Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Trek

- - - - -

  • Please log in to reply
1437 replies to this topic

#301
H.Zoli

H.Zoli

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,857 posts
Ez egy kicsit erõs sztori.:lol1:
A múltkor a kocsimmal belementem egy kátyúba és a gyári alufelnim (amit nem az Opel gyárt) megsérült. Most akkor sz@r kocsit vettem?
Meg volt már defektem is...
Meg vannak rajta karcok is már...
Folytassam?

#302
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,107 posts
ok megértem az eseted. én is 3 éve kompletten vettem egy bicajt.
használat közben sorra jöttek elö a kispórlot alkatrészek gyengeségei. (nekem is büngyenge kerék volt benne) szép lassan elkezdtem egy vérátömlesztést.
jelenleg ott tartok hogy teljesen új bicajom van a régi meg már csak másodhegedüs :) /többet nem valószinü h kompletten veszek montit./

ami meg a csepel kerekét illeti: nem biztos h ezt a találkozást az a kerék minden baj nélkül meguszta volna, sõt...

#303
Trek3900

Trek3900

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 305 posts
Nézd mint TREK tulