
Jelentkezz be Regisztrálj

Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
#481
Írta 2010. október 27. - 20:27


#482
Írta 2010. október 27. - 20:21

Valaki nem tud Altrix Spider felni-lelõhelyet? nem találok sehol....13mm széles kéne
maggi ha nem találsz sehol irj privit de holnapra megkérdem neked nauzerboltban tuti van bár lehet drágább mint máshol



#483
Írta 2010. október 27. - 18:27

Állítólag most hengerelik a következõ adagot.Talán jövõre.....
http://skidmark.blog.hu/
"Ostobákkal ne bocsátkozz konfliktusba,mert lesüllyedsz az õ szintjükre és legyõznek a rutinjukkal."
#484
Írta 2010. október 27. - 16:19

Hi! Köszi, hogyér adod és mit tud? Ezek aero küllõk?
20k induló árnak?
és igen 16db aero küllõ, 90% os állapotban, se nyolcas, se tojás
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#485
Írta 2010. október 27. - 16:10

#486
Írta 2010. október 26. - 14:47

nekem van egy ilyenem eladó:
Hi! Köszi, hogyér adod és mit tud? Ezek aero küllõk?
#487
Írta 2010. október 26. - 13:19

Én most jártam a Recikliben, és úgy néz ki egész jó kínálatuk van átalakított fixi vázakból... Neked érdekes lehet hogy az ajtónál lógott egy 49cm körüli is...és ártól nagyjából függetlenül, de PICI vázakat?
#488
Írta 2010. október 25. - 23:06

...Tudtok olyan helyet ahol relatíve olcsón lehet szakítani régi pályavázakat?...
és ártól nagyjából függetlenül, de PICI vázakat?

#489
Írta 2010. október 25. - 21:08

Tudtok olyan helyet ahol relatíve olcsón lehet szakítani régi pályavázakat? A festés minél gázabb annál jobb, mert úgyis újra szeretném szintereztetni... Esetleg van értelme Érdre kimenni a MAXI-BIKEba?
A másik meg, van valami gyakorlati oka hogy a fixi agyak nagy része 36 lyukú?
#490
Írta 2010. október 25. - 15:15

#491
Írta 2010. október 25. - 14:17

Vélemény errõl a vázról? trek alu csúszópapucsos váz
Ha outiból 54-es a méretem, akkor ez jó lehet méretre?
Szerintem ez egy régi MTB váz áthegesztett papucsokkal meg levágott V-fék konzollal. Ettöl még adhat ki jó geometriát országuti villával meg kerekekkel. A kérdés inkább az hogy ki és hogyan csinálta meg és milyen állapotban volt elõtte. A festés sokmindent eltakarhat...
#492
Írta 2010. október 25. - 13:17

Ha outiból 54-es a méretem, akkor ez jó lehet méretre?
#493
Írta 2010. október 25. - 13:08

Fixin gyorsan és kényelmesen tudom kontrollálni a sebességemet, akár akkor is, ha épp nem a fékkarnál fogom a kormányt
a hír igaz, csak nem gyorsan, és nem kényelmesen

#494
Írta 2010. október 25. - 12:17

A jelenlegi elavult súlylimit mellett még az is bõven beleférne. Biztos nem jött még rá senki, hogy egy 4kg-os bringával hatékonyabb lehetne.
Dobd fel a témát az Országútis topicban, tárt karokkal fogadnak majd nálam hozzáértõbb emberek

ps.:

#495
Írta 2010. október 25. - 12:06

#496
Írta 2010. október 25. - 11:41

Itt most örökhajtásról és szabadonfutásról van szó, a fékeket ne keverjük bele. Fixin gyorsan és kényelmesen tudom kontrollálni a sebességemet, akár akkor is, ha épp nem a fékkarnál fogom a kormányt.
Na ne már...
You can never have "enough" bikes.
#497
Írta 2010. október 25. - 11:37

Nem állította senki, hogy a szabadonfutós hatékonyabb.senkit sem érdekelne a hagyomány, ha más módszerrel gyorsabbak lehetnének.
A jelenlegi elavult súlylimit mellett még az is bõven beleférne.Nem plusz 1,2g lenne, hanem plusz 1,2 kg
Ennyit a hagyományokról. Biztos nem jött még rá senki, hogy egy 4kg-os bringával hatékonyabb lehetne.
#498
Írta 2010. október 25. - 07:20

Hali! Tudtok ajánlani valami jó elsõ kereket ami nem 100e forint? Ár érték arányban valami jó kéne, mert a mostani brutálisan kavarja a szelet. Köszi elõre is.
nekem van egy ilyenem eladó:

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#499
Írta 2010. október 25. - 06:55

Szerintem az elektronikus váltás korában tart már ott a technika, hogy meg lehetne oldani a váltós örökhajtást.
Sõt lehetne akár kormányról fixálható hátsóagy is. Ha tényleg hatékonyabb, akkor megérné azt a plusz 1.2 g-ot
Nem plusz 1,2g lenne, hanem plusz 1,2 kg

Szerk: és nem, nem tart ott a technika hogy olyan áttételtartományú FIX agyváltót csináljanak, ami elég lenne oda. Ez az egyik, a másik pedig az hogy az agyváltók belsõ ellenállása qrvanagy, ami eleve pofáncsapja az egészet, többet árt a hajtáshatékonyságnak, mint használ.
plusz elég szar lenne ha egy 160kmes versenyen nem tudnád pihentetni a lábad, meg hegyrõl lefelé is tekerned kéne állandóan...kanyarokban?
#500
Írta 2010. október 25. - 01:02

Pályán meg biztos hagyományból hagyták meg...senkit sem érdekelne a hagyomány, ha más módszerrel gyorsabbak lehetnének.