
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

János hegyi pályák
Started by
KOOKLY
, 2002. January 14. 19:26
#2001
Posted 2005. August 11. - 12:20

#2002
Posted 2005. August 11. - 12:16

#2003
Posted 2005. August 11. - 12:06

van új a nap alatt 
nem tudtam hogy tubelessel nyomják..

nem tudtam hogy tubelessel nyomják..
#2004
Posted 2005. August 11. - 12:06

hhogy minden michi tubeless?
csak az tlss,amire rá is van írva,nem,szivi?
meg érezni is azokon h yééé nem szövet hanem belsõgumma szerû anyag borítja õket belülrõl
csak az tlss,amire rá is van írva,nem,szivi?

meg érezni is azokon h yééé nem szövet hanem belsõgumma szerû anyag borítja õket belülrõl
#2005
Posted 2005. August 11. - 12:04

Zolle:Minden michelin tubeless.De persze belemegy több, ha belsõvel használod.
Kala:Kamu tubeless nem ér.
De a felni+gumi kapcsolódás miat nem megy bele több.
Kala:Kamu tubeless nem ér.

De a felni+gumi kapcsolódás miat nem megy bele több.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#2006
Posted 2005. August 11. - 12:02

nemtom a PXbe simán bemászik a 4-5 bar mondjuk abban belsõ is van:D
de akármennyi van benne,az érdekesmód puhának érzõdik
de ez Conti sajátosság:D
de akármennyi van benne,az érdekesmód puhának érzõdik
de ez Conti sajátosság:D
#2007
Posted 2005. August 11. - 12:02

#2008
Posted 2005. August 11. - 12:01

Nem.
Nem arra van kitalálva.
Max úgy emlékszem három.
De fõleg azért mert nem kell.
Nem arra van kitalálva.
Max úgy emlékszem három.
De fõleg azért mert nem kell.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#2009
Posted 2005. August 11. - 11:56

#2010
Posted 2005. August 11. - 11:50

Nem tudom láttátok e tubeless gumik falvastagságát.
Én vígan megyek át tüskéken üvegszilánkokon és semmi gáz.
Csak az a kurva felütés..
Tubeless rulez.
Egyszer megveszed és élvezed.
Persze városba szar lesz hogy nem lehet úgy felfújni mint ahogy tAmS szokta:)
De ugye terepbringások vagyunk vagy mi.
Én vígan megyek át tüskéken üvegszilánkokon és semmi gáz.
Csak az a kurva felütés..
Tubeless rulez.
Egyszer megveszed és élvezed.
Persze városba szar lesz hogy nem lehet úgy felfújni mint ahogy tAmS szokta:)
De ugye terepbringások vagyunk vagy mi.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#2011
Posted 2005. August 11. - 11:47

én városba 2 bar és már repül a gép. Otthon felfújon mig kiérek hegyre-eltekerek az pályáig ott meg eresztem is le.
#2012
Posted 2005. August 11. - 11:43

#2013
Posted 2005. August 11. - 11:38

lehet hogy ugyanannyi a motyó amit hordasz de kevesebbszer fogod szerelni mivel nem ütöd fel, nem csipi össze a belsö mert nincs. ha 3 évente belemész egy szögbe az meg belefér és meg csinálod! szerintem. Bár nekem is belsös van de szívesen vennék 1et
1,5 és 2 bar között használom a gummát, 3 az nagyon sok
1,5 és 2 bar között használom a gummát, 3 az nagyon sok
#2014
Posted 2005. August 11. - 11:37

énnekem 1.5 baron volt a gumi, amikor észbekaptam hogy fel kéne fúni
gyilkos ez a fulli
merevben mindig 4-5bar
most meg max 2.5-3 és az már nagyon sok
de még mindig nem értem hogyha kilukad a külsõ.. mér nem jön ki a levegõ?
gyilkos ez a fulli
merevben mindig 4-5bar
most meg max 2.5-3 és az már nagyon sok
de még mindig nem értem hogyha kilukad a külsõ.. mér nem jön ki a levegõ?
#2015
Posted 2005. August 11. - 11:36

nem csak a felütésmentesség az elõnye
elsõdlegesen a tapadás meg a menetkényelem
ki kell próbálni,aztán mérlegelsz,h van-e rá pízed vagy van-e rá türelmed
haver megcsinálta a latexeset és 1 éven át nem kellett neki hozzányúlni és NAGGGYON yó volt
aztán Lkopott a gumi és visszatért a belsõs módszerhez:D
elsõdlegesen a tapadás meg a menetkényelem
ki kell próbálni,aztán mérlegelsz,h van-e rá pízed vagy van-e rá türelmed
haver megcsinálta a latexeset és 1 éven át nem kellett neki hozzányúlni és NAGGGYON yó volt
aztán Lkopott a gumi és visszatért a belsõs módszerhez:D
#2016
Posted 2005. August 11. - 11:30

vagy igen:-)
szal lehet bonyolítani mindennel, ehhez az UST-hez is ugyanannyi vacakot kell magaddalhordani, de így a legtisztább:_)
hálistennek én felütni egyedül a mátrában tudtam lustaságból kifolyólag(minek emeljem ki egy szikla elött, úgyis kimozogja - 30al, 1.5 báron - hát a gumi mozogta csak ki:-()
szal lehet bonyolítani mindennel, ehhez az UST-hez is ugyanannyi vacakot kell magaddalhordani, de így a legtisztább:_)
hálistennek én felütni egyedül a mátrában tudtam lustaságból kifolyólag(minek emeljem ki egy szikla elött, úgyis kimozogja - 30al, 1.5 báron - hát a gumi mozogta csak ki:-()
#2017
Posted 2005. August 11. - 11:29

hihi,én otthon õrzök 1 gigantik szöget ami mondjuk inkább 1 horog,5 cm hosszan került bele a belsõbe,de nem eresztett le,úgy vettem észre,h zörgette a láncot ahogy forgott a kerék
mákom volt,mert kihúzás után még 10 percig tartott annyi nyomást a gumma,h gurul6tam rajta
1szerûbb,de nem yobb :-/ a szerelés meg az ár 1 nagy hátránya a dolognak
és van,h 1szerûbb tolni,mint 1 pótbelsõt bepasszírozni alá
mákom volt,mert kihúzás után még 10 percig tartott annyi nyomást a gumma,h gurul6tam rajta
1szerûbb,de nem yobb :-/ a szerelés meg az ár 1 nagy hátránya a dolognak
és van,h 1szerûbb tolni,mint 1 pótbelsõt bepasszírozni alá

#2018
Posted 2005. August 11. - 11:28

Akkor belenyomod a nálad levõ pótbelsõt.

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#2019
Posted 2005. August 11. - 11:28

jo.
akkor pumpa ugyis kell...
egy ragasztófoltos dobozka meg úgyanúgy befér a táskába...:-)
tehát amíg nem térsz át egyszerübb:-)
akkor pumpa ugyis kell...
egy ragasztófoltos dobozka meg úgyanúgy befér a táskába...:-)
tehát amíg nem térsz át egyszerübb:-)
#2020
Posted 2005. August 11. - 11:25

persze ennek is vannak negatívumai de több az elõnye mint hátránya talán. a pár év alatt pl szögbe még nem mentem
