opció nálam, hogy cserélgessem a bringákat a görgőn. Így megmaradna folyamatos harckészültségben az országúti, ha úgy adódik az időjárás, akkor télen is mehetek vele minden különösebb szerelgetés nélkül is.
És a sok beruházás után kb kétszer használnád, mert halálra unnád magad és meg akarnál sülni 10 perc után. Klasszikus példa, így kerülnek olcsón görgők az apróba.
A sebesség mindent megold.
Köszi, ezek a linkek sokat segítettek. Most már átlátom a dolgot.
Engem a vázrongálás aggaszt csak. Egy finom Scott Addict R1-es karbonvázas bringám van. Nagyon könnyű (villa nélkül mindössze 880 g). Gyanítom, hogy nem viselné úgy a rögzített tengely esetében az oldalirányú csavargatást, mint egy olcsóbb de vaskosabb.
Ahogy körvonalazódik a projekt, úgy látom úgy jönnék ki a legjobban, hogy ha vennék egy direkt hajtású görgőt és építenék rá egy kimondottan görgőzéshez való torzót. Egy mezei acél, vagy aluváz, kerekek nélkül, 9-10-es használt váltórendszerrel olcsón kijön. Tudok hegeszteni, festeni, szépen összehozhatnám úgy, hogy még a lakásban sem lenne elviselhetetlen. Az első villához egy adapter, hogy megússzam az első kereket is, vagy akár még a villa is elhagyható. Gyakorlatilag egy fullos spinning gépet építenék. Az nem opció nálam, hogy cserélgessem a bringákat a görgőn. Így megmaradna folyamatos harckészültségben az országúti, ha úgy adódik az időjárás, akkor télen is mehetek vele minden különösebb szerelgetés nélkül is.
Jol, de olyan ellanallasut, kialakitasut valasztasz, ami tetszik, vagy amire nem sajnalod a penzt. Nem feltetlenul kell ezt az olajosat, mert ha ugy gondolod, hogy neked szamit az ellenallas szabalyozasa, akkor ez nem lesz jo. De en nem koltenek ra tul sokat. Mar kezdtem banni, hogy megvettem, mert az elso par tekeres kozben eleg unalmas volt. Akkor csak videonezessel probalkoztam, nem a zwifttel, de zaj miatt nem hallottam rendesen. Arra azert jo volt, hogy rajojjek, hogy tekeres kozben nem tudok nagyon masra is figyelni, foleg nem egy filmre, amit amugyis inkabb nyugodt korulmenyek kozt neznek. Probaltam az Elite my E Training appjat is, de az sem volt tul jo, mert eleg szar a kezelese, meg az is unalmas volt, illetve bamulni a mobil kijelzojen a kis szamokat. Me'g mas appokkal is szenvedtem, de volt, amiben nem tudtam beallitani a megfelelo kerekmeretet, mivel a gorgo kerekenek az atmerojet kellett volna megadnom, ami 41 mm, ha a misuro jeladoval mertem...Tehát ha jól értem, adott az olajos görgő, ehhez kell még egy szenzor amivel felcsatlakozhatok PC-re, mobilra. Ha ez megvan, akkor ehhez beszerzem egy Zwift, vagy egyéb progit és ezzel kész is a VR trainer bár kissé light-os verzióban, mivel emelkedőt, lejtőt nem tud szimulálni a Qubo. Jól dekódoltam a dolgot?
Naja, a direct drive-osnal is ugyanugy csavarodik a vaz hatulja, mert tengely van befogva, ha nagyon felti valaki a bringat, akkor vegyen szabadgorgot vagy egy masik, ocskabb bicajt (:ezzel semmivel sem lenne jobb helyzetben, ugyanúgy tönkreteheti vele a vázat, mint egy fix görgővel,
Edited by blash, 2017. August 24. - 06:03.
Köszönöm az élménybeszámolót, körvonalazódik a projekt. Tehát ha jól értem, adott az olajos görgő, ehhez kell még egy szenzor amivel felcsatlakozhatok PC-re, mobilra. Ha ez megvan, akkor ehhez beszerzem egy Zwift, vagy egyéb progit és ezzel kész is a VR trainer bár kissé light-os verzióban, mivel emelkedőt, lejtőt nem tud szimulálni a Qubo. Jól dekódoltam a dolgot?
Edited by blash, 2017. August 21. - 15:35.
Abszolút amatőr vagyok, évi 2-3000 km-rel. Alkalmanként 50-100 km-es etapokkal. De télen is szeretnék edzésben maradni. De az unalmas dolgokat nehezen viselem.
Gagyit nem akarnék venni. Egy felső kategóriás Tacx smart trainert ki lehet fogni 100 ropi körül. Jópárral találkoztam már, a legtöbb alig használt. Éppen ez gondolkoztatott el, hogy vajon miért is adják el néhány alkalom után. Gyanús.
Az, hogy zajos, helyet foglal, az kevésbé zavarna. Van 2 ritkán használt szoba a lakásban, oda be tudnám állítani. De van még egy aggodalmam. Valahol azt olvastam, hogy a finomabb országúti karbonvázakat megviselheti az a speciális felfüggesztés ahogy a görgőre csatlakozik. Nem igazán értem, mert a terhelés így is, úgy is a hátsó tengelyre hat, de ha mégis lenne valami alapja, akkor elvetem az ötletet, nem nem akarnám kinyírni a vázat. A speciális gumit értem, mert sokkal jobban melegszik görgőn, mint a flaszteren.
Ha felsz a vaz miatt, akkor ajanlom ezt.
http://www.wiggle.co...-drive-trainer/