Köszi! A 907 asszem magnézium, azt hallottam gondok vannak velük. 54-esem volt, de nagyon kicsike. Acélvázam van csak azért buktam ki mert nem gondoltam, hogy ilyen dög nehéz, ráadásul megvan (és rendelés alatt van) már pár finomságom a gépre:
- SLR nyereg: 169g (ma vettem 0km-es 13.200,- )
- kerekek kompletten gyorszárral gumikkal: ~2300g
- Deda 215 kormány levágva: ~150g
- Ritchey WCS nyeregcsõ levágva: ~180g
Abban igazad van zfazek, hogy ingázni végül is tökmindegy a súly de ez amit fent leírtam mind kidobott pénz, ha a váz meg +2kg
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
Indította
Bitecus
, 2002. február 02. 20:12
#4061
Írta 2006. november 05. - 19:45
#4062
Írta 2006. november 05. - 13:42
VOTI
A ZPontban van egy Merida acél váz zsír uy 12.000FT , vagy egy Merida 907 !! kb. 20.000 FT kb. a méreteid.
A 907 biztos yobban megérné. az acél mge nem tudom mennyi súyban de ott van mérleg, lemérnék neked.
de ha esetleg egy 54-es vázat is bevállalsz tudok 1400g-os használtat. (alu)
hozzá egyenes 646g-os Columbus-Oria csöves villát.
A ZPontban van egy Merida acél váz zsír uy 12.000FT , vagy egy Merida 907 !! kb. 20.000 FT kb. a méreteid.
A 907 biztos yobban megérné. az acél mge nem tudom mennyi súyban de ott van mérleg, lemérnék neked.
de ha esetleg egy 54-es vázat is bevállalsz tudok 1400g-os használtat. (alu)
hozzá egyenes 646g-os Columbus-Oria csöves villát.
#4063
Írta 2006. november 05. - 13:06
Pazzaz karbon 1 darabból nyálazott gyönyörûség 175-180g. Itthon mocsok drága, Németo-ból hozattam.
Acor titánpálcás nyereg kb. 195. (<=ez még olcsó is, és elég kényelmes. Képen még nem ez van)
Acor titánpálcás nyereg kb. 195. (<=ez még olcsó is, és elég kényelmes. Képen még nem ez van)
#4064
Írta 2006. november 05. - 13:02
nyereg+nycsõ 370g, az már elég jó, külön-külön mennyi, és milyen márka?
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#4065
Írta 2006. november 05. - 12:36
700*28+sárvédõ sztem nem fog menni, de meg kell kukkolni boltban h mennyi hely van.
6 kiló tényleg nagyon durva lenne. Hétegészvalamennyi sztem már nagy varázslat, ha nem akarsz 200 fölött költeni. (Enyém 9,5 sárvédõvel, vázpumpával, elsõ fékkel. A vázon+villán le lehet csípni egy kilót is akár, a kerekeid csak kb 100 g-al lesznek könnyebbek, más alkatrészen viszont csak vagyonokért lehet könnyíteni. Nyereg+nycsõ nálam 370g... Csak a hajtókar+kcs faragható, de az is drágán. Más alkatrész gyakorlatilag nincs is:)
1,9 soknak hangzik... az én Schwinn Csepel vázam pont annyi és az is hatvanas... és az egy nagyon fapados váz. A merida csak könnyebb 20-30-40 dekával. Ha jól láttam Grolschnak Merida 903-a van/volt, talán tudja. Vagy el kell ballagni a hirdetõhöz v a forgalmazóhoz mérleggel
6 kiló tényleg nagyon durva lenne. Hétegészvalamennyi sztem már nagy varázslat, ha nem akarsz 200 fölött költeni. (Enyém 9,5 sárvédõvel, vázpumpával, elsõ fékkel. A vázon+villán le lehet csípni egy kilót is akár, a kerekeid csak kb 100 g-al lesznek könnyebbek, más alkatrészen viszont csak vagyonokért lehet könnyíteni. Nyereg+nycsõ nálam 370g... Csak a hajtókar+kcs faragható, de az is drágán. Más alkatrész gyakorlatilag nincs is:)
1,9 soknak hangzik... az én Schwinn Csepel vázam pont annyi és az is hatvanas... és az egy nagyon fapados váz. A merida csak könnyebb 20-30-40 dekával. Ha jól láttam Grolschnak Merida 903-a van/volt, talán tudja. Vagy el kell ballagni a hirdetõhöz v a forgalmazóhoz mérleggel
#4066
Írta 2006. november 05. - 10:30
A Meridák nehezek, ekkora méretben kb. 1.9 kg lehet. Soraval szerelt biciklik pedig inkább 11, mint 9.
Én is kõnehéz acéllal járok, 4 kg a váz+villa+kcsapágy. Ingázni nem tök mindegy?
