Van itthon egy Exage Ex300, 42-es acél biopace tányérral. Viszont 170-es, shimano lyukkör. Ha kell, szólj, le kell robbantanom egy félig bontott bicajról, költséghatékonyan elboltoljuk
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
Started by
Bitecus
, 2002. February 02. 20:12
#4001
Posted 2006. December 07. - 23:21
#4002
Posted 2006. December 07. - 20:47
Sziasztok! Kéne egy kis segítség. 42-16-os áttétellel építek bringát, egyelõre SS, nem fixi, de az SS topikba nem merek írni. :-)
A váz, hátsó kerék megvan, most hajtómûvet vadászok. A fõ szempont, így karácsony elõtt az alacsony költségvetés. Próbáltam Matuznál boltolni, de egyrészt furcsán viselkedett, másrészt nem költséghatékony az ajánlata. Nincs valakinek itt a topikból esetleg valami elfekvõ hajtómûve? Pénzért természetesen! Amit szeretnék az egy 42-es nagytányér, 175-ös, vagy 172.5-es hajtókar, hogy Campa, vagy Shimano lukkör az így elsõre mindegy. Elõre is köszi a segítséget! Balázs
A váz, hátsó kerék megvan, most hajtómûvet vadászok. A fõ szempont, így karácsony elõtt az alacsony költségvetés. Próbáltam Matuznál boltolni, de egyrészt furcsán viselkedett, másrészt nem költséghatékony az ajánlata. Nincs valakinek itt a topikból esetleg valami elfekvõ hajtómûve? Pénzért természetesen! Amit szeretnék az egy 42-es nagytányér, 175-ös, vagy 172.5-es hajtókar, hogy Campa, vagy Shimano lukkör az így elsõre mindegy. Elõre is köszi a segítséget! Balázs
#4003
Posted 2006. December 07. - 17:44
valoszinuleg az egy golyoscsapagy
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#4004
Posted 2006. December 07. - 17:15
#4005
Posted 2006. December 07. - 04:49
es az uj trial 'szabvany'?
vmi 110mm koruli vagy hogy
szinten fixi
es jo.
tan a zoo tolja a vazaival egyutt
vmi 110mm koruli vagy hogy
szinten fixi
es jo.
tan a zoo tolja a vazaival egyutt
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#4006
Posted 2006. December 06. - 19:04
Ha már triál akkor javaslom a biketrialt és van nékik echo agyuk ami elölracsnis cucchoz van eloxált húsz féle szín és ugrálhatsz is véle. Nagyontuti fix agy asszem csak 135-ös papucstávolsághoz való... A küllõt nehéz befûzni de minden hiedelem ellenére a kétmilis küllõ jó bele.
#4007
Posted 2006. December 06. - 17:08
#4008
Posted 2006. December 06. - 16:45
trialosok hasznalnak egy cumot ami a sima szabadonfuto helyere lehet rakni csak az fix.
trialeknal elol szokik lenni szokszor egy white indistries szabadonfuto
igy hatul nincs semmi csak egy lanckerek
trialeknal elol szokik lenni szokszor egy white indistries szabadonfuto
igy hatul nincs semmi csak egy lanckerek
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#4009
Posted 2006. December 06. - 16:24
#4010
Posted 2006. December 05. - 15:49
Jó ötletnek tûnik... konkrét szent ígéret még mindig nincs, kifúrt cucc meg pláne:( (Tolok egy privit)
#4011
Posted 2006. December 04. - 13:54
Azt hiszem elgurulok és veszek mégegy lánckereket és kifúratom itt helyben, mert ebbõl nem lesz semmi vagy tavaszra lesz kész a téli bringám
#4012
Posted 2006. December 03. - 13:37
hm. a Zöld Pontban 18.000FT a pár!! a Lajosnál és pl. a hercehurcában azért drágább valamivel.
én is a hercehurcára gondoltam.
hh 12.000 - városmajor 9.500
a különbség pont egy kerékfûzés ára volt.
#4013
Posted 2006. December 03. - 11:37
saru 126mm, agy miche primato pista, készítõ városmajor bringabolt.
egyébként nagyon jó árban adják az agyat!!!!
http://pix.bikemag.h...196825&cat=2809
hm. a Zöld Pontban 18.000FT a pár!! a Lajosnál és pl. a hercehurcában azért drágább valamivel.
#4014
Posted 2006. December 03. - 11:06
6mm-t simán hajtassz egy Cr-Mo vázon, én 20-at hajtottam
Ez az agy 100mm:
http://pix.bikemag.h...edium/fixi1.jpg
Ez az agy 100mm:
http://pix.bikemag.h...edium/fixi1.jpg
#4015
Posted 2006. December 02. - 22:34
saru 126mm, agy miche primato pista, készítõ városmajor bringabolt.
egyébként nagyon jó árban adják az agyat!!!!
http://pix.bikemag.h...196825&cat=2809
egyébként nagyon jó árban adják az agyat!!!!
http://pix.bikemag.h...196825&cat=2809
#4016
Posted 2006. December 02. - 19:23
Retizotyo, ne higgy a pletykának: a Miche Primato kiválóan mutat a 126-os papucstávos vázban, bõven elég széles a tengely... (az enyimé is 126-os, onnan tudom.).
Alátét kell a vékony lánckerékhez, a vastaghoz nem.
Alátét kell a vékony lánckerékhez, a vastaghoz nem.
#4017
Posted 2006. December 02. - 14:23
Fixiszakértõk!
Tegyük már tisztába ezt a Miche-dolgot.
Mi az hogy adapteres?
Milyen a csapágyazása? (a kép alapján kónuszos?)
És még mindig: a 126 os sarutávolságú vázba be tudom tenni tengelycsere nélkül? Ha nem, a hosszabb tengelyt viszonylag könnyû keríteni?
Egyenlõre ennyi jutott eszembe, de ha az aggyal kapcsolatban bármit érdemes még tudni, azt valaki ossza meg velem, legyen oly kedves!
(Bocs, ha triviális dolgokat kérdezek, de csak most ismerkedem a témával...)
Tegyük már tisztába ezt a Miche-dolgot.
Mi az hogy adapteres?
Milyen a csapágyazása? (a kép alapján kónuszos?)
És még mindig: a 126 os sarutávolságú vázba be tudom tenni tengelycsere nélkül? Ha nem, a hosszabb tengelyt viszonylag könnyû keríteni?
Egyenlõre ennyi jutott eszembe, de ha az aggyal kapcsolatban bármit érdemes még tudni, azt valaki ossza meg velem, legyen oly kedves!
(Bocs, ha triviális dolgokat kérdezek, de csak most ismerkedem a témával...)
#4018
Posted 2006. December 01. - 09:09
A végcél mindenképpen a fixi, csak váltós után egybõl fixi, ráadásul a pesti forgalmat sem ismerem... átmenetnek gondoltam a racsnit.
És ha tengelyt kell cserélni, akkor az egyszerûen megoldható?
És ha tengelyt kell cserélni, akkor az egyszerûen megoldható?
#4019
Posted 2006. November 30. - 21:54
#4020
Posted 2006. November 30. - 17:39
A váz már megvan: Mali cro-mo (még nincs nálam, de ha tippelnem kéne, akkor az 126). Ebbe a vázba 1" fejcsapi való, ha nem tévedek.
A fék is megvan: ami a montimon van jelenleg, az menne fel, de csak elsõ, egyenes vágott kormánnyal és a saját fékkarjával. A Kona meg V-fékesedik...
A fék is megvan: ami a montimon van jelenleg, az menne fel, de csak elsõ, egyenes vágott kormánnyal és a saját fékkarjával. A Kona meg V-fékesedik...