köszönöm a tippeket!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
Started by
Bitecus
, 2002. February 02. 20:12
#4521
Posted 2006. May 28. - 19:32
#4522
Posted 2006. May 28. - 11:15
#4523
Posted 2006. May 27. - 21:27
Én toronyiránt mentem... Fõúton. Xarok én arra, hogy hova festették a csíkot. 1 nap alatt nyomtuk körbe egy haverral és nem vagyunk oútisok, úgyhogy nem volt kedvünk meg erõnk csalinkázni.
#4524
Posted 2006. May 27. - 21:03
bocs, hogy így outsiderként beleugatok, de egy személyes tapasztalat
az északi oldalon vigyázz a bringaúttal, mert aljas módon felkergetnek a káli medencébe és rossz esetben csak a kisfaludi háznál jössz rá, hogy rossz úton jársz, addigra meg már túl vagy a nagyobb dombokon. csak az lehet gyanús, hogy a balatoni bringaút nevû bringaútról nem látsz vizet. én tavaly füred-keszthely viszonylatban szívtam meg, váltós bicóval, pofaszéllel. nem volt kellemes. próbálj inkább a 71-esen menni, annyira nem vészes a forgalom és gyakorlatilag sík a terep. sokáig a bringaút is itt megy, de valahol (már nem emlékszem hol) felkanyarodik a domvidékre. amint kicsit is gyanús inkább egy gyors hátraarc és vissza a 71-esre.
balázs
az északi oldalon vigyázz a bringaúttal, mert aljas módon felkergetnek a káli medencébe és rossz esetben csak a kisfaludi háznál jössz rá, hogy rossz úton jársz, addigra meg már túl vagy a nagyobb dombokon. csak az lehet gyanús, hogy a balatoni bringaút nevû bringaútról nem látsz vizet. én tavaly füred-keszthely viszonylatban szívtam meg, váltós bicóval, pofaszéllel. nem volt kellemes. próbálj inkább a 71-esen menni, annyira nem vészes a forgalom és gyakorlatilag sík a terep. sokáig a bringaút is itt megy, de valahol (már nem emlékszem hol) felkanyarodik a domvidékre. amint kicsit is gyanús inkább egy gyors hátraarc és vissza a 71-esre.
balázs
#4525
Posted 2006. May 26. - 21:34
Én minden évben körülmegyek
Fûzfõ és Kenese felé van szint, máshol szinte semmi, legalábbis nem komoly, az északi oldalon sem, ha a 71-es utat és/vagy a kerékpárutat használod (esetleg még Akali- Zánka tájékán).
De egy tartós ellenszelet kifoghatsz, és az elég szenvedõs lehet...
Fûzfõ és Kenese felé van szint, máshol szinte semmi, legalábbis nem komoly, az északi oldalon sem, ha a 71-es utat és/vagy a kerékpárutat használod (esetleg még Akali- Zánka tájékán).
De egy tartós ellenszelet kifoghatsz, és az elég szenvedõs lehet...
#4526
Posted 2006. May 26. - 15:45
#4527
Posted 2006. May 26. - 14:00
Ha csak meg akarod kerülni a tavat, és nem a dombvidéken kirándulni, sztem teljesen okés a 47/18. Én tavaly körbementem (váltóssal) és nemigen emlékszem nagyobb dombokra.
#4528
Posted 2006. May 26. - 12:33
szerintetek 47/18-as áttéttel a balaton körül megrakni? fõleg az északi part a kérdés, ott dombosabb... volt már valaki fixivel?
#4529
Posted 2006. May 26. - 08:31
Sziasztok
Szerztem (cseréltem) egy Cinelli pályakormány szerüséget. 40 cm
pont yo. leteszteltem edzésen Millin.
oda tényleg egy fokkal yobb mint egy sima kormány de szerintem városba ne eröltessétek a fogáspoziciók oda nem a legyobbak.
viszont érdekes hogy a befogóya 26,2mm és B+ országuti szucnival ami 26.0 mm efogoyu már maydnem megroppntottam, nem illeszkedett rendesen, de megoldódott.
Szerztem (cseréltem) egy Cinelli pályakormány szerüséget. 40 cm
pont yo. leteszteltem edzésen Millin.
oda tényleg egy fokkal yobb mint egy sima kormány de szerintem városba ne eröltessétek a fogáspoziciók oda nem a legyobbak.
viszont érdekes hogy a befogóya 26,2mm és B+ országuti szucnival ami 26.0 mm efogoyu már maydnem megroppntottam, nem illeszkedett rendesen, de megoldódott.
#4530
Posted 2006. May 25. - 10:24
nagyok vagytok!
képek nincsenek?
itta cikk:http://index.hu/poli...pest/mill0524/?
és a kép:http://img.tar.hu/er.../22274504.jpg#3
#4531
Posted 2006. May 25. - 10:10
#4532
Posted 2006. May 24. - 20:29
no problemo jövöhét szerda 6 óra millenáris ugyanez.
eláztam,cangát emeltem,matricát kaptam,lemostan a cangit,
2 kupica pálesz,zuhany,és most itt.nem rosz.
ja és volt csoport kép.meg egy stáb.forgattak.mi meg 2 kört.
ez volt az elsõ milli.bejött nagyon.
eláztam,cangát emeltem,matricát kaptam,lemostan a cangit,
2 kupica pálesz,zuhany,és most itt.nem rosz.
ja és volt csoport kép.meg egy stáb.forgattak.mi meg 2 kört.
ez volt az elsõ milli.bejött nagyon.
#4533
Posted 2006. May 24. - 19:04
#4534
Posted 2006. May 24. - 12:37
OFF:
kicsit szar az idõ.kezes-lábas lesz belõle.
viszek neked meglepit.hívlak még.
kicsit szar az idõ.kezes-lábas lesz belõle.
viszek neked meglepit.hívlak még.
#4535
Posted 2006. May 22. - 19:22
#4536
Posted 2006. May 21. - 09:07
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#4537
Posted 2006. May 18. - 14:20
bugbite: Ha a Bozsérhoz viszed szinterezni, akkor mindent neked kell kitakarni. Az összes menetes részt, amit még használni akarsz, meg a csövek belsejét. Szigszalaggal meg újságpapírral. Aztán majd neked kell kivakarni a félig ráolvadt szigszalagot is. Homokfúvás elõtt én nem csináltam semmit a vázzal, a váltótartó fül menete elég csúnyán is nézett ki utána... mázli, hogy nincs rá szükségem. A középcsapi menete is kapott a jóból, de bõven használható maradt.
Pajti bá infóit inkább Yvorl adja meg... õ ismeri is, meg akkor legalább tudsz mit mondani, hogy kitõl kaptad meg.
Pajti bá infóit inkább Yvorl adja meg... õ ismeri is, meg akkor legalább tudsz mit mondani, hogy kitõl kaptad meg.
#4538
Posted 2006. May 18. - 00:28
igen.
a szinterezõk is megcsinálják ha nincs, alufóliát és társait dugdosnak bele, de jobb ha te oldod meg, mert nekem pl anno kihagyták a váltófület aztán szenvedtem sokat mire kivakartam a cuccot a menetbõl
a szinterezõk is megcsinálják ha nincs, alufóliát és társait dugdosnak bele, de jobb ha te oldod meg, mert nekem pl anno kihagyták a váltófület aztán szenvedtem sokat mire kivakartam a cuccot a menetbõl
#4539
Posted 2006. May 17. - 21:53
Lófarkas Neked megvan a Pajti bá telefonszáma, nagyon kedves lenne tõled ha meg tudnád adni!
Singlspdzinga köszönet a homokfúvó+szinterezõ címekért!
Jó sok utánajárás egy ilyen átalakítás...
A homokfúvás után és a szinterezés elött le kell valahogy zárni a váz nyílásait?
Singlspdzinga köszönet a homokfúvó+szinterezõ címekért!
Jó sok utánajárás egy ilyen átalakítás...
A homokfúvás után és a szinterezés elött le kell valahogy zárni a váz nyílásait?
#4540
Posted 2006. May 17. - 19:17
ja köszönöm Lófarkas az ajánlatot a kormányt most lehet hogy kihagyom.
vettem/cseréltem +1rúgó Matuznál egy überfasza Deda stucnit igy megvan a legjobb pozició.köszönöm még egyszer.
vettem/cseréltem +1rúgó Matuznál egy überfasza Deda stucnit igy megvan a legjobb pozició.köszönöm még egyszer.