igazatok lett, a bovdennel lehet a gáz, megnéztem kicsit tüzetesebben, és ha a legnagyobb sebességre váltok, kis túlzással befér az öklöm a váz és a bovden közé, úgyhogy be kell állítani.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Váltókar
Indította
Em-Tee
, 2002. január 13. 22:19
#1
Írta 2002. január 15. - 19:39
#2
Írta 2002. január 15. - 16:24
MrGyulagy
örülök hogy egy állásponton vagunk
sok haverom akart már a vadi új bájkján cuccot cserélni hasonló okból... aztán egyik sem tette 8)
szal Em-Tee szerintem állítsd be megint a cuccost, aztán járasd be és utána állíts utána amit kell és szerintem tökéletes lesz ;D ;D ;D
örülök hogy egy állásponton vagunk
sok haverom akart már a vadi új bájkján cuccot cserélni hasonló okból... aztán egyik sem tette 8)
szal Em-Tee szerintem állítsd be megint a cuccost, aztán járasd be és utána állíts utána amit kell és szerintem tökéletes lesz ;D ;D ;D
#3
Írta 2002. január 15. - 16:15
Ennek igy mûködnie kell nincs mese szarul van belóve a cuccod. A láncot sem árt betörni lehet ,hogy a végállásokat is megkellene nézned.
A váltokarok között a tömitettség a külümség és az élettartam. Mindegyik ugyan annyi bowdent huz .
A váltokarok között a tömitettség a külümség és az élettartam. Mindegyik ugyan annyi bowdent huz .
#4
Írta 2002. január 14. - 22:03
szerintem ne pihentesd, hanem inkább járasd sokat, aztán állíttasd/ûállítsd be a váltót, és ha még mindig csinálja akkor van értelme gondolkodni az XT váltókaron...
#5
Írta 2002. január 14. - 21:37
Hát ez könnyen meglehet, mert zsír új a váltó is meg az összes bovden is a gépen (kb 5 km-t mentem vele). Inkább várok ezzel az XT váltókarral tavaszig, addig pihen a kicsike a szobámban
#6
Írta 2002. január 14. - 21:21
ha nagyon friss a bowden... akkor elõfordulhat, hogy a nyúlás miatt elállítódik a váltó, mert módosul a bowdenhossz... kell neki egy 100km nyúzás, amíg helyrerakja magát... nem lehet ez a baj?
#7
Írta 2002. január 14. - 21:01
GripShift meg ezek kilõve, nekem nem jön be a gripshift, én szeretem a rapidfire-t.
Bovdenek frissen cserélve...
Én is az XT karon gondolkozom, csak hát az sincs ingyen, meg hát ezüst színû
A pontos hiba az, hogy képtelen letenni a láncot a legkisebb lánckerékre, azért az XTR-tõl szerintem ez elvárható lenne...
Az LX elsõ váltómmal meg állandóan szenvedek, az egy nagy kalap szar, kéne elõre is egy XTR. De ahhoz meg illene XTR váltókar... Az viszont fekete
A láncom SRAM PC69, kb. 50 km van benne, a kazetta asszem Deore.
Bovdenek frissen cserélve...
Én is az XT karon gondolkozom, csak hát az sincs ingyen, meg hát ezüst színû
A pontos hiba az, hogy képtelen letenni a láncot a legkisebb lánckerékre, azért az XTR-tõl szerintem ez elvárható lenne...
Az LX elsõ váltómmal meg állandóan szenvedek, az egy nagy kalap szar, kéne elõre is egy XTR. De ahhoz meg illene XTR váltókar... Az viszont fekete
A láncom SRAM PC69, kb. 50 km van benne, a kazetta asszem Deore.
#8
Írta 2002. január 14. - 13:58
Nekem pont ilyenem van (Deore kar+XTR) de még nem raktam össze!!!
Mostmár akor ki fogom próbálni!!!
Amúgy mien a léncod és mien a kazettád ? ? ?
Ja és mi a pontos hibajelenség ? ? ? Lassan vált, nyúlik ? ? ?
Mostmár akor ki fogom próbálni!!!
Amúgy mien a léncod és mien a kazettád ? ? ?
Ja és mi a pontos hibajelenség ? ? ? Lassan vált, nyúlik ? ? ?
#9
Írta 2002. január 14. - 12:53
Hi!
Szerintem is lehet valami gond a bovdenek korul, de egy XTR hatsovaltohoz minimum egy XT kar dukal...
Szerintem is lehet valami gond a bovdenek korul, de egy XTR hatsovaltohoz minimum egy XT kar dukal...
#10
Írta 2002. január 14. - 09:20
#11
Írta 2002. január 14. - 07:44
HÁt nem tudom, de szerintem azért a Deore váltokarok nem olyan nagyon gyengék, hogy amiatt lényegesen rosszabb lenne a válátsteljesítmény.
#12
Írta 2002. január 13. - 23:17
Hi! Tuti hogy a váltókar miatt van,mert én X-RAY el használom és soha semmi gondom nemvolt vele..
Azt ajánlom keress teis vhol GripShiftet..söt ha találsz,akkor X-Rayt..jobb mint a RapidFire,szerintem
Azt ajánlom keress teis vhol GripShiftet..söt ha találsz,akkor X-Rayt..jobb mint a RapidFire,szerintem
#13
Írta 2002. január 13. - 22:19
Lenne egy fontos kérdésem: a váltókar mennyiben befolyásolja a váltásteljesítményt? Az a helyzet, hogy a zsír új XTR hátsó váltóm elég gyengén muzsikál, és arra gyanakszom, hogy ez a Deore váltókar miatt lehet.