
Agyam nekem is igy van, gyorszár felejtõs, gyenge is meg nem tudod annyira meghuzni.
Fixinek bármi jó, de jobb egy tekerhetõbb váz. Lánc az nem lesz elég, mert gyorsan nyulnak az ilyen váltós láncok.
Én is tudom javasolni, ha kicsit kézügyes és elég türelmes vagy, meg tudod csinálni. Engem is Brown papa tanított kereket fûzni még régebben:)Nem akarok belekontárkodni az üzletbe, de Sheldon Brown oldalán van egy igen jó cikk a kerékfûzésrõl. Ez pl. akkor is jól jön, ha késõbb igazítani kellene a keréken.
A középcsapágy csészére felvésik a menet méretét. Vagy ha már nincs meg, megmérheted tolómérõvel, és nem kell reménykedned.
Lófarkas, a láncot hogyan tennéd fel, hogy mindkét oldalon jó legyen?
NE ÍGY! NE ÍGY!
kösszönöm a felajánlást, ha bpesti vagy akkor lehet hogy tényleg megkérlek hogy fûzd majd be a kerekemet.
a középcsapágyházmenettelkapcsolatba akkor ezek szerint csak reménykedni tudok...
kösszönöm a felajánlást, ha bpesti vagy akkor lehet hogy tényleg megkérlek hogy fûzd majd be a kerekemet.A középcsapira semmi garancia, a francia bicók notórius szabvány-felrúgók. Asszem évjárattól függ.
Felsõcsövön a szarok azért vannak, h a kormány ne horpassza be, ha visszacsapódik (nincs kábel, ami megfogja).
Szeretek kereket fûzni, egy mátyásért megcsinálhatom a tiedet is. 50×36+2000+5000+1000 = 9800, ha a fûzés boltban 2 rugó, akkor is 11 alatt vagy 5 rugós felnivel, márpedig az az agy nem érdemel többet. Küllõ ár nem tuti, de elvileg 50 kéne legyen a kettes DT.
nah, nagyon rápörögtem megint erre fixiépítésre, olyannyira hogy képesvoltam mind a kb200 peugeotot megnézni a fgg-n... az eredménye az lett hogy találtam egy valószínûleg teljesen ugyanolyan vázút (csak másszínben): http://www.fixedgear.../c/TimConte.htm
lehet hogy a jövõhéten fûzetek egy kereket b+ 2000ft-s agy + vmi felni és így leht hogy tizen egykétezerbõl kijönne... + a régi elsõkereket használám... és gumik is vannak még az eredeti felállásból...
és ha esteleg tényleg annyira megteccene a fixizés/országutizás, akkor majd a gép fokozatosan kapna kerekeket, színterezést és végül egy normálisabb hajtókart, ha a mostani behalna...
tényleg, ugye a régi pözsóváz középcsapágyházmenete kompatibilis a mostani négyszögtengelyes monoblokkok menetével?
jah és még egy kérdés (az fgg-n láttam), hogy csomó fixinél a felsõcsõre raknak iylen szivacsot, vagy felcsavarnak egy kendõt, ezt miért teszik?
ugyanazt az attetelt rakni mindket oldalra mukodoen
vagy!
eltero attetel de az egyik csapagyon futna az agynal
NE ÍGY! NE ÍGY!
NE ÍGY! NE ÍGY!
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
a jobbos monet hogyan megy fel bal oldalra?
illetve ha felmegy a megfroditott agyra merre is fog reteszelni?
ha atmeno menetes akkor miert maradna fent?
bal menetes agy kell es ahhoz passzolo balos racsni
szevasztok pocsok
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
NE ÍGY! NE ÍGY!