Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
#3601
Posted 2007. September 07. - 22:14
le jön 1-1,5 miliméter az átmérõjébõl összesen!az majdnem hogy egyenlö a nullával!
quote]
Kár, hogy a keresztmetszeti tényezõ R a negyedikennel változik! Az már nagyon kis változás esetén is komoly különbség!
A másik, hogy ami vastag falú az val azért az mert nem épp a legspirább alapanyagból való.
Amíg nem tudom biztosan, hogy mibõl van én semmiképp se nyúlnék hozzá!
Amúgy ez itt off, ha akarsz róla beszélni menjünk a nyeregcsöves topicba.[/quote]
jááájjj,mi lenne hogy ha ebben az életben nem minden a számokról szólna?
józan paraszti ésszel mindent!
nem tom én akárhogy ugrálok,meg dobál ez a sz*r bringásút,nekem még nem igen akart lecsoffadni azaz esztergált nyeregcsõ!85kg vagyok kb
#3602
Posted 2007. September 07. - 20:39
le jön 1-1,5 miliméter az átmérõjébõl összesen!az majdnem hogy egyenlö a nullával!
quote]
Kár, hogy a keresztmetszeti tényezõ R a negyedikennel változik! Az már nagyon kis változás esetén is komoly különbség!
A másik, hogy ami vastag falú az val azért az mert nem épp a legspirább alapanyagból való.
Amíg nem tudom biztosan, hogy mibõl van én semmiképp se nyúlnék hozzá!
Amúgy ez itt off, ha akarsz róla beszélni menjünk a nyeregcsöves topicba.
#3603
Posted 2007. September 07. - 16:36
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3604
Posted 2007. September 07. - 16:20
#3605
Posted 2007. September 07. - 15:52
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3606
Posted 2007. September 07. - 15:03
Ezen egyszer már én is gondolkodtam, de semmiképp sem javaslom. Nem hiszem, hogy találsz pontos anyagminõséget a csõre vonatkozóan, v ha van is vmi akkor sem lehetsz benne biztos, hogy tényleg abból van. Így még csak közelítõleg sem lehet rá számolni semmit, hogy mennyit lehetne belõle elvenni és az majd mit bír.
Nagyon csúnya látvány lehet amikor egy törött nyeregcsõ kicsit kicakkozza odalent a dolgokat!
valami vastagabb nyeregcsö kell amiböl lelehet esztergálni!
le jön 1-1,5 miliméter az átmérõjébõl összesen!az majdnem hogy egyenlö a nullával!
nekem már majdnem 1 éve birja!ennyit szerintem simán be lehet vállalni,pláne ha nincs ki húzva tövig!
#3607
Posted 2007. September 07. - 14:57
#3608
Posted 2007. September 07. - 14:47
vegyél egy új nyeregcsövet,valami olcsót,lehetöleg a legkisebb átmérõvel,és vidd el szépen az esztergályos bácsihoz,ö tudja orvosolni a problémádat!
Ezen egyszer már én is gondolkodtam, de semmiképp sem javaslom. Nem hiszem, hogy találsz pontos anyagminõséget a csõre vonatkozóan, v ha van is vmi akkor sem lehetsz benne biztos, hogy tényleg abból van. Így még csak közelítõleg sem lehet rá számolni semmit, hogy mennyit lehetne belõle elvenni és az majd mit bír.
Nagyon csúnya látvány lehet amikor egy törött nyeregcsõ kicsit kicakkozza odalent a dolgokat!
#3609
Posted 2007. September 07. - 14:13
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3610
Posted 2007. September 07. - 12:51
Erdekes dolgot latok egy masik forumon. Tarcsafekes elso agyat hasznalni hatul, plusz tengelycsere hosszabbra.
Igy kifurva a lanckereket, van mibe hajtani a szep kis csavarokat.
Ez az otlet jobban tetszik!
ahogy érzed
#3611
Posted 2007. September 07. - 12:31
ott a perem!megfúrod ha rajt van az agyon!és leheggeszt vagy csavar neki,vagy záróanya!
Erdekes dolgot latok egy masik forumon. Tarcsafekes elso agyat hasznalni hatul, plusz tengelycsere hosszabbra.
Igy kifurva a lanckereket, van mibe hajtani a szep kis csavarokat.
Ez az otlet jobban tetszik!
#3612
Posted 2007. September 07. - 11:44
#3613
Posted 2007. September 07. - 10:34
hazafelé már azzal megyek.....
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3614
Posted 2007. September 07. - 10:17
#3615
Posted 2007. September 07. - 10:10
itt a kép!!!
ott a perem!megfúrod ha rajt van az agyon!és leheggeszt vagy csavar neki,vagy záróanya!
van eladó záróanyám!csináltattam 2 darabot az egyik nem kell
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3616
Posted 2007. September 07. - 10:09
Igen az egesz cso baj, ahogy van
A szep kis nyergem nem tudom rarakni, mert nem illenek helyukre a palcak. Ezert cserelni kellene. De a merete 24-es, amit sehol sem kaptam.
Ha van cso az a baj, ha nincs cso, az a baj
vegyél egy új nyeregcsövet,valami olcsót,lehetöleg a legkisebb átmérõvel,és vidd el szépen az esztergályos bácsihoz,ö tudja orvosolni a problémádat!
#3617
Posted 2007. September 07. - 10:03
azt hittem a nyeregcsövel van a gáz!nekem az is eléggé hülye méret...
Igen az egesz cso baj, ahogy van
A szep kis nyergem nem tudom rarakni, mert nem illenek helyukre a palcak. Ezert cserelni kellene. De a merete 24-es, amit sehol sem kaptam.
Ha van cso az a baj, ha nincs cso, az a baj
#3618
Posted 2007. September 07. - 09:55
#3619
Posted 2007. September 07. - 09:54
OFF: a régi bumszli bilincses megoldás kompatibilis a mostani nyergekkel is, emiatt nem kell cserélned. de a tied nem tudom, ilyen-e...
Az eredeti nyereg is sima 2 palcas.
Sajna a regi nyereg palcai tavolabb vannak egymastol, mint a mostani nyergeknel. Ez a gond.
#3620
Posted 2007. September 07. - 09:37
jocek03!
Megegy kerdes!
Nekem 24-es nyeregcso van a bicajban, ami egy eleg nem szabvanyos nyeregrogzitest tartalmaz. A mai nyergeket nem tudom belefogatni. Neked normalis nyeregcso van benne, vagy talaltal valahol masikat?
en bejartam az osszes boltot, de nincs siker.
OFF: a régi bumszli bilincses megoldás kompatibilis a mostani nyergekkel is, emiatt nem kell cserélned. de a tied nem tudom, ilyen-e...