6 kilóra kommersz alkatrészekkel nem tudsz lemenni, 8 alatt már jónak számít.
Kb. így:
váz + villa + kcs 2.5
kerék + gumi 2.5
hajtómû, BB 1
lánc + fog 0.5
fék + fékkar 0.5
kormány + stucni 0.5
nyereg + nyeregcsõ 0.5
-----------------------
Summa 8 kg
Természetesen mindenhol lehet nyerni párszor tíz dekát de akkor az már nagyon drága lesz.
A vázat acélból könnyebben nem úszod meg, ahhoz alu kell. Vízszintes papuccsal szinte csak pályaváz van, ami szintén nem könnyû.
Biztos nem próbálnám meg az alu vázamat megforrasztatni egy acél papucs miatt.
Egy Columbus, Reynold csöves acélvázzal sokkal jobban járnál szvsz.
Én is kõnehéz acéllal járok, 4 kg a váz+villa+kcsapágy. Ingázni nem tök mindegy?
6 kilóra kommersz alkatrészekkel nem tudsz lemenni, 8 alatt már jónak számít.
Kb. így:
váz + villa + kcs 2.5
kerék + gumi 2.5
hajtómû, BB 1
lánc + fog 0.5
fék + fékkar 0.5
kormány + stucni 0.5
nyereg + nyeregcsõ 0.5
-----------------------
Summa 8 kg
Természetesen mindenhol lehet nyerni párszor tíz dekát de akkor az már nagyon drága lesz.
A vázat acélból könnyebben nem úszod meg, ahhoz alu kell. Vízszintes papuccsal szinte csak pályaváz van, ami szintén nem könnyû.
Biztos nem próbálnám meg az alu vázamat megforrasztatni egy acél papucs miatt.
Egy Columbus, Reynold csöves acélvázzal sokkal jobban járnál szvsz.
#4067
Írta 2006. november 05. - 00:27
Én is jókat hallottam a Meridákról, 15-re már le van alkudva.
Súlyról jó lenne tudni valamit, google nem dobott ki semmi használhatót csak azt sikerült megtudni, hogy Soraval 9kg környéke. Jó lenne ha egy strapabíró 450g körüli szénvillával 2kg alatt lenne, akkor a komplett bicaj 6kg körül megállna...
Meg azt kéne megnéznem, hogy a 700*28 sárvédõvel befér-e mert azt már megrendeltem...
Súlyról jó lenne tudni valamit, google nem dobott ki semmi használhatót csak azt sikerült megtudni, hogy Soraval 9kg környéke. Jó lenne ha egy strapabíró 450g körüli szénvillával 2kg alatt lenne, akkor a komplett bicaj 6kg körül megállna...
Meg azt kéne megnéznem, hogy a 700*28 sárvédõvel befér-e mert azt már megrendeltem...
#4068
Írta 2006. november 05. - 00:16
Ha esztétikailag tetszik, miért ne? Nem rosszak a meridák, nem?
Lealkuszod 15-re, papucs-csere, levagdosod ami fölöslegesen kiáll, homokfúvás, szinter, és van egy pöpec fixi-vázad 25 rugó körül, max 30. (hegesztés után nemigen maradhat a mostani festés sztem).
1" fejcsöve van de béléscsõvel jó az 1 1/8 stucni, csak találj hozzá villát, ami tetszik.
Lealkuszod 15-re, papucs-csere, levagdosod ami fölöslegesen kiáll, homokfúvás, szinter, és van egy pöpec fixi-vázad 25 rugó körül, max 30. (hegesztés után nemigen maradhat a mostani festés sztem).
1" fejcsöve van de béléscsõvel jó az 1 1/8 stucni, csak találj hozzá villát, ami tetszik.
#4069
Írta 2006. november 05. - 00:04
Szia!VOTI
Szia ma találkoztunk a millenárison.
Pajtibá is csinál alura csúszópapucsot!!
ezt biztosan tudom, csak nem szívesen szeret vele foglalkozni
4-8 Ezer FT közt van az ár valahol
egy barátom aluvázára tett acél csúszópapucsot.
elõfordulhat hogy alapból visszautasítya igy ha kontakt kell oyan ember akivel yóban van megadom egy srác elérhetõségét aki nagy " haverya" és neki biztos elválalja.
Kössz az infót lehet, hogy élni fogok vele. Még nem vettem meg az aluvázat, csak azon filózok kell-e nekem, de annyira olcsó és zsír új 0km-es. :chin:
Csakhát ezt nem tudom összenyomni mint az acélt...
Bizonytalankodom, nézzétek meg és segítsetek dönteni:
http://apro.bikemag....ct=38223&cat=57
Méretben jó. A súlya miatt venném ha könnyû lenne de nem sikerült kideríteni (nincs mérlege az eladónak). Ez az acélváz amit vettem dög nehéz (3,5kg) a kerék meg egy vagyon volt/lesz hogy könnyû legyen
#4070
Írta 2006. november 04. - 22:32
Értem. Köszi!
