tetszik
az eredeti haytómûved nincs életlenül meg?
az a mondial. mert az én moseromon i saz volt csak átraktam az SS bicyomr aés most kéne á hogy lehessen vele menni.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
Started by
Bitecus
, 2002. February 02. 20:12
#4721
Posted 2006. April 11. - 14:20

#4723
Posted 2006. April 11. - 14:03

ÜDv mindenkinek!
Kész az új fixim! Érdekelne a véleményetek!
http://www.kepfeltol...060411/DSCN1175
http://www.kepfeltol...060411/DSCN1178
http://www.kepfeltol...060411/DSCN1180
http://www.kepfeltol...060411/DSCN1183
http://www.kepfeltol...060411/DSCN1186
http://www.kepfeltol...060411/DSCN1160
Kész az új fixim! Érdekelne a véleményetek!
http://www.kepfeltol...060411/DSCN1175
http://www.kepfeltol...060411/DSCN1178
http://www.kepfeltol...060411/DSCN1180
http://www.kepfeltol...060411/DSCN1183
http://www.kepfeltol...060411/DSCN1186
http://www.kepfeltol...060411/DSCN1160
#4724
Posted 2006. April 10. - 13:46

#4725
Posted 2006. April 10. - 11:33

Szume, gratula, milyen meredeksegu volt a palya? Van vmi szintrajz, vagy ilyesmi? Maradtal a 42/16-nal?
#4726
Posted 2006. April 10. - 07:41

Tegnap voltam Vácon a http://www.katlanvil...lak/meszkoember Mészkõember idõfutam versenyen a Langsterrel http://www.szume.hu/...ngster/DSC00026. Elég jó idõt mentem. Sikerült a tavalyi pályacsúcsot megdöntenem, de sajnos így sem lettem benne az elsõ 3-ban. Pontos eredményt még nem tudok, elvileg pár nap múlva fent lesz a neten.
Merida CX500
#4727
Posted 2006. April 07. - 08:55

#4728
Posted 2006. April 06. - 15:20

#4729
Posted 2006. April 06. - 15:18

#4730
Posted 2006. April 06. - 11:21

ma végre újjáéleszthetem fiximet! megérkezett a bike+ agy, amit kisebb meglepetésemre 2000ért el is hozhattam. 2100volt az árcímkén, úgy látszik idén rájöttek hogy megsem akkkora király ez az agy, hogy 2500at elkérjenek érte:)))
#4731
Posted 2006. April 06. - 10:08

köszönöm Manguszta!
Ezúton is köszönet Munyinak & Kopinak a segítségért!
...megoldódott a láncfeszesség problémám, bár muszáj lesz idõvel a hátsó villamerevítõt feljebb rakatni, majd ha lesz rá zseton..
mennyiért csinálnak meg egy ilyet? (az átpapucsolás 6-7e, akkor ez ~3e??)
fixinek rakni a legnyagyobb!!!
Ezúton is köszönet Munyinak & Kopinak a segítségért!
...megoldódott a láncfeszesség problémám, bár muszáj lesz idõvel a hátsó villamerevítõt feljebb rakatni, majd ha lesz rá zseton..
mennyiért csinálnak meg egy ilyet? (az átpapucsolás 6-7e, akkor ez ~3e??)
fixinek rakni a legnyagyobb!!!
#4732
Posted 2006. April 05. - 22:25

Én 42-16-ot használok, mert egy combos emelkedõt(Árnyas út) is meg kell másznom minden reggel. Viszont ma síkon is sikerült 40 fölött mennem vele huzamosan edzés közben. Nagyon jó dolog fixivel nyomulni...
Merida CX500
#4733
Posted 2006. April 05. - 19:23

