..ha tõlem kérdezik, azt mondom: mint a kontrással, csak kicsivel hatékonyabban.
Buki neked ajánlom a klipszet!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
Indította
Bitecus
, 2002. február 02. 20:12
#3801
Írta 2007. február 28. - 20:07
#3802
Írta 2007. február 28. - 19:41
Korabban mar irtam rola, most mar kepeim is vannak. O lenne az en kicsikem aki mindennap bevisz az egyetemre:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
#3803
Írta 2007. február 28. - 16:43
nekem van elol egy de tenyleg nem hasznalom oi sokat
csak amikor meg kell allni
lassitashoz nem
kerdezik tolem sokszor, hogy ha hirtelen meg kell allni akkor mi?
erre csak annyit szoktam valaszolni, hogy olyan nincs, az tabu.
csak amikor meg kell allni
lassitashoz nem
kerdezik tolem sokszor, hogy ha hirtelen meg kell allni akkor mi?
erre csak annyit szoktam valaszolni, hogy olyan nincs, az tabu.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3804
Írta 2007. február 28. - 15:32
A féknélküliség kb annyira más tudatállapot a fékes fikszizéshez képest, mint a fikszizés a racsnis bringához képest. Nem azért féktelen az ember, hogy gyorsabb legyen. mint ahogy nem azért fikszizik, hogy gyorsabb legyen. Hanem azért, mert jó móka.
Például a HHH duplán üt, és lefelé izzasztóbb, mint felfelé :-) Hosszabb túráknál viszont - én személy szerint - a féket preferálom, mert a térdem a gyenge pontom.
Például a HHH duplán üt, és lefelé izzasztóbb, mint felfelé :-) Hosszabb túráknál viszont - én személy szerint - a féket preferálom, mert a térdem a gyenge pontom.
#3805
Írta 2007. február 28. - 14:28
én is most láttam egyet az oktogonnál zúzott a krt-on a felezõn, gyorsabban, mint az autók...
futárként, ha nem csak pestezik az ember gyerekeke, azért sztem nem árthat egy elsõ fék, hacsak nem 10.esével veszi a köpenyeket...
nem hiszem, hogy fék nélkül alapvetõen lassabb lenne...amúgy az összes fékestõl azt hallom, hogy "á azt szinte sose használom, lehet, hogy le is veszem". ti hogy vagytok? húzgáljátok a kart?
futárként, ha nem csak pestezik az ember gyerekeke, azért sztem nem árthat egy elsõ fék, hacsak nem 10.esével veszi a köpenyeket...
nem hiszem, hogy fék nélkül alapvetõen lassabb lenne...amúgy az összes fékestõl azt hallom, hogy "á azt szinte sose használom, lehet, hogy le is veszem". ti hogy vagytok? húzgáljátok a kart?
#3806
Írta 2007. február 28. - 13:19
A fék nélküli fixizésnek sztem semmi. Fárasztóbb, lassabb, veszélyesebb. Van aki jobban élvezi, ennyi.
(Egy futi azt mondta, h amíg oútija volt hetente törte össze magát is meg a bicót is, mert túl bevállalósan hajtott. Többet költött gyógyszerre meg alkatrészre, mint amennyit keresett:) Aztán fék nélküli fixire váltott, és mindig ott bujkál benne a gondolat, hogy milyen könnyen lezúzhatja magát... óvatosabb lett és sokkal kevesebbet bukfencezik. Õ tudja...)
(Egy futi azt mondta, h amíg oútija volt hetente törte össze magát is meg a bicót is, mert túl bevállalósan hajtott. Többet költött gyógyszerre meg alkatrészre, mint amennyit keresett:) Aztán fék nélküli fixire váltott, és mindig ott bujkál benne a gondolat, hogy milyen könnyen lezúzhatja magát... óvatosabb lett és sokkal kevesebbet bukfencezik. Õ tudja...)
