Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
#1221
Posted 2010. January 26. - 15:10
én azt mondom: oszlopos. ki. kell. hogy. fúrja. a kobaltos fúrószár kényes a megfelelõ fordulatszámra (elõtolásra, kenõanyagra). kemény anyagból készül, de ha pl. nagy fordulatszámon, és szárazon használod, kimehet az éle, utána meg csak forog egyhelyben.
szerintem nézd meg a fúróéleket, nem csorbultak-e ki, kérj meg egy lakatost (ha van a közelben), hogy segítsen beállítani a gépet, és használj emulziót a kenéshez. és fúrás elõtt pontozz, ha lehet, az is nagyon sokat számít.
legrosszabb esetben elõfúrás kisebb átmérõvel, de nehezen tudom elképzelni, hogy erre szükség lehet.
edit:
na ugye
#1222
Posted 2010. January 26. - 14:56
nem tudom pontosan, apum melóhelyén van egy ilyen, mint amiket linkeltél, vettem hozzá kobaltos furúfejet, de csak pörög a tetején.. egy kicsit, 1-2 mm-t ment beljebb... :S
((off: pánikszoba c. filmben ami van, akkor mégsem ilyen ))
=>probléma megoldva, most hozta haza apum az agyra felcsavarozott lánckereket.
köszönöm a hszeket
#1223
Posted 2010. January 26. - 14:32
((off: pánikszoba c. filmben ami van, akkor mégsem ilyen ))
#1224
Posted 2010. January 26. - 14:07
Sziasztok!
lánckereket milyen fúróval fúrnátok át...?
nincs az a lánckerék, amit ne lehetne oszlopos fúróval árfúrni. még kobaltos fúrószár sem kell hozzá feltétlenül (bár nem árt).
pontosan milyen "oszlopfúróval" próbálod? csak azért kérdezem, mert bankrabláshoz nemigen használnak ilyet: http://images.google...q=f&oq=&start=0 , szóval itt egy kis zavart érzek az erõben...
#1225
Posted 2010. January 26. - 13:09
Lehet, hogy sima oszlopossal nem is érdemes nekiállni, mert pl hûteni kell a szerszámot.
Legjobb ha elmondod a szerszámboltban, hogy mit is akarsz csinálni (edzett acélt fúrni).
Itt is megnézheted: 4.oldal
#1226
Posted 2010. January 26. - 12:34
lánckereket milyen fúróval fúrnátok át, hogy elsõ tárcsás agyra rámenjen?
most vettem kobaltos fúrófejet és kb csak megkarcolta a lánckereket..
a feladathoz adott egy lánckerék, egy oszlopfúró (mint ami a bankrablóknak van) és a fúrófej a kérdéses.. a gyémántos úgy tudom nem a legjobb a betétedzett acél átfúrásához..
#1227
Posted 2010. January 22. - 20:09
Ez egy sosem takarított, zsírúj keróval is elõfordulhat 500 méter után enyhe olvadáskor, amikor fasza hógolyót lehet gyártani.Szóval ez nem takarításfüggõ.Kicsit off, de így télvíz idején ki milyen gyakorisággal takarítja a vasat?
Tegnap a vlilla/fék/elsõkerék között felgyülemlett hó miatt befagyott az elsõ kerekem.
Én pl a montiról minden alkalommal lemosom, persze nem kirakatminõségre.
A fixirõl(most már nem is offtopik!) meg ha megszárad az elõszobában, simán lekefélem.
http://skidmark.blog.hu/
"Ostobákkal ne bocsátkozz konfliktusba,mert lesüllyedsz az õ szintjükre és legyõznek a rutinjukkal."
#1228
Posted 2010. January 22. - 09:51
Tegnap a vlilla/fék/elsõkerék között felgyülemlett hó miatt befagyott az elsõ kerekem.
#1229
Posted 2010. January 18. - 17:40
#1230
Posted 2010. January 18. - 16:55
#1231
Posted 2010. January 18. - 16:03
#1232
Posted 2010. January 18. - 15:12
Acél vázat valahogy át lehet alakítani csúszópapucsossá?
Bajnok szervízben nagyon szivesen állnak rendelkezésedre, õk Pajtibával csináltatják, épp most van nálam egy általa átalakított váz:
hihetetlenül szép munka. A papucscserén kívül a középcsapágy is meg lett emelve (ki lett forrasztva, csövek rövidebbre vágva és visszaforrasztva.)
Bajnok szervíz elérhetõségek:
telefon: 06/20/472-4330
1063 Bp. Bajnok utca 29
honlap: HERCEHURCA
Nyugatiból kijössz, balra fordulsz, az elsõ utcán megint balra (Podmaniczky vagy mi) és ott mészmészmész amíg jobbra ott nem lesz a Bajnok utca kb 200-300m után.
Nyeregcsövet én úgy szoktam ha nem találok méretet, hogy veszek eggyel vastagabbat, és leesztergálok belõle, aztán polír és lakk. Azt a 2-4 tizedmilimétert átmérõben elbírja egy alu nyeregcsõ. Az acél meg fõleg.
#1233
Posted 2010. January 18. - 14:15
25,0-s hosszú nyeregcsövet honnan tudnék szerezni?
Acorból van 2 mm-enként méret. Zöld Pontban eddig minden lehetetlen méret volt raktáron.
#1234
Posted 2010. January 17. - 22:01
Acél vázat valahogy át lehet alakítani csúszópapucsossá?
Igen, Máriusz, vagy van még a XVII. kerületben a Pap Kerékpár, Pap László a hegesztõ. Olcsóbb, mint Máriusz.
#1235
Posted 2010. January 17. - 21:55
Acél vázat valahogy át lehet alakítani csúszópapucsossá?
25,0-s hosszú nyeregcsövet honnan tudnék szerezni?
Át lehet, keresel egy megfelelõ szakembert /Máriuszt tudom ajánlani/ aki kiforrasztja a régi papucsot és beforraszt helyette egy csúszót.
Nyeregcsõ az problémás lesz, én a Peugeotba már két éve nem találok
#1236
Posted 2010. January 17. - 21:52
25,0-s hosszú nyeregcsövet honnan tudnék szerezni?
#1237
Posted 2009. December 30. - 23:23
Követi a klipsz ívét, nem böki. De a végeredménynél rádiuszos lesz a vége hogy véletlenül se cincáljon szét semmit.
Csak azért kérdeztem, mert nekem ilyen sima mûanyag klipszem van, és a cipõm orra mindig kicsit becsúszik a két széle közé, ha valami belógna oda felülrõl biztosan kellemetlen lenne. Na de majd meglátod jó-e így. Egyébként tetszik, kicsit "make love not war"-os
#1238
Posted 2009. December 30. - 01:49
Nem böki a nagylábújjad?
Követi a klipsz ívét, nem böki. De a végeredménynél rádiuszos lesz a vége hogy véletlenül se cincáljon szét semmit.
#1239
Posted 2009. December 29. - 22:40
#1240
Posted 2009. December 29. - 00:18
Egyedi klipsz kell? nemgond
Egyelõre prototipus formában van, tesztelés alatt, a lézerrel vágott késztermék január végétõl kapható, te rajzolod meg hogy milyen legyen, mi megcsináljuk neked!
fúú, de menõ
nagyon tetszetõs