Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
#3621
Posted 2007. September 07. - 09:34
#3622
Posted 2007. September 07. - 09:21
"a fogaskerék rögzítést meg remélem megértetted!"
Igen apa! Megertettem!
...es koszonom a kitartast!
no problem,már megszoktam!
#3623
Posted 2007. September 07. - 09:15
Igen apa! Megertettem!
...es koszonom a kitartast!
#3624
Posted 2007. September 07. - 09:13
jocek03!
Megegy kerdes!
Nekem 24-es nyeregcso van a bicajban, ami egy eleg nem szabvanyos nyeregrogzitest tartalmaz. A mai nyergeket nem tudom belefogatni. Neked normalis nyeregcso van benne, vagy talaltal valahol masikat?
en bejartam az osszes boltot, de nincs siker.
valahonnan kukáztam egy vastag falú nyeeregcsövet és abbol le lett esztergálva.nekem is eléggé hülye mérete van.
a fogaskerék rögzítést meg remélem megértetted!
#3625
Posted 2007. September 07. - 09:09
Megegy kerdes!
Nekem 24-es nyeregcso van a bicajban, ami egy eleg nem szabvanyos nyeregrogzitest tartalmaz. A mai nyergeket nem tudom belefogatni. Neked normalis nyeregcso van benne, vagy talaltal valahol masikat?
en bejartam az osszes boltot, de nincs siker.
#3626
Posted 2007. September 07. - 09:08
itt a kép!!!
ott a perem!megfúrod ha rajt van az agyon!és leheggeszt vagy csavar neki,vagy záróanya!
#3627
Posted 2007. September 07. - 09:07
ráhajtod az agyra és fúróval megfurod! utána vagy leheggeszted,vagy csavart bele!"
Na most ertettem meg
Lefurni a menetet? hmmm... Koszonom a leirast! inkabb egeszben hagyom szegenyket.
Megprobalom inkabb a B+ -t.
Koszonom!
#3628
Posted 2007. September 07. - 08:46
Valaki tud kuldeni egy fotot, mert barhogy is nezem, nem latom at azt a megfuras dolgot.
vazzz....
van a fogaskeréknek egy pereme amin belül menet megy,
ráhajtod az agyra és fúróval megfurod! utána vagy leheggeszted,vagy csavart bele!
ennél egyszerûbben nem tudom elmondani!
#3629
Posted 2007. September 07. - 08:25
probálj meg normálisan gondolkodni!"
Hat most jol megkaptam!
Letagadok mindent!
Valaki tud kuldeni egy fotot, mert barhogy is nezem, nem latom at azt a megfuras dolgot.
#3630
Posted 2007. September 07. - 00:43
#3631
Posted 2007. September 06. - 17:34
Pedig mernoknek szulettem
mérnöki ésszel ezt nem lehet megérteni!
probálj meg normálisan gondolkodni!
tudod,olyan mint a fixi, egyszerû!
#3632
Posted 2007. September 06. - 17:18
fixisitünk
anti brékesítünk
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3633
Posted 2007. September 06. - 17:05
nekem megy minden gond nelkul egy eve
tobbi havernak kb 2-3 egyszer lelazult visszaraktak kis menetrogzitovel azota nincs gond.
csavarbiztositasok cimszoval kellett, hogy talalkozz vele vagy fura gepesznek szulettel.
tulkepp az anyat es a menetes orsotfurjak meg osszeszerelt allpotban majd egy csapot/csavart beleraknak. mely igy nyirasra igenybe veve biztositja az elemek letekeredeset.
vegyel b+
tepd ra jol
a kontra anyat is
meg jobban
na meg egy kicsit
es akkor jo.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3634
Posted 2007. September 06. - 15:56
Sok rosszat olvastam a B+ agyrol. Sokan arra panaszkodnak, hogy allandoan lelazul, masok pedig arra, hogy leszakadt nekik a menet.
Tudom, hogy at kell kullozni, de egyebkent is kellene, mert uj felniket is venni szeretnek ra. Eddig egy regi acel Rigida felni volt rajta. Oszse vissza van mar kalapalva a sok felutestol. (Igy vettem)
Nekem két éve megy a b+ agy, egyszer volt egy kis nemeléggéráhúzós-majdnemletekeredõs gubanc, azóta jobban figyelek erre.
És skidelek is vele, nem csak a gurulgatás.
Tényleg nem nagy szám, de nekem bevált.
#3635
Posted 2007. September 06. - 15:42
#3636
Posted 2007. September 06. - 15:20
Tudom, hogy at kell kullozni, de egyebkent is kellene, mert uj felniket is venni szeretnek ra. Eddig egy regi acel Rigida felni volt rajta. Oszse vissza van mar kalapalva a sok felutestol. (Igy vettem)
Bar a furkalast meg mindig nem ertem Kerestem fotokat, masok hogyan csinaltak, emrt a leirasbol nem ertettem emg hol kellene megfurnom az agyat. A fogast meg ertenem, de az agyba hova, hogyan...
Pedig mernoknek szulettem
#3637
Posted 2007. September 06. - 15:10
Belefurni? Talan keveset lattam ilyen bringakat, de elkepzelesem sincs hova tudnek furni. Nem tudom mekkora kulloperemes agykell ehhez, de nekem oda egy furat erdekes jatek lenne
Nekem meg az eredeti akarmilyen nevtelen francia agy van benne.
Szerintem egyszerûbb venni egy bájkpozitív agyat (magasperem, kónuszos, kontraanyával, 2200ft ) és le van tudva a gond.
Ha váltós volt a gép, a kereket ígyis-úgyis át kell fûzni szimmetrikusra, hogy középen legyen.
Ötezer forintból (agy + küllõk) megvan.
Megfûzni nem nehéz dolog, netrõl tabultam én is a háromkeresztet szimmetrikusan. innen: http://sheldonbrown....wheelbuild.html
Centírozni meg 500 forint, ha nincs sok munkájuk vele.
edit: Kimaradt, hogy 2 db 7 mm-es alátéttel gond nélkül áthézagolható az agy 125-ösre.
#3638
Posted 2007. September 06. - 12:01
Belefurni? Talan keveset lattam ilyen bringakat, de elkepzelesem sincs hova tudnek furni. Nem tudom mekkora kulloperemes agykell ehhez, de nekem oda egy furat erdekes jatek lenne
Nekem meg az eredeti akarmilyen nevtelen francia agy van benne.
Ha jol latom, A-head-es stucnit hasznal. Atalakitot dugtal a villanyakba?
átalakító van benne igen!
nem a küllö peremet kell megfurni!!!!
van a fogaskeréknek egy pereme,aminn menet van!
azt kell megfurni vmi kis furóval,ugy hogy belemenjen az agyba kicsit,majd vagy leheggeszted,vagy csavart bele!!!
#3639
Posted 2007. September 06. - 11:30
Nekem meg az eredeti akarmilyen nevtelen francia agy van benne.
Ha jol latom, A-head-es stucnit hasznal. Atalakitot dugtal a villanyakba?
#3640
Posted 2007. September 06. - 11:21
ha meg fixit akarsz csinálni,akkor annak meg az a legeccerûbb módja:
acél agyból:menetes,peremes fogaskerék ráhajt,átfúrod a peremet egy helyen,kicsit menjen bele az agyba is a furat,de ne sokat!és belehajtasz egy csavart ,vagy lehegeszted!
alu agynál csak a csavar jön szóba!
unokatesomnál bevált!!!