#3807
Írta 2007. február 28. - 12:29
most néztem ki az erkélyen
és egy Hprajtás fixis futár (kék váz,fekete villa, fék nélkül)
a kb. 4-5% os lejtõn kb. 5 km/hval ment....
mi a F..sz értelme van a fixinek mondyátok meg így városi közlekedésben..
ránézésre nem is volt nagy áttétele..a nem zavarya futárt hogy 2 szer annyi idõ ilyen síkos/vizes uton eljutni valahova?
(bár sáros volt a kereke mert a marháya belemnt egy sorompo kikerülése miatt sárba..)
yo kicist off volt bocs.
és egy Hprajtás fixis futár (kék váz,fekete villa, fék nélkül)
a kb. 4-5% os lejtõn kb. 5 km/hval ment....
mi a F..sz értelme van a fixinek mondyátok meg így városi közlekedésben..
ránézésre nem is volt nagy áttétele..a nem zavarya futárt hogy 2 szer annyi idõ ilyen síkos/vizes uton eljutni valahova?
(bár sáros volt a kereke mert a marháya belemnt egy sorompo kikerülése miatt sárba..)
yo kicist off volt bocs.
#3808
Írta 2007. február 28. - 10:58
A csõ 1 darabból van... az az izé a felsõcsövet védi, ha bukfencezel v simán eldõl a bicó. A kormány körbefordul (csomó fixin/pályabicón nincsenek kábelek, és nincs is betekerve a kormány) és a vékonyabb csöveket simán be tudja horpasztani, ha nincs odarakva vmi.
#3809
Írta 2007. február 28. - 10:38
Láttam pár, fõleg régi acélfixiken a felsõcsövön a fejcsõtõl kb. 10cm-re
egy "dudort" a csövön. Olyan mintha két csõ összetoldásának az eltakarása lenne. Mi ez?
egy "dudort" a csövön. Olyan mintha két csõ összetoldásának az eltakarása lenne. Mi ez?
#3810
Írta 2007. február 27. - 18:52
Visszatérve a sárvédõ témára: összetörtem a bicajt ma miatta, elolvasható az érdekes történetek esésekrõl topikban.
#3811
Írta 2007. február 23. - 11:45
nekem azért, mert egy outiból átpapucsolt alacsony középrészes vázon vagyok..
sajna nem úgy megy, hogy hipp-hopp veszek egy pályavázat, meg 30-ért egy hajtót...
...utcára kell nem teknõbe.
sajna nem úgy megy, hogy hipp-hopp veszek egy pályavázat, meg 30-ért egy hajtót...
...utcára kell nem teknõbe.
#3812
Írta 2007. február 23. - 08:00
A hajtókar hossza többek szerint akkor jó, ha arányos a kerékpáros testi adottságaival (a combcsont hosszával, de mivel ezt nehéz mérni, többen kiegyeznek az átlépési magassággal). Rá lehet keresni a guglin pl. a "crank length"-re, egészen alapos elemzések születtek a témában. Abban szinte mindenki egyetért, hogy az extrém testméretekhez bizony extrém hajtókar dukál (150-tõl akár 200mm-ig!), a kereskedelem által lefedett 170-175-ös tartomány nudli. Tehát aki 190cm felett van az ne szórakozzon a 165-ös karral, mert rosszabb esetben a térdét is tönkreteheti vele.
A hosszabb hajtókarhoz pedig magasabb középcsapágy kell, és akkor nem ér le a Millin. A másik megoldás, hogy be kell dõlni a kanyarban, ehhez persze megfelelõ sebesség szükséges... :-)
A hosszabb hajtókarhoz pedig magasabb középcsapágy kell, és akkor nem ér le a Millin. A másik megoldás, hogy be kell dõlni a kanyarban, ehhez persze megfelelõ sebesség szükséges... :-)
#3813
Írta 2007. február 22. - 22:39
Yobo, jó hogy írtál, eszembe jutott, hogy megköszönjem a tanácsodat, lecseréltem az 52-es tányért elöl egy 48-ra, ez a mostani 48-18 nagyon jónak tûnik, elég könnyen gyorsul de még nem annyira pörög, hatékonynak tûnik. Köszi mégegyszer. Ofmegáról tudsz képet berakni?
