Ilyen volt:
Ilyen lett:
Technikai adatok:
- menetes A-head konverter (2eFt)
- Cinelli Solido 90-es stucni (vmi 8eFt - de titáncsavaros :-))
- Cinelli ??? 40cm-es kormány (7eFt)
- bandázs (2eFt)
A látvány elsõre meghökkentõ, megkockáztatom: visszataszító, dehát nem nézegetni akarom, hanem rakni neki :-)
És a lényeg: lenyûgözõ az eredmény, még úgy is, hogy az új stucni hosszabb, mint a régi volt, így az alsó fogás még nem igazán kényelmes (de 90-esnél rövidebb outi stucni ritka, mint a józan szigetlakó). Súlyban kb. ott vagyok, ahol voltam, mert a konverter plusz az új stucni van olyan nehéz, mint a régi stucni önmagában, a kormány meg nagyjából ugyanannyi.
Érdekes, hogy még mindig maradt egy pici rugalmasság a rendszerben, de azt betudom az acél váz + villa kombónak, nem zavaró, sõt, olyan érzés, mint amikor megfeszíted az íjat, és utána visszapattan. Fixes gyorsításhoz, fékezéshez viszont elég merev, hegymászásnál kiálláshoz szuper kényelmes, sajnos mostantól nem tudom a biciklire kenni, hogy azért vagyok olyan lassú felfelé, mert nincs mibe kapaszkodni :-)
Kérdeztem karbon villát is, de nem nagyon bíztattak, hogy alapméretesben tudnak újat, így, ha majd elszánom magam, valószínûleg marad a Matuz.