Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
#201
Posted 2011. February 26. - 13:25
csápoltam neked a villamosról ,de nem voltam elég feltûnõ
#202
Posted 2011. February 25. - 20:53
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#203
Posted 2011. February 23. - 11:07
hatékony fogyasztóeszköznek látszik... kíváncsi vagyok, le bírnék-e nyomni vele sima úton 2Km-t (tegyük fel, hogy nem töröm össze magam az elsõ méteren).
az biztos, hogy combra nem lenne kedved este még rágyúrni
#204
Posted 2011. February 23. - 10:42
#205
Posted 2011. February 23. - 07:59
#206
Posted 2011. February 13. - 22:15
#207
Posted 2011. February 12. - 14:39
Fixed Gear Gallery :: Scarpa conversion
Közben kiderült, hogy van egy olyan rovat a fixedgeargallery-n, hogy "Around the World with Annie", amiben elõkotornak régi bringákat és azért találtak rá most.
#208
Posted 2011. February 12. - 14:21
#209
Posted 2011. February 11. - 19:18
Van linked a bringáról?
Megtaláltam. Közben rájöttem, hogy én már láttam ezeket a képeket. Nem rossz. Szép, letisztult és egyszerû.
A sebesség mindent megold.
#210
Posted 2011. February 11. - 18:30
A fixedgeargallery-n 2006 óta szerepel egy bringám, erre ma kaptam három dícsérõ emailt, három különbözõ embertõl. Mi lehet az oka, hogy hirtelen rátaláltak?
Nem bírom ki , hogy ne idézzek
Van linked a bringáról?
A sebesség mindent megold.
#211
Posted 2011. February 11. - 18:27
#212
Posted 2011. February 11. - 18:07
Nem bírom ki , hogy ne idézzek
Man, I'm telling you - you've got yourself an exquisit piece of
machinery there. If it rides half of what it looks you're
one lucky guy!
just wanted to say that i think your build is the most perfect fixed conversion i've ever seen. it's beautiful. so simple and clean and elegant. you must love it.
#213
Posted 2011. February 09. - 17:52
#214
Posted 2011. February 03. - 20:00
#215
Posted 2011. February 02. - 21:20
Csak egy kérdés ... hogya zanyámba' számolom/mérem...stb. ki, hogy hanyas lyukkörû a lánckerekem/hajtómûvem?
Sheldon Brown's Bicycle Glossary Bo--Bz
#216
Posted 2011. February 02. - 21:06
#217
Posted 2011. February 02. - 21:01
http://skidmark.blog.hu/
"Ostobákkal ne bocsátkozz konfliktusba,mert lesüllyedsz az õ szintjükre és legyõznek a rutinjukkal."
#218
Posted 2011. January 31. - 23:43
sziasztok,
lenne egy kérdésem. 48/18-as áttételt használok, ami ha jól számolom 3 skid patch-et jelent a hátsó gumin. namármost a kérdésem az lenne, hogy mi a jobb: ha több, vagy ha kevesebb a skid patch?
gondolom értelemszerûen a minél több, deee ebben nem voltam biztos: )
minél több. mivel adott lábálláshoz tartozó lehetséges kerékállás pontokat adja meg. ha kevés, akkor mindig ugyan azt a pár pontot koptatod.
kivédhetõ gumiforgatással, de macera. bár ha jó neked ez az áttétel nagyon nem variálnék.
#219
Posted 2011. January 31. - 23:42
alu fixi 1896-ból
Fixed Gear Gallery :: 1896 Lu-Mi-Num Fixed Gear for the Gallery
de komoly. üreges alu öntvény... sose hittem volna, hogy ilyet tudtak akkor gyártani. fõleg, hogy teherhordó szerkezet... igazi kincs