Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
#961
Posted 2010. May 30. - 13:34
#962
Posted 2010. May 30. - 13:26
#963
Posted 2010. May 29. - 20:19
#964
Posted 2010. May 29. - 10:02
#965
Posted 2010. May 29. - 08:31
LAzán kapcslódó "nézzetek hülyének, de nem tudom" kérdésem lenne...
Hoygan állapítom meg, hogy a hajtókaromnak mekkora a lyukköre (5 csavaros régebbi o.úti)?
Sheldon Brownhoz fordulsz.
Sheldon Brown's Bicycle Glossary Bo--Bz
#966
Posted 2010. May 29. - 07:51
Teli "korong" BMX lánctányérból csinálom õket egy bringaboltnak
LAzán kapcslódó "nézzetek hülyének, de nem tudom" kérdésem lenne...
Hoygan állapítom meg, hogy a hajtókaromnak mekkora a lyukköre (5 csavaros régebbi o.úti)?
#968
Posted 2010. May 27. - 17:33
2.66 -> 3 azért jócskán észrevehetõ különbség.
#969
Posted 2010. May 27. - 17:10
Szerintem nem olyan nehéz az a két fog különbség.A herce-hurca honlapján mintha láttam volna 17-est.Sziasztok!
Az lenne a kérdés, hogy nekem 48-18 áttételem van amit szeretnék 48-17-re átrakni végre, de nem sikerül mert egyik bicajboltban sincs 17-es menetes fogaskerék. Szerintetek a 48/16 mennyire lenne nehéz a 48/18 után?
#970
Posted 2010. May 27. - 16:35
Az lenne a kérdés, hogy nekem 48-18 áttételem van amit szeretnék 48-17-re átrakni végre, de nem sikerül mert egyik bicajboltban sincs 17-es menetes fogaskerék. Szerintetek a 48/16 mennyire lenne nehéz a 48/18 után?
#971
Posted 2010. May 25. - 22:52
#972
Posted 2010. May 23. - 17:46
#973
Posted 2010. May 23. - 17:42
Hogyhogy? Ahhoz már hegeszteni kéne, nem? Amúgy jól gondolom, hogy ideális lenne? Sajnos így képen nem látszik, hogy rohad-e valahol, vagy van-e rajta sérülés, repedés, de talán jó.
Szerintem ezen menetes szabadonfutó van.
#974
Posted 2010. May 23. - 17:27
#975
Posted 2010. May 23. - 17:20
Ez jó lehet fixi alapnak? A papucs mintha olyan lenne, mint ami kell, a mérete elvileg jó lenne nekem(184, inkább hosszú lábak), a 42-es lánctányérral meg ellenék egy darabig, utána ránézésre hajtómûcsere, mert nem igazán láttam még sehol sem 3 karos lánckereket. Vagy nagyon régi már?
Ez sem tûnik rossznak, ezen hajtómûvet se kéne cserélni, csak a hátsó kereket elsõ körben.
Azt se feltétlen kell lecserélni.
#976
Posted 2010. May 23. - 17:16
#977
Posted 2010. May 23. - 16:03
Ez sem tûnik rossznak, ezen hajtómûvet se kéne cserélni, csak a hátsó kereket elsõ körben.
#978
Posted 2010. May 21. - 22:47
Van egy volt szomszédom akinek marós-esztergályos vállalkozása van,én rá gondoltam,elég profi csak rengeteg melójuk van és ilyen kisebb dologgal csak nagy ritkán foglalkozik.Lehet a pénzgyûjtés marad csak,meg a bedurrant comb!
bedurrant combb, ragmeg! egyebiránt tudok esetleg olcsóbban is, ha érdekel...írj PM-t.
#979
Posted 2010. May 21. - 22:23
megnézném hogy szeded ki a közepét középpontosra esztergapad, lézervágó, vízvágó, marógép, vagy egyéb 'szerszám' nélkül...
Az árat nem én szabom meg, ellenben viszik mint a cukrot.
Van egy volt szomszédom akinek marós-esztergályos vállalkozása van,én rá gondoltam,elég profi csak rengeteg melójuk van és ilyen kisebb dologgal csak nagy ritkán foglalkozik.Lehet a pénzgyûjtés marad csak,meg a bedurrant comb!
#980
Posted 2010. May 21. - 22:06
Ezek azok?
Fixi l
Kicsit borsosnak találom az árát!Nekem is jó lenne egy ,de még gyüjtök!A cruiseremre lényegesen olcsóbban vettem ilyet tartaléknak,lehet azt kífúratom a megfelelõ átmérõre! Sufnyi tunng!
megnézném hogy szeded ki a közepét középpontosra esztergapad, lézervágó, vízvágó, marógép, vagy egyéb 'szerszám' nélkül...
Az árat nem én szabom meg, ellenben viszik mint a cukrot.