kis kompakt géppel ezt sikerült alkotni:
http://flickr.com/photos/24856181@N07/
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
Started by
Bitecus
, 2002. February 02. 20:12
#2661
Posted 2008. July 11. - 17:24
#2662
Posted 2008. July 11. - 16:15
Berki, gyak még két hét :/
elsején viszont mindeképp megyek fel. vagy hányadika a péntek.
retizotyo, sajnos a kormánypöri nem megy a 28"as kerékkel de tán a többi "trükk" menni fog .)
stucni bár nem flip-flop lehet megfordítom.. eléggé necc volt ez a 2x40km ma ilyen alacsony fogással. nyerget meg le kéne cserélni vmi deszkára, egyelõre nem szereti a seggem sehogyse :/
fotó mindjárt, csak le kell súrolni a gumikról a port felsõcsövön van egy két hiba de amugy teljesen szép, krómozások is épek mindenhol (egy két apróságot leszámítva)
elsején viszont mindeképp megyek fel. vagy hányadika a péntek.
retizotyo, sajnos a kormánypöri nem megy a 28"as kerékkel de tán a többi "trükk" menni fog .)
stucni bár nem flip-flop lehet megfordítom.. eléggé necc volt ez a 2x40km ma ilyen alacsony fogással. nyerget meg le kéne cserélni vmi deszkára, egyelõre nem szereti a seggem sehogyse :/
fotó mindjárt, csak le kell súrolni a gumikról a port felsõcsövön van egy két hiba de amugy teljesen szép, krómozások is épek mindenhol (egy két apróságot leszámítva)
#2663
Posted 2008. July 11. - 14:00
Já, Te is olyan alacsony vagy, mint én
Trükközni, meg ökörködni jójaz, ha kicsi, hárdkórfixitúringra talán egy kicsit kicsi.
Hosszabb-magasabb stucnival esetleg megoldható a dolog (bár szvsz az országúti kevésbé tûri a méretbõl adódó pontatlanságokat).
Várom a jobb fotót! Állapota milyen a fényezésnek?
Mert álomszép az a váz!
Trükközni, meg ökörködni jójaz, ha kicsi, hárdkórfixitúringra talán egy kicsit kicsi.
Hosszabb-magasabb stucnival esetleg megoldható a dolog (bár szvsz az országúti kevésbé tûri a méretbõl adódó pontatlanságokat).
Várom a jobb fotót! Állapota milyen a fényezésnek?
Mert álomszép az a váz!
#2664
Posted 2008. July 11. - 13:49
meddig vag gyakon? mennek fel pestre vagy valahova egy kis fixizésre. mondjuk ugy egy napra.
fixid csudajolett. bár nekem egy kicsit erõsek a szinek, de élõbe biztos ezerjo.
fixid csudajolett. bár nekem egy kicsit erõsek a szinek, de élõbe biztos ezerjo.
#2665
Posted 2008. July 11. - 12:57
49es a váz, 51es felsõcsõvel (csõközép)
~175cm vok
meglátjuk hogy válik be hosszútávon..
~175cm vok
meglátjuk hogy válik be hosszútávon..
#2666
Posted 2008. July 11. - 12:28
Szívem csücske a Colnago, nekem is majdnem lett egy. Viszont nagyon-nagyon apró az a váz, milyen magas vagy?
People should know when they are conquered.
Would you, Quintus? Would I?
Would you, Quintus? Would I?
#2667
Posted 2008. July 11. - 10:31
köszke .)
az elõbb értem ide vele sárvárra .) a nyerget vmi baszottul kényelmetlenre sikerült beállítani de amugy zsír lesz! markolatokat betoltam középre,így a kormány is kényelmesebb, meg tán jobban is néz ki.
a stucnitól én is féltem hogy el fog ütni. eredetileg PRO lett volna ezüst színben de nem sikerült szereznem, aztán ezt meg megkaptam elég olcsón, volt hozzá szûkítõ is a befogója is 26mm szal úgy döntöttem jó lesz ez. a villa meg a kormány feketéje miatt meg a fejcsõ színeihez szerintem pont passzol. meg a stucni "lyukas" szóval kikandikál alóla az ezüstszínû szûkítõ is. kb pont átmenet, hogy hátul minden króm: agy, küllõ, lánc/támvilla, elõl meg feketésebb. majd próbálok napfényben is fotókat csinálni na nem magyarázkodom, lényeg h nekem barommód tetszik
az elõbb értem ide vele sárvárra .) a nyerget vmi baszottul kényelmetlenre sikerült beállítani de amugy zsír lesz! markolatokat betoltam középre,így a kormány is kényelmesebb, meg tán jobban is néz ki.