Most már abbahagyom, mert ez itt tényleg OFF!
bocsi....
Most már abbahagyom, mert ez itt tényleg OFF!
bocsi....
"Minél messzebbre jutok, annál kisebbek lesznek a problémáim."
#4071
Írta 2006. november 04. - 22:28
a cyclocross váz kicsit nehezebb, többet bír, más a geometriája, és van rajta féktüske.
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó.
#4072
Írta 2006. november 04. - 20:38
Oké, értem. Köszi!
Ez bár kicsit OFF itt, de megkérdezem, hogy miben különbözik egy outi és egy ciklokrossz váz?
Ez bár kicsit OFF itt, de megkérdezem, hogy miben különbözik egy outi és egy ciklokrossz váz?
"Minél messzebbre jutok, annál kisebbek lesznek a problémáim."
#4073
Írta 2006. november 04. - 20:17
Ciklokrossz bicókon kanti féket használnak, a fékkar ugyanolyan, mint az outin, csak van egy kiegészítõ fékkar, hogy felsõ fogásból is lehessen fékezni.
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#4074
Írta 2006. november 04. - 19:56
Ugyan nem szóltam hozzá ehhez a témához - eddig -, de jóideje figyelemmel követem!
Szóval bátorkodom megkérdezni, hogy mi a különbség a ciklokrossz és az outi fék között?
Köszi!
Szóval bátorkodom megkérdezni, hogy mi a különbség a ciklokrossz és az outi fék között?
Köszi!
"Minél messzebbre jutok, annál kisebbek lesznek a problémáim."
#4075
Írta 2006. november 04. - 19:45
Kösz LóFarkas
Ha a nagy tárcsafékes agy lázban érdekel még valakit az elavult menetes fogaskerék, akkor itt egy jó oldal:http://www.hubjub.co.uk/index.htm A sok egyéb finomság mellett van EAI fogaskerék. Angol cég, úgyhogy vám nincs!
Ha a nagy tárcsafékes agy lázban érdekel még valakit az elavult menetes fogaskerék, akkor itt egy jó oldal:http://www.hubjub.co.uk/index.htm A sok egyéb finomság mellett van EAI fogaskerék. Angol cég, úgyhogy vám nincs!
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#4076
Írta 2006. november 04. - 19:32
Basszuskulcs, ha én ezt tudom tavaly júliusban... Aszittem az öreg csak acéllal foglalkozik. Kurvaélet. Edit: alu vázba acél papucs? Hmmm.
Egyértelmûen BMX. Kevesebb kábelt húz, jobban mûxik oúti fékkel.
Egyértelmûen BMX. Kevesebb kábelt húz, jobban mûxik oúti fékkel.
#4077
Írta 2006. november 04. - 19:20
VOTI
Szia ma találkoztunk a millenárison.
Pajtibá is csinál alura csúszópapucsot!!
ezt biztosan tudom, csak nem szívesen szeret vele foglalkozni
4-8 Ezer FT közt van az ár valahol
egy barátom aluvázára tett acél csúszópapucsot.
elõfordulhat hogy alapból visszautasítya igy ha kontakt kell oyan ember akivel yóban van megadom egy srác elérhetõségét aki nagy " haverya" és neki biztos elválalja.
Szia ma találkoztunk a millenárison.
Pajtibá is csinál alura csúszópapucsot!!
ezt biztosan tudom, csak nem szívesen szeret vele foglalkozni
4-8 Ezer FT közt van az ár valahol
egy barátom aluvázára tett acél csúszópapucsot.
elõfordulhat hogy alapból visszautasítya igy ha kontakt kell oyan ember akivel yóban van megadom egy srác elérhetõségét aki nagy " haverya" és neki biztos elválalja.
#4078
Írta 2006. november 04. - 16:36
Melyik volna jobb fékkar országúti fék-egyenes kormány felálláshoz, a bmx, vagy a ciklokrossz?
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#4079
Írta 2006. november 04. - 12:38
Silvesán (?) Máriusz tuti tud. Hirdetett is Bikkmakkban. Asszem Yasec is hegeszt alut. Botrányosan sok pénz, sztem 20 rugó vagy több. Nyilván sokan mások is meg tudják csinálni, csak nem mindegy milyen minõségben.
#4080
Írta 2006. november 04. - 00:55
Elvi kérdés:
Alu vázon tud valaki idehaza papucsot cserélni?
Ha igen cirka mi pénz egy ilyen akció?
Alu vázon tud valaki idehaza papucsot cserélni?
Ha igen cirka mi pénz egy ilyen akció?