Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
#2401
Posted 2009. January 08. - 15:53
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
végre sikerült...
#2402
Posted 2009. January 07. - 21:37
55centis a váz, a 192centimhez, ezért is tûnik egy kicsit "kompozitnak"....
amúgynemtudom miért rakta be ugyan azt a képet a linknél, mert egy másikat is akartam, dehát a technika ördöge...
#2403
Posted 2009. January 07. - 21:00
Amúgy nem tûnik rossznak!
Ja, sztem tegyél egy kicsit kisebb csvart a stucniba!
#2404
Posted 2009. January 07. - 19:48
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
kompomálni nemvolt idõm (lemerült a táp) meg a fényviszonyok is rosszak voltak..
#2405
Posted 2009. January 07. - 18:52
az agy gyári (selejt) anyáját kicseréltem, máris jobb.
rájöttem hogy a fogsor még nem "fixálódott", spd-vel kipróbáltam, most már pöpec.:horse:
14/42, jó ez az áttét:)
#2406
Posted 2009. January 07. - 18:22
az paranormális ha menetközbe hátratépem a pedált, és ugrik eggyet a hajtókar? denver agyam van, de olyan gyengének nézki a tengelye, nemmerem úgy megtépni kulcsal minta hagyományosokat...
középcsapira nem gyanakszom mert azmég szinte új...
#2407
Posted 2009. January 07. - 18:18
Én tekertem fixin 42/14-et, nekem nem jött be. Gondolom ha már fixi akkor fogsz vele farolni, és városban fogod használni. A 42/14-et nem fogod városban kitekerni, így elég gyengus lesz a gyorsulásod, ráadásul nehezebb is farolni vele, ami a térdednek nem jó. Én 38/14-re váltottam, az nekem bejött, de lehet hogy egy 15-ös hátsó fogassal mégjobb lenne. Ha a 42-es tányért meg akarod tartani akkor minimum 15-ös fogassal használd, de inkább 16-ossal. A legtöbben amúgyis 42/16-ot tekernek, nem véletlenül.
jaja értem...
de a 30as átlagot tartani szeretném fixivel is...(városban)
#2408
Posted 2009. January 07. - 16:15
Ez min. olyan csúnya, mint Zámbó Jimmy:
http://fixedgeargall...onathanWard.htm
olyan Mad Max-es Hi-tech ratbike. Lehet hogy a rozsda csak festve van?
akkor nem tud senki sem segíteni ebben(#2563)?
esetleg van valakinek power grips-es tapasztalata?
#2409
Posted 2009. January 07. - 15:22
#2410
Posted 2009. January 07. - 12:39
öhf...háát jó, igazából én tekerni szeretem a kecskét, nem számolni, de a lényeget értem:) köszi!!
az jó ha nehezebb, könnyebb ne legyen...
Én tekertem fixin 42/14-et, nekem nem jött be. Gondolom ha már fixi akkor fogsz vele farolni, és városban fogod használni. A 42/14-et nem fogod városban kitekerni, így elég gyengus lesz a gyorsulásod, ráadásul nehezebb is farolni vele, ami a térdednek nem jó. Én 38/14-re váltottam, az nekem bejött, de lehet hogy egy 15-ös hátsó fogassal mégjobb lenne. Ha a 42-es tányért meg akarod tartani akkor minimum 15-ös fogassal használd, de inkább 16-ossal. A legtöbben amúgyis 42/16-ot tekernek, nem véletlenül.
#2411
Posted 2009. January 06. - 21:36
fixinél javallott, hogy inkább pörgetõsebb áttéttel közlekedj.
de hosszútávon majd úgyis figyelmeztetnek a térdeid ha túl nehézzel próbálkozol...
#2412
Posted 2009. January 06. - 21:23
Ha jól tudom, ezt úgy kell kiszámolni, hogy az elsõ lánctányér fogszámát kell osztani a hátsóval... 52/18= 2,8888... 42/14=3 ... vagyis a mostani tervezett fixi áttétellel egy kicsit nehezebb lesz hajtani(3 fordulatot tesz a kerék egy pedálfordulat alatt 2,8888 helyett), de így valószínû, hogy 3 helyen fog kopni a gumi skiddelésnél, de ezt majd az okosok megmondják;)!
öhf...háát jó, igazából én tekerni szeretem a kecskét, nem számolni, de a lényeget értem:) köszi!!
az jó ha nehezebb, könnyebb ne legyen...
#2413
Posted 2009. January 06. - 18:23
#2414
Posted 2009. January 06. - 17:30
most készülök átépíteni a ss-emet fixire, eddig a racsnis fogsorral(18fogszám), 52es tányért használtam. na most arra kíváncsi lennék, hogy a mostani 14es fixsorommal meg egy 42es tányérral eltudok érni hasonló áttétet?
#2415
Posted 2009. January 06. - 12:13
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2416
Posted 2009. January 03. - 23:40
#2417
Posted 2009. January 03. - 21:46
A váz teljesen korrekt méretû sztem. Az a nycsõ ugyanolyam mint a többi csak a bilincs felfogatópontja a csõ tengelyében van, szal megtörte a Thomson pont azért hogy szabványos méreteket adjon ki.De ha már maga építette, akkor miért nem nagyobbra? Úgy nem kellene megtörni a nyeregcsövet, meg a távtartó sem lenne olyan béna a stucni alatt.
A száz távtartó szerintem is hülyén néz ki de az meg azért van mert iszonyú magasra akarta tenni a kormányt. Ha ezt elõre tudta, csinálhatta volna hosszabb fejcsõvel, lejtõs felsõcsõvel és vehetett volna egy nagyobb emelkedésû stucnit... jobban is nézne ki meg merevebb is lenne.
#2418
Posted 2009. January 03. - 15:14
#2419
Posted 2008. December 22. - 11:07
Would you, Quintus? Would I?
#2420
Posted 2008. December 22. - 02:02
* * *
Jók azok az Aerospoke kerekek? Régen nagy divat volt a csillagküllõ, vagy hogy a bánatba hívták