Pláne ennyiért.
Ezeknek a "csillaga" csak kis peremmel van préselve a karra, és tartanék tõle, hogy megfordul a terheléstõl...
You can never have "enough" bikes.
You can never have "enough" bikes.
Így van !
A fixi legyen óccsó, meg itthoni...
Vegyél itthon, cimbitõl, havertõl, ismerõstõl, vagy ismerõs ismerõsétõl, és mindenki jól jár.
(Igaz, Miki)
Ez valami kínai fos. Miért nem hallgatsz Kobike tanácsára?
You can never have "enough" bikes.
http://skidmark.blog.hu/
"Ostobákkal ne bocsátkozz konfliktusba,mert lesüllyedsz az õ szintjükre és legyõznek a rutinjukkal."
Na és ez?? fixie,fixed gear track cranksets 46Tx170MM - eBay (item 280492575416 end time May-12-10 20:59:40 PDT)
Szerintem egész jól néz ki. kb 15ezerbõl jönne ki szállítással együtt.
Ehhez mit szóltok? Az eladó szerint 42-44mm a láncvonal attól függõen, hogy hogy fordítjuk a lánckereket.
NoLogo Track Cranks: 170mm 48t fixed single speed + BB on eBay (end time 29-May-10 16:35:33 BST)
Kár, hogy most éppen nagyon gyenge a forint...
Eddig jó az 52-14.Elindulásnál kell taposni,de utánna nagyon bejön(sík terep,Nyíregyháza).Megállás egyenlõre elsõfékkel,és egy kis lábmunkával megy csak!Nem néztem még hogy mennyire gyorsulok fel,de majd kíváncsiságból megnézem!Terhelés van bõven(107kg-al taposom),a monoblokk csavarja már ki is lazult.Hosszabb távra még nem sikerült menni de már tervezek egy kisebb túrát!A klasszikus 42-16-ot hajtom Bp-en, bár elég pörgõs, de nagyon megindul, ami a sok megállás miatt elõny, bár csak 30-35 között tudok vele menni. És ahogy tudom, a 100-s pedálfordulatot szereti a térd a legjobban, szóval direkt jó.
Ez 52-14-nél 48 km/h-t jelent, te mennyire gyorsulsz fel?
Gondolkodtam nagyobb áttételen (3-asig), de sokkal nagyobb sebességet azokkal sem tudsz elérni. Tavaly a Rómer Flórist ezzel is beszoptam, de a Törökvészin már végleg meghaltam. A váltós társaimmal egyszerre értem mondjuk fel, míg õk végigtekerték, én megálltam idõközönként és pihentem:)
A hajtókar hosszát hogyan határozzam meg, hogy mi lenne az ideális? Nyilván minél nagyobb, annál jobb az erõkar miatt, viszont fixi esetén a váz is "közbeszól", mert a túl hosszú hajtókar hamar földet érhet. Van más is amit mérlegelni kell? Gondolom a testmagasságnak, pontosabban a láb hosszának is köze lehet a dologhoz...
A klasszikus 42-16-ot hajtom Bp-en, bár elég pörgõs, de nagyon megindul, ami a sok megállás miatt elõny, bár csak 30-35 között tudok vele menni. És ahogy tudom, a 100-s pedálfordulatot szereti a térd a legjobban, szóval direkt jó.
Ez 52-14-nél 48 km/h-t jelent, te mennyire gyorsulsz fel?
Gondolkodtam nagyobb áttételen (3-asig), de sokkal nagyobb sebességet azokkal sem tudsz elérni. Tavaly a Rómer Flórist ezzel is beszoptam, de a Törökvészin már végleg meghaltam. A váltós társaimmal egyszerre értem mondjuk fel, míg õk végigtekerték, én megálltam idõközönként és pihentem:)
A végsõ áttét nekem 48-18 lesz!Beszerzés késõbb,addig ezzel prímán elvagyok,mindenki nézi hogy nem piskóta áttétel van fent!
Az Eighthinch hajtómûvek milyenek? Az ebayen elég jó árban megvehetõek... igaz Amerikából, amire még vám és áfa is jöhet, de ezzel együtt is tûrhetõ áron.
Ez tényleg jól néz ki és eléggé pénztárcakímélõ is... :-) Viszont a leírásban nem jelölik, hogy milyen hosszú tengelyû monoblokk való hozzá.. Csak azt látom, hogy a chainline 41mm, de a monoblokkról semmit. A BCD 144 az gondolom a lyukkörátmérõt jelenti, igaz?