Oh boy... it's sooo sexy!
http://www.bikefrida...1&Category=Shop
Ha még egyszer átjutok a nagy vizen, biztosan szerzek egy ilyet.
Aztán hazahozom kézipoggyászként a repülõn... :-)))
http://www.bikefrida...1&Category=Shop
Ha még egyszer átjutok a nagy vizen, biztosan szerzek egy ilyet.
Aztán hazahozom kézipoggyászként a repülõn... :-)))
#4734
Posted 2006. April 05. - 16:24

gkulkcsar mintájára itt az enyém:
42/15 fix régi acél outi. 9kiló, gyorsul, lassul, kanyarodik,
egyszer sikerült 52-t kitekerni vele!
most vissza lesz cserélve 42/14re,
ha tehetném csak ezzel járnék. egyszerûen az eddgi legjobb biciklim, jobban szeretem, mint a váltós montimat. a 42/15tel sokkal rövidebb a fékút, mint 42-14 el és érezhetõen jobban is gyorsul. Állandóan sprintelehetnékem van vele...
46/16 SS sárvédõs monti, ez nemsokára fix lesz, amióta kész a fixi nem szeretek menni vele, se nem érzem gyorsnak se nem biztonságosnak, esõs napokra viszont megfelelõ.
van ezenkívül még 32/16 monti de az sem fix viszont az ss monti önmagában nem rossz dolog...ha a fixizést nem nézzük:))
Bencének pedig gratula a szép bicikliért!
42/15 fix régi acél outi. 9kiló, gyorsul, lassul, kanyarodik,
egyszer sikerült 52-t kitekerni vele!
most vissza lesz cserélve 42/14re,
ha tehetném csak ezzel járnék. egyszerûen az eddgi legjobb biciklim, jobban szeretem, mint a váltós montimat. a 42/15tel sokkal rövidebb a fékút, mint 42-14 el és érezhetõen jobban is gyorsul. Állandóan sprintelehetnékem van vele...
46/16 SS sárvédõs monti, ez nemsokára fix lesz, amióta kész a fixi nem szeretek menni vele, se nem érzem gyorsnak se nem biztonságosnak, esõs napokra viszont megfelelõ.
van ezenkívül még 32/16 monti de az sem fix viszont az ss monti önmagában nem rossz dolog...ha a fixizést nem nézzük:))
Bencének pedig gratula a szép bicikliért!
#4735
Posted 2006. April 05. - 15:04

Egy kis összefoglaló az áttétel-vadászoknak (persze szubjektív):
42/15 fix (sokáig 42/14 volt), kb. 8-9 kilós acél outi: vattafíling. Aggresszíven gyorsul, városba ideális (még egy foggal akartam lejjebb menni, de tulképp már ez is elég könnyû). Hegyet mászni is lehet vele. Kényelmes utazósebesség 30-32kmh körül.
48/15 fix, ez a Langster, merev, mint az állat, de ez az áttétel nekem még rendesen kiforgatható, az utazósebessége 35kmh körül szokott lenni. A hidakra felmenés már erõsen anaerob-határon van, de nagyon nagy élmény a Lágymányosi híd budai kanyarját 30-cal venni - felfelé :-)) Hegyre is lehet vele menni, de minek. 48kmh-t már kitekertem vele saját erõbõl (cél az 50 :-)).
33/16 fix, monti, 26-os kerék, kõnehéz bringa, vastag terepgumi - síkon eléggé pörgetõs és lassú, de kibírható. Terepen felfelé kicsit combos, lefelé igazi élmény - kapaszkodj, ahogy bírsz! :-) Szerintem 5 kilóval könnyebben csúcsszuper lenne, addig is marad erõsítésnek.
39/18 SS, trekking (kb. 11-12 kiló), ezzel még viszonylag keveset mentem, 26-27kmh utazó, városba kényelmes, hegyre is szépen mászik, lefelé meg sajnos nem igazán tekerhetõ. Tegnap a hûvösvölgyi reptéri idõfutam kifogott rajtam, nem bírtam felmenni az utolsó emelkedõn, igaz, vékony, sima aszfaltgumik vannak rajta, simán elsüllyednek a homokban-sárban-kavicsban.
Igazából eddig nem vagyok kibékülve az SS-sel, sokkal inkább a hátrányát érzem, és nem az elõnyeit. Nem tetszik, hogy olyan bizonytalan érzés a pedált tekerni lefelé, vagy egyáltalán nem kell tekerni, se a térdnek nem tesz jót, sem az izmoknak. Asszem visszaülök gyakorolni a montira :-)
42/15 fix (sokáig 42/14 volt), kb. 8-9 kilós acél outi: vattafíling. Aggresszíven gyorsul, városba ideális (még egy foggal akartam lejjebb menni, de tulképp már ez is elég könnyû). Hegyet mászni is lehet vele. Kényelmes utazósebesség 30-32kmh körül.
48/15 fix, ez a Langster, merev, mint az állat, de ez az áttétel nekem még rendesen kiforgatható, az utazósebessége 35kmh körül szokott lenni. A hidakra felmenés már erõsen anaerob-határon van, de nagyon nagy élmény a Lágymányosi híd budai kanyarját 30-cal venni - felfelé :-)) Hegyre is lehet vele menni, de minek. 48kmh-t már kitekertem vele saját erõbõl (cél az 50 :-)).
33/16 fix, monti, 26-os kerék, kõnehéz bringa, vastag terepgumi - síkon eléggé pörgetõs és lassú, de kibírható. Terepen felfelé kicsit combos, lefelé igazi élmény - kapaszkodj, ahogy bírsz! :-) Szerintem 5 kilóval könnyebben csúcsszuper lenne, addig is marad erõsítésnek.
39/18 SS, trekking (kb. 11-12 kiló), ezzel még viszonylag keveset mentem, 26-27kmh utazó, városba kényelmes, hegyre is szépen mászik, lefelé meg sajnos nem igazán tekerhetõ. Tegnap a hûvösvölgyi reptéri idõfutam kifogott rajtam, nem bírtam felmenni az utolsó emelkedõn, igaz, vékony, sima aszfaltgumik vannak rajta, simán elsüllyednek a homokban-sárban-kavicsban.
Igazából eddig nem vagyok kibékülve az SS-sel, sokkal inkább a hátrányát érzem, és nem az elõnyeit. Nem tetszik, hogy olyan bizonytalan érzés a pedált tekerni lefelé, vagy egyáltalán nem kell tekerni, se a térdnek nem tesz jót, sem az izmoknak. Asszem visszaülök gyakorolni a montira :-)
#4737
Posted 2006. April 04. - 21:09

Eredetileg az volt rajta. 16-os dura ace. Ma csak fixiként használtam. Nagyon jó volt. Úgy voltam résztávozni is emelkedõn:)S honnét a fix lánckerék? S milyen minõségû? Hátha van még ott, ahonnan az jött... :-))
Merida CX500
#4738
Posted 2006. April 04. - 14:32

neménvoltam... enyém: piros váz, fûrészelt kormány
különös ismertetõ: kék/piros/fehér terep bandázs, vmi o.uti vázból lett átpapucsolva, elsõ villa pálya...
dobok képet amint tudok.
szombaton nem voltatok a margit szigeten? láttam egy halom fixit egy kupacban. volt egy csupasz egyeneskormányos is furazöld színû....
különös ismertetõ: kék/piros/fehér terep bandázs, vmi o.uti vázból lett átpapucsolva, elsõ villa pálya...
dobok képet amint tudok.
szombaton nem voltatok a margit szigeten? láttam egy halom fixit egy kupacban. volt egy csupasz egyeneskormányos is furazöld színû....
#4739
Posted 2006. April 04. - 13:57

_bence_
nem veled és fixi házi vázaddal találkoztam ma ZöldPontban?
nem veled és fixi házi vázaddal találkoztam ma ZöldPontban?
#4740
Posted 2006. April 04. - 10:25

Fixi lett belõle. 42-16 mennyire jó áttétel városba?[/QUOTE]
leszámoltam elöl is, nekem 48/18, ez elég pörgõs, viszont emelkedõre is ok.
gyakorolni tökéletes.
leszámoltam elöl is, nekem 48/18, ez elég pörgõs, viszont emelkedõre is ok.
gyakorolni tökéletes.