a mai helyi kanászkürtben (Tolnai Népújság) megjelent egy cikk
Madaras Zoltánról (interjú a doppingügyekrõl)
bescanneltem akit érdekel olvassa el:

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960Nos edzõgumit akarok venni télire (száraz télre)
1845g hol dög nehéz? vagy akkor vegyél 1400 grammos marchisiót 85k-ért...
tuti vétel szerintem. vagy ki kell menni matuzhoz dunakeszire, õ ott rohaszt az esõben egy pár whr-500-at 16 ezer pízér!
Esõben nem igazán használtam. Errõl nem tudok véleményt mondani.
Igaz nemsokára eladósorba fog kerülni, két dolog miatt.
1. kónuszos, jobban szeretem az "ipari csapágyas" agyakat.
2. dög nehéz!
Ezen dolgokat leszámítva nem volt rá semmiféle panaszom.
Ennyi pénzt megér, fõleg hogy most akciós!
mi a véleményetek errõl a kerékrõl: http://ebike.hu/term...kerekszett/3980 ? szerintetek jó vétel lenne? küllõ és szerszám utánpótlás megoldott, minden van hozzá...
szerintem mindeképpen megéri
ha kiszámolod hogy két keréknek csak a küllõ meg a fûzetése egy 10-es...
nekemis shimano kónuszos agyaim vannak (deore MTB de az outié is ugyan azon az elven müködik) ezekrõl az agyakról annyit hogy egy nagy sarazás után érdemes megtisztítani, két-3 havonta karbantartani és akkor örök életû darabok. de egy országúti gépen szerintem még tovább bírja se sár,se víz...
Túrtam egy régi olasz, barna, parafa bandázst Dunakeszin.
Mennyi egy országúti gép átlagos csapágyház magassága? Tengelyközépig.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Mûbõr lyuggatott kormánybetekerõt csinál valaki a PRO-n kívül?