ezt a lámpás topikba is ki fogom rakni: http://www.tacx.com/...lumos/index.dot sztem baromi ötletes lampion.

Inkább 54-es kell neked. Én másfél kerestem hasonló célra bringát, mint te. Végül találtam 55e-ért egy 8-as 105-össel szerelt puch-ot (bianchi gyártmány) az express-en. Kb az örökkévalóságnak készült. Itt van róla részletes leírás.Köszönöm a hozzászólást!
Valóban, a régi patinásabb vázak jobban mozgatják a fantáziámat. A felsoroltak közül személy szerint nekem is a Wilier a kedvencem, csak hát annak az ára is - mondjuk nem véletlenül - a legmagasabb.
A Bianchi-t még versenyben tartanám, mert beszéltem az üzletvezetõvel, és plusz 10e-ért tesz rá koskormányt és Ultegra fékváltókart.
A felszerelések tekintetében nincs nagy gond, hiszen csak az országúti vonalat kezdem most, nem magát a tekerést. Szóval bukó, nadrág, mez, kesztyû, szemüveg van, "csak" a patent cipõ hiányzik.
Méretben pedig a 174 cm-emhez ha jól sejtem 54-56 között kell keresgélnem. Tudom, a Müsing amit feltettem 52-es, kicsi lehet, azt leginkább a Campa szett miatt raktam fel. Mert árban ott van ahol a Bianchi, és azonos árban melyik szett éri meg jobban.
Üdv!
A sebesség mindent megold.
Sziasztok!
Még új vagyok itt is, meg az országúti bringázásban is, de valahogy rákaptam az ízére. Kezdõ lévén van jó pár sötétebb folt elõttem, egyelõre sokat keresgélek és olvasgatok a neten, többek között itt is.
Az elsõ kérdés, hogy Shimano vagy Campa? Tudom, ez olyan végeláthatatlan összehasonlítás, mint a másik hobbimnál (fotózás) a Nikon vs. Canon probléma.
Szóval országúti vásárlás elõtt állok. Mivel nincs több százezer pénzem rá, használtak között nézelõdök. Hasonló árban találtam pl. Shimano Ultegra szettel szerelt bringát, kb. ugyanannyiért full Campa Veloce-vel szerelve. Vagy kicsivel többért már láttam Campa Chorus szettel kínált bringát.
Szóval mik az általános vélemények ezekrõl a szettekrõl? Azt tudom, hogy márkán belül egymáshoz képest hol helyezkednek el a típusok, azt nem nehéz megnézni neten, de azok csak száraz információk.
Gyakorlatban mennyire használhatók ki a különbségek? Nem vagyok profi, leginkább hobbi szintû sportolásként ûzöm a kerekezést, legfeljebb amatõr versenyeken próbálom ki magam. Szóval nem akarok gagyit venni, de túl sokat sem akarok költeni rá, olyat keresek, ami ár-érték arányban jó, és hosszú távon, megbízhatóan sokáig kiszolgál.
Minden tanácsot szívesen veszek.
Köszi!
Na, néhányat kiszedtem az általam eddig érdekesnek talált hirdetések közül. Tudom, nagy kérés, de Ti biztosan egész más szemmel látjátok már ezeket a bringákat mint én, sõt lehet hogy néhányat ismertek is közülük. Szóval jó felé tapogatózom? Vélemények egyikrõl-másikról, ár-érték arányban, arra amire én használnám (hobbi sport, edzés, amatõr versenyek)?
NEM, a Ksyrium SL az peremes és kész. A „Drahtreifen” az legyen drótos, a másik esetleg kevláros, hajtogatható stb. - ilyenkor érdemes a szövegösszefüggést is megadni, mert nem elég egy szó...Ezt értem, de valahogy mégsem, akkor az a típus jó a peremes gumihoz?
Mavic Ksyrium SL Ersatzfelge für Drahtreifen Modell
ez pedig csak szingós?
Mavic Ksyrium SL Ersatzfelge Modell 2011
azon nem is mennél
szerintem max néhány métert és satufék, mert jobban féltenéd. nekem schwalbe lugano gumim van, a legutóbbi élményem az volt tavaly nyáron, hogy dabason belterületen leengedett. megtaláltam a ludast, és apró fém szilánk fúródott bele, amit csak foggal tudtam kihúzni. beletettem, a pótbelsõt, ahogy fújtam fel, egy bizonyos nyomásnál a rés, amit az a kis genyó szilánk hagyott, kiszakította a belsõt. na akkor kaptam idegrohamot, mert az utóbbi idõben annyira nem volt defektem, hogy csak pótbelsõt vittem, ragasztószettet nem. (most már az az elsõ). otthon persze simán megpatkoltam belülrõl a kölsõt egy apró folttal, és azóta is tökéletes. amit viszont nem felejtek el, hogy milyen dabason hosszában spd-sl-ben biciklit tolni. kb 7 km-t kellett tolni, hogy elérjem a vasútat, ahol 10 perc zakatolás után még hernádon is tolhattam 15 percet
a stopli sem élvezte a gyaloglást, mert a sárga mûanyagrész is erõsen ledarálódott. a kalauz viszont felmérte a helyzetet és csak legyintett amikor jegyet akartam venni
A sebesség mindent megold.
En speciel kizarolag szingossal tekerek kint, es a titka az, hogy minosegi szingot kell venni, ami bizony draga, de olyan is! Nekem meg egy defektem nem volt szingoval, pedig nem kimelem! ( Nem is tudnam amilyen utak vannak.. )
Defekt eseten ha nem egy 3 centis hasadek, akkor lehet javitani is, ha az embernek van egy kis kezugyessege
nem szeretnék felnin haza menni.
peremesre csak "drótos", ill peremes szingó
szingós felnire értelemszerûen csak szingó való
Ezt értem, de valahogy mégsem, akkor az a típus jó a peremes gumihoz?Nem tudom, mit értesz "mindkét" típus alatt, de igen, ezt rendeld (a drótosat = peremes), mert a szingóst inkább versenyzéshez érdemes venni. Elég drága buli, ha esetleg defekted van.
Ridley Noah Fast
A sebesség mindent megold.
Nekem se volt defektem kb. 10 eve, de ettol meg lesz elobb utobb.
A multkor szamolgattam egyebkent, kb. 4k defektmentesseg jutott egy versenyzore, ez vegulis nem sok.
Hat igen, en se ertem, a versenyeken miert kapnak folyton defektet a profik.
Azt kizarnam, hogy olcso szarral mennek.
Hordassz magadnal tartalek szingot? Vagy inkabb csak telefont?