#3814
Írta 2007. február 22. - 20:08
_bence_
s többiek
a Millire ha csak szombaton jársz elég a 175 170 is...hidd el.
kicsi odafigyelés a és kész
az utcára meg ? minek? erölteted? (nem tudhatom mire kell neked)
ha van/leszs igazi pályavázad magasabb középrésszel akkor meg a 170es is elég
van egy Ofmega(pálya) haytómûvem, ha legküözelebb a Millin yárok megnézem hogy hátha nem 170 alatti és akkor azt odatudom adni.
s többiek
a Millire ha csak szombaton jársz elég a 175 170 is...hidd el.
kicsi odafigyelés a és kész
az utcára meg ? minek? erölteted? (nem tudhatom mire kell neked)
ha van/leszs igazi pályavázad magasabb középrésszel akkor meg a 170es is elég
van egy Ofmega(pálya) haytómûvem, ha legküözelebb a Millin yárok megnézem hogy hátha nem 170 alatti és akkor azt odatudom adni.
#3815
Írta 2007. február 22. - 16:45
#3816
Írta 2007. február 22. - 15:44
#3817
Írta 2007. február 22. - 15:42
Itt lehet rendelni Dura-Ace-t és Ultegrát is 165-öset, a régebbi verziót (nekem azért ez kell, mert akkor elvileg nem kell monoblokkot cserélnem):
http://www.sjscycles...s-Double-61.htm
Egyszer rendeltem már tõlük, gyorsak és pontosak voltak. Ha megnézem pl. hogy az Ultegra hajtókar - amit én 29eFt-ért kaptam, itt 90 font, ami átszámolva kb. 30 pénz plusz a posta, akkor nem is rossz biznisz.
http://www.sjscycles...s-Double-61.htm
Egyszer rendeltem már tõlük, gyorsak és pontosak voltak. Ha megnézem pl. hogy az Ultegra hajtókar - amit én 29eFt-ért kaptam, itt 90 font, ami átszámolva kb. 30 pénz plusz a posta, akkor nem is rossz biznisz.
#3818
Írta 2007. február 22. - 15:39
Jó lesz ez a bicaj, ez már most látszik rajta. Milyen áttételt választottál?
#3819
Írta 2007. február 22. - 14:48
ha tudsz több 165-ös hajtót valahol, az érdekelne (1 pár is, de több még jobb lenne...nekem az van, de több ismerõsöm cserélné a 170-est, 175-öst) elõre is köszi!
#3820
Írta 2007. február 22. - 14:37
Közben rájöttem, hogy igazából a kormány zavar, merthogy nincs betekerve, meg olyan furán állnak rajta a fékkarok..... egyébként a villa (karbon) egyszerûen fantasztikus, a karbon nyeregcsõvel majdnem olyan érzés, mintha fullyval mennék.
Viszont a kis disznók a ZP-ben nem szóltak, hogy a hajtókar 175-ös (igaz, én meg nem kérdeztem), nekem tulajdonképpen 165-ös kéne, de 170-essel már kiegyeznék. Nem kell valakinek egy vadiúj Ultegra hajtókar plusz monoblokk véletlenül? Megfelelõ méretû Ultegra hajtókart beszámítok:-)
Viszont a kis disznók a ZP-ben nem szóltak, hogy a hajtókar 175-ös (igaz, én meg nem kérdeztem), nekem tulajdonképpen 165-ös kéne, de 170-essel már kiegyeznék. Nem kell valakinek egy vadiúj Ultegra hajtókar plusz monoblokk véletlenül? Megfelelõ méretû Ultegra hajtókart beszámítok:-)