Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
#1241
Posted 2009. December 29. - 00:17
Egyelõre prototipus formában van, tesztelés alatt, a lézerrel vágott késztermék január végétõl kapható, te rajzolod meg hogy milyen legyen, mi megcsináljuk neked!
Szerk.: Mégegy kép, szembõl:
#1242
Posted 2009. December 26. - 18:14
#1243
Posted 2009. December 21. - 10:12
#1244
Posted 2009. December 05. - 15:56
Ha nem használod fel a 600-as hajtómûvet, vevõ lennék a lehúzó anyára, hatómûcsavar lezáró kupakra, vagy mire (vagy ha bárkinek lenne felesleg), mert az egyik nekem elveszett!!!
Olyanom sajna nincsen nekem... semmi csavart nem kaptam hozzá.
Kenés megvolt...namindegy
#1245
Posted 2009. December 05. - 14:48
Ha nem stimmel a kenés, akkor zörög, máskor nem.
Bajnokban vettem végül jó olajat, Kopter azt mondta, õk is azt használják, nem véletlenül. Nem is drága.
Ha nem használod fel a 600-as hajtómûvet, vevõ lennék a lehúzó anyára, hatómûcsavar lezáró kupakra, vagy mire (vagy ha bárkinek lenne felesleg), mert az egyik nekem elveszett!!!
#1246
Posted 2009. December 04. - 15:05
kiskubai, mentél már a bringámmal, ugye?
zavart a "ZAJ"? csak mer' nekem is vékonytányér van és vastag lánckerék...
retizotyo, egyetértünk .) kicsit túl van árazva. minõségibb dolognak gondoltam. ettõl függetlenül biztos jól teszi a dolgát.
Akkor user-error...nemtom miért lehetett zajos...
#1247
Posted 2009. December 03. - 17:29
zavart a "ZAJ"? csak mer' nekem is vékonytányér van és vastag lánckerék...
retizotyo, egyetértünk .) kicsit túl van árazva. minõségibb dolognak gondoltam. ettõl függetlenül biztos jól teszi a dolgát.
#1248
Posted 2009. December 03. - 17:23
Milyen hajtómûvet tudsz ennyiért?
A múltkor volt szerencsém az Eighthinch hajtómûvet kézbe venni de bazz olyan 2 pálcás bazári bóvlit... Rajta van a kistányérnak a helye csak nincs kifúrva, meg menetvágva. Szép színes, de ultragáz kézbe véve.
Egy régi 600as más tészta, fõleg ha a tricolor
Amúgymeg el vagy tévedve, mert ez a fixi topik a racsni szót ki ne mondd még1x!
Én olyannal találkoztam amin nem volt kistányér hely, de érted a használati értéké illetõen van olyan mint a 600-asom, és azon rajta van a tányér...
a 600-assal az a baj hogy csak jobboldali, a baloldali egy NAGYON hasonló kar...nembaj, majd belegravírozom h Shimano 600
vettem, semmi racsni
#1249
Posted 2009. December 03. - 17:05
Ápicsába. Merthogy van egy 600-as hajtómûvem, meg van hátul racsnim. de csak 1/8-os lánchoz való racsnit tudok szerezni, akkor meg ugye kell elõre az olyan tányér, különben zajos lesz...8ezer..bazeg annyiért kompletten tányérral mindennel ittvan a pályahajtómû amerikából
Milyen hajtómûvet tudsz ennyiért?
A múltkor volt szerencsém az Eighthinch hajtómûvet kézbe venni de bazz olyan 2 pálcás bazári bóvlit... Rajta van a kistányérnak a helye csak nincs kifúrva, meg menetvágva. Szép színes, de ultragáz kézbe véve.
Egy régi 600as más tészta, fõleg ha a tricolor
Amúgymeg el vagy tévedve, mert ez a fixi topik a racsni szót ki ne mondd még1x!
#1250
Posted 2009. December 03. - 16:38
Amugy nekem a fix lánckerekem meg a láncom 1/8-os, elöl vékony országuti tányér van, semmi gond vele.
volt nekem is olyanom, és zajos volt. láncvonallal nem volt gáz..
De köszi a tippet
#1251
Posted 2009. December 03. - 16:36
...de csak 1/8-os lánchoz való racsnit tudok szerezni, akkor meg ugye kell elõre az olyan tányér, különben zajos lesz...
Amugy nekem a fix lánckerekem meg a láncom 1/8-os, elöl vékony országuti tányér van, semmi gond vele.
#1252
Posted 2009. December 03. - 16:29
Ápicsába. Merthogy van egy 600-as hajtómûvem, meg van hátul racsnim. de csak 1/8-os lánchoz való racsnit tudok szerezni, akkor meg ugye kell elõre az olyan tányér, különben zajos lesz...8ezer..bazeg annyiért kompletten tányérral mindennel ittvan a pályahajtómû amerikából
Pl. itt van 3/32-es lánchoz racsni. Én náluk vettem Shimanot. Nem túl finom szerkezet, de teszi a dolgát.
#1253
Posted 2009. December 03. - 16:16
Mijaza óccsó?
130as pályatányér olcsóért...persze
Ha ez még olcsó, akkor Gebhardt szvsz nem túl drága (8körül volt Csehországból pár éve), de szvsz 5csavaros 130as szélesláncos tányér esetén túl sok verzió nincs...
Ápicsába. Merthogy van egy 600-as hajtómûvem, meg van hátul racsnim. de csak 1/8-os lánchoz való racsnit tudok szerezni, akkor meg ugye kell elõre az olyan tányér, különben zajos lesz...8ezer..bazeg annyiért kompletten tányérral mindennel ittvan a pályahajtómû amerikából
#1254
Posted 2009. December 03. - 15:11
130as pályatányér olcsóért...persze
Ha ez még olcsó, akkor Gebhardt szvsz nem túl drága (8körül volt Csehországból pár éve), de szvsz 5csavaros 130as szélesláncos tányér esetén túl sok verzió nincs...
#1255
Posted 2009. December 03. - 14:20
#1256
Posted 2009. November 27. - 20:37
Mindenkit szeretettel várunk, korra, nemre, és kerékpározási szakágra való tekintet nélkül!
http://skidmark.blog.hu/
"Ostobákkal ne bocsátkozz konfliktusba,mert lesüllyedsz az õ szintjükre és legyõznek a rutinjukkal."
#1257
Posted 2009. November 20. - 13:56
Azt gondolnám, hogy a pedálok szélessége lehet a minimum, hisz hiába keskenyebb a kormányod ha a pedál miatt nem férsz el.
Vannak akinek a fenékszélessége is lehet támpont, de alapvetõen azt gondolom, hogy a legszélesebb rész távolsága legyen a minimum.
A pedálok szélességénél általában a csípõ szélessége (a segged:D) nagyobb ...
#1258
Posted 2009. November 20. - 13:39
Egy bizonyos szinten túl szerintem kár kurtítani, azért az sem baj, ha a megmaradt darabbal tudsz kormányozni is (rohadt kényelmetlen lehet stucnit markolva csiki-csukizni)...
#1259
Posted 2009. November 20. - 10:29
Azt gondolnám, hogy a pedálok szélessége lehet a minimum, hisz hiába keskenyebb a kormányod ha a pedál miatt nem férsz el.
Vannak akinek a fenékszélessége is lehet támpont, de alapvetõen azt gondolom, hogy a legszélesebb rész távolsága legyen a minimum.
Az én minimumom az volt, mikor kettétört a sticnim, és a megmaradt csonkot markolva tekertem hazáig. Nagy élmény volt.
#1260
Posted 2009. November 20. - 09:05
igen én is a kocsik közti centizés miatt kérdeztem, hogy melyik az a méret amivel kényelmes de nem akadok fenn
Azt gondolnám, hogy a pedálok szélessége lehet a minimum, hisz hiába keskenyebb a kormányod ha a pedál miatt nem férsz el.
Vannak akinek a fenékszélessége is lehet támpont, de alapvetõen azt gondolom, hogy a legszélesebb rész távolsága legyen a minimum.