a stucnitól én is féltem hogy el fog ütni. eredetileg PRO lett volna ezüst színben de nem sikerült szereznem, aztán ezt meg megkaptam elég olcsón, volt hozzá szûkítõ is a befogója is 26mm szal úgy döntöttem jó lesz ez. a villa meg a kormány feketéje miatt meg a fejcsõ színeihez szerintem pont passzol. meg a stucni "lyukas" szóval kikandikál alóla az ezüstszínû szûkítõ is. kb pont átmenet, hogy hátul minden króm: agy, küllõ, lánc/támvilla, elõl meg feketésebb. majd próbálok napfényben is fotókat csinálni na nem magyarázkodom, lényeg h nekem barommód tetszik
#2668
Posted 2008. July 11. - 10:07
végre!
Lényegében ez az én véleményem is
Tényleg gyönyörû lett, de ezt is vártam!
Te, Berki, én, fixik, vízpart,egyéb valamikor? nanana?
#2669
Posted 2008. July 11. - 10:00
tecõ a kékség!
hátha valakit érdekel, ezt nem ilyet nem tapostam szét:
http://www.vatera.hu...k_79141792.html
puch
http://www.vatera.hu...o_79592463.html
hátha valakit érdekel, ezt nem ilyet nem tapostam szét:
http://www.vatera.hu...k_79141792.html
puch
http://www.vatera.hu...o_79592463.html
#2670
Posted 2008. July 11. - 08:55
2 dolog elsõ benyomásra:
szép (és még szebb lehet élõben) a váz/villa
szép a kék-fehér
az ezüst nyeregcsõ és a fekete stucni/kormány: jobb lenne, a mindenezüst
a markolat sztem nem illik erre a kormányra (bár biztos jó)
csak street vagy kiviszed a Millire is?
mindent összevetve jól jártál, hogy ellopták az elsõt
használd egészséggel és ne ezzel menj kocsmatúrára
szép (és még szebb lehet élõben) a váz/villa
szép a kék-fehér
az ezüst nyeregcsõ és a fekete stucni/kormány: jobb lenne, a mindenezüst
a markolat sztem nem illik erre a kormányra (bár biztos jó)
csak street vagy kiviszed a Millire is?
mindent összevetve jól jártál, hogy ellopták az elsõt
használd egészséggel és ne ezzel menj kocsmatúrára
#2671
Posted 2008. July 11. - 01:23
végre!
váz: Colnago Master '94
villa: Colnago Flash
kcs: Colnago
hajtókar: Miche Young 160mm
középrész: Campagnolo Record 111mm
agyak: Novatech
felni: Vuelta Airline Four
küllõk: DT Champion
gumik: Vittoria Rubino
stucni: Easton EA50 90mm -6°
kormány: Deda Piega
markolat: Oury Grips
nyereg: Selle Italia
nyeregcsõ: Kore Lite 2
lánc: KMC Z410
áttétel: 47/17
pedál: ideiglenesen a giantról átjött platform spd, de szeretnék majd vmi szép fényes klipszeset .)
fék is lesz valószínûleg
bocsi a kép minõségéért, csak már szürkület volt erõsen mire fotókész lett a bringa :/ korántsem adja vissza a valós színeket álomszép rendes képek késõbb.
elsõ benyomás:
barommód hiányzott már a fixi! szóval alig vártam már hogy nyeregbe pattanhassak. kuvakicsi a kormány egyértelmûen naon alacsonyan van.. :/ valószínû majd jön bele egy hajlított, ha nem bírom megszokni.. meglátjuk.
örülök naon hogy végre kész van, holnap reggel asszem vele is menek melóba .) ~40km. összeszokunk hamar remélem .)
Köszönöm mindenkinek, aki hozzájárult, hogy valóra válhasson!
váz: Colnago Master '94
villa: Colnago Flash
kcs: Colnago
hajtókar: Miche Young 160mm
középrész: Campagnolo Record 111mm
agyak: Novatech
felni: Vuelta Airline Four
küllõk: DT Champion
gumik: Vittoria Rubino
stucni: Easton EA50 90mm -6°
kormány: Deda Piega
markolat: Oury Grips
nyereg: Selle Italia
nyeregcsõ: Kore Lite 2
lánc: KMC Z410
áttétel: 47/17
pedál: ideiglenesen a giantról átjött platform spd, de szeretnék majd vmi szép fényes klipszeset .)
fék is lesz valószínûleg
bocsi a kép minõségéért, csak már szürkület volt erõsen mire fotókész lett a bringa :/ korántsem adja vissza a valós színeket álomszép rendes képek késõbb.
elsõ benyomás:
barommód hiányzott már a fixi! szóval alig vártam már hogy nyeregbe pattanhassak. kuvakicsi a kormány egyértelmûen naon alacsonyan van.. :/ valószínû majd jön bele egy hajlított, ha nem bírom megszokni.. meglátjuk.
örülök naon hogy végre kész van, holnap reggel asszem vele is menek melóba .) ~40km. összeszokunk hamar remélem .)
Köszönöm mindenkinek, aki hozzájárult, hogy valóra válhasson!
#2672
Posted 2008. July 10. - 16:29
nekem sem jött be!
remélem nem kallódik el az éterben. milyen is lesz? esetleg ütközhetnénk majd?
ez viszont nagyon PIMP: http://urbanvelo.org.../02/iftrack.jpg
Nyaaamííí
ez is mókás: http://bp1.blogger.c...f64ed6c66_o.jpg
remélem nem kallódik el az éterben. milyen is lesz? esetleg ütközhetnénk majd?
ez viszont nagyon PIMP: http://urbanvelo.org.../02/iftrack.jpg
Nyaaamííí
ez is mókás: http://bp1.blogger.c...f64ed6c66_o.jpg
#2673
Posted 2008. July 10. - 10:29
mindenesetre biztos jobban mint fékek nélkül
de valahogy nem jön be ez a bicó :s olyan összevissza...
stucnim meg még mindig sehol
de valahogy nem jön be ez a bicó :s olyan összevissza...
stucnim meg még mindig sehol
#2674
Posted 2008. July 10. - 08:34
#2675
Posted 2008. July 07. - 20:09
láncvonalnál mit kell nézni, hogy egyenes-e? mert ez az...
Felülrõl nézve nehéz megállapítani, mert a kifelé tartó láncvilla optikailag becsap. Mérd le elõl valamelyik vázcsõ középvonalától a lánckerék fogainak távolságát, hátul pedig a papucstól, és azt vond ki a papucstávolság felébõl. A kettõnek nagyjából egyezni kell.
Én már egy ideje azon rugózok, hogy hogy a 135mm-es monti papucstávolsághoz való menetes ss agyak a racsnival 55mm körüli láncvonalat adnak ki, a hajtómûveké viszont 50mm körüli, még az elvileg kifejezetten egysebességes célra szánt, qrvadrága Truvativ Stylo 1.1-é is. Négyszöges, ISIS-es hajtómûnél lehet választani a "tervezettnél" hosszabb tengelyû monoblokkot, de integrált, meg GXP-s megoldásoknál ezt nem nagyon lehet eljátszani. Ti, akik országúti, és pályavázakra építkeztek, talán jobb helyzetben vagytok ebbõl a szempontból.
Nyekereg a láncom, mint egy részeg kórus, nem segíthet rajta, csak a tribológus!
#2676
Posted 2008. July 07. - 10:58
Ez érdekes, én 34/18-al (szabadonfutós) terepezni szoktam, pedig elég puding vagyok... Hazafelé a hegyrõl az aszfalton már szétpörgöm magam.
A láncvonalad hogyan jött ki a Sunrace hajtómûvel?
láncvonalnál mit kell nézni, hogy egyenes-e? mert ez az...
#2677
Posted 2008. July 04. - 08:08
#2678
Posted 2008. July 04. - 07:07
erre mondjuk mi: nincs mit.
valaszkent te: tenyleg nincs
valaszkent te: tenyleg nincs
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2679
Posted 2008. July 04. - 00:51
#2680
Posted 2008. July 03. - 10:29
nincs benne az ülés, és közvetlenül elé leülök hátrafelé, igy rajta van a sulyom, és onnan leér a kezem a végégig, és igen pár mili, elirtam.