Zét már megfûztem
az asszony a nehéz dió meg Celldömölkre kell menni a bicajért
juteszembe
hétfõ randi?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
Started by
Bitecus
, 2002. February 02. 20:12
#3241
Posted 2008. February 13. - 13:07
#3242
Posted 2008. February 13. - 13:05
#3243
Posted 2008. February 13. - 12:28
ha isten is ugyakarja lesz ujra SS bicajom
Trek 970 True temper OX 3
hátultöltös papucs by SzabóZé
elöl spinergy karbon kerék
hátul denver agy , ufo felni vagy mavic
jajj
legyen mááár
Trek 970 True temper OX 3
hátultöltös papucs by SzabóZé
elöl spinergy karbon kerék
hátul denver agy , ufo felni vagy mavic
jajj
legyen mááár
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3244
Posted 2008. February 13. - 11:44
Moserrel mi van már? Mehetnénk lassan egy tesztrájdra...
Ennyi van hátra: fékek beállítása, kormánycsapágy meghúzása, sárvédõk fel, teszt, fékkarok eligazítása a moustache-on, bandázs fel és kész. Mire kitavaszodik, meg is lesz. A retekben nem akarom pusztítani, de utána napi szolgálatba kerül.
Továbbra is csak az SS oldal van kész, köszönhetõen a Magyar Királyi Postának, aki eltüntette egy csomagomat és még nem volt $kedvem$ pótolni.
#3245
Posted 2008. February 12. - 23:39
ha jólláttam az ebike-on a Denver mtb agy 135mm-es villasarutávolsággal... a Sydney az országuti, de mondjuk nem olyan csavaros rögzítésû mint amilyen jólenne...de mind1 mert mindakettõ 7ezerbe kerül...
#3246
Posted 2008. February 12. - 23:30
B+ denver 7e (ez fix/free), felni kb 5e, fûzés+küllõ kb 4e (ez eddig ugye 16e), és még nincs lánckerék és kontraanya az agyon... vagy használt cuccos.
Ja, ez viszonylag kóser cucc, lehet átalakítani menetes agyat (szvsz csak ss-re), abból kapsz használtat is elég olcsón, de fixire én nem tenném
Ja, ez viszonylag kóser cucc, lehet átalakítani menetes agyat (szvsz csak ss-re), abból kapsz használtat is elég olcsón, de fixire én nem tenném
#3247
Posted 2008. February 12. - 23:17
hello!
kb mennyiért lehet már venni használható fixi (és egyben normál 1sebességes) hátsókereket? 15 alatt már kapok? akár használtat is... vagy inkább fûzessek? mer ha jólszámoltam akkor az 15ezernél kezdõdik valahol..
kb mennyiért lehet már venni használható fixi (és egyben normál 1sebességes) hátsókereket? 15 alatt már kapok? akár használtat is... vagy inkább fûzessek? mer ha jólszámoltam akkor az 15ezernél kezdõdik valahol..
#3248
Posted 2008. February 12. - 21:13
Sztem van annak szépsége, ha az embernek 50 éves bicója van, nem is kevés. Pláne ha családi örökség.
Ha pofásan néz ki, nem elviselhetetlenül nehéz, jó állapotban van és nagyjából megfelel a mai szabványoknak v az eredeti cuccok még frankók, akkor hajrá.
Biztos valamivel nehezebb és kevésbé merev a váz, mint a maiak, de ezt nem feltétlenül érzed a gyakorlatban, és a feeling lehet h kárpótol.
Középcsapágy, kormánycsapágy, nyeregcsõ, nyereg, papucstávolság stb. lehet h nem mai szabvány... Ha tetszik a cucc kinézete és akkor sztem azt cseréld csak, amit muszáj... új hátsó kerék (akár a régi felnivel), esetleg új hajtókar (a régiek elég szarok), nyereg ha kell aztán jó napot.
Ha amúgy sem vagy oda a cucc kinézetéért, akkor sztem jobban jársz egy újabb évjáratú vázzal.
Ha pofásan néz ki, nem elviselhetetlenül nehéz, jó állapotban van és nagyjából megfelel a mai szabványoknak v az eredeti cuccok még frankók, akkor hajrá.
Biztos valamivel nehezebb és kevésbé merev a váz, mint a maiak, de ezt nem feltétlenül érzed a gyakorlatban, és a feeling lehet h kárpótol.
Középcsapágy, kormánycsapágy, nyeregcsõ, nyereg, papucstávolság stb. lehet h nem mai szabvány... Ha tetszik a cucc kinézete és akkor sztem azt cseréld csak, amit muszáj... új hátsó kerék (akár a régi felnivel), esetleg új hajtókar (a régiek elég szarok), nyereg ha kell aztán jó napot.
Ha amúgy sem vagy oda a cucc kinézetéért, akkor sztem jobban jársz egy újabb évjáratú vázzal.
#3249
Posted 2008. February 12. - 17:46
Öregapámtól maradt rám egy kb 50 éves 26-os csepel budapest kontrás bringa.
Szerintetek érdemes vele kezdeni valamit örökhajtós fronton? Gondolom kidob minden és a váz marad csak. Vagy az is fos és nem érdemes vele kínlódni?
Engem egy kicsit a 26-os méret sem elégít ki annyira, lehet egy 28-as faintosabb lenne. Mit szóltok?
Ha esetleg van benne fantázia, akkor milyen alkatrészeket ajánlotok hozzá? Kerekek, meghajtás, agy, gumik, stb...
Szerintetek érdemes vele kezdeni valamit örökhajtós fronton? Gondolom kidob minden és a váz marad csak. Vagy az is fos és nem érdemes vele kínlódni?
Engem egy kicsit a 26-os méret sem elégít ki annyira, lehet egy 28-as faintosabb lenne. Mit szóltok?
Ha esetleg van benne fantázia, akkor milyen alkatrészeket ajánlotok hozzá? Kerekek, meghajtás, agy, gumik, stb...
Scott G-Zero FX, Csepel Royal 3* flip-flop, Bulls Cross Nexus 8
#3250
Posted 2008. February 12. - 09:27
Már linkeltél korábban is ilyen fényezés nélküli natúr vasvázat, elég szép megoldás!
Moserrel mi van már? Mehetnénk lassan egy tesztrájdra...
Moserrel mi van már? Mehetnénk lassan egy tesztrájdra...
#3251
Posted 2008. February 11. - 18:00
éppen nem csúnya: http://piacter.bikem...t=115597&cat=56
A derekam meghalna rövid úton, az biztos.
Itt is van egy tetszetõs darab (a srác a sárvédõk és fakormányok után belevágott a vázépítõ biznicbe is):
http://flickr.com/ph...boy/2254421299/
http://flickr.com/ph...boy/2254420189/
http://flickr.com/ph...boy/2254420555/
http://flickr.com/ph...boy/2255219550/
#3252
Posted 2008. February 07. - 10:08
sot!
ennyiert ma-tuzok egy vazat ad
ennyiert ma-tuzok egy vazat ad
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3253
Posted 2008. February 07. - 09:51
#3254
Posted 2008. February 06. - 11:14
bocs, reggel volt még nagyon :mybad: , az nem a gyári kerékszett az oldalon, csak befûzve is árulják.
igen a gyári mintha 50k lett volna az újságban néhány hónapja, az már relatív...
igen a gyári mintha 50k lett volna az újságban néhány hónapja, az már relatív...
#3255
Posted 2008. February 06. - 10:40
jol latom, hoyg 50-60eft a komplett kerek?
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3256
Posted 2008. February 06. - 09:28
A magasperemes elvileg merevebb kerékfûzést tesz lehetõvé, valójában optikai szempontok miatt választják.
Az alapvetõ vélekedés az agyról (meg az egész Miche pista szettrõl) nagyon jó - a legtöbbet használt fixiagy kishazánkban - nem tudod szvsz el*szni! Csak vegyél hozzá rendes fogast, DA-t, vagy Michét, nehogy B+ vagy csehszlovák lánckereket tegyél rá!
Nem akarok reklámozni, de féknélküli használathoz érdemes lehet megnézni a pista kerékszettet, pofátlanul olcsó sztem.
Az alapvetõ vélekedés az agyról (meg az egész Miche pista szettrõl) nagyon jó - a legtöbbet használt fixiagy kishazánkban - nem tudod szvsz el*szni! Csak vegyél hozzá rendes fogast, DA-t, vagy Michét, nehogy B+ vagy csehszlovák lánckereket tegyél rá!
Nem akarok reklámozni, de féknélküli használathoz érdemes lehet megnézni a pista kerékszettet, pofátlanul olcsó sztem.
#3257
Posted 2008. February 05. - 22:45
18e a legolcsóbb helyen a pár(matuz) ennél olcsóbban láttál esetleg valahol, vagy ez már tényleg az alja?
HH: 22
Zöldpont: 18
Létezik ilyen pályaagyból(Miche) más, mondjuk alacsonyperemes, vagy nem tudok rosszat venni ha ezt kérek!?
HH: 22
Zöldpont: 18
Létezik ilyen pályaagyból(Miche) más, mondjuk alacsonyperemes, vagy nem tudok rosszat venni ha ezt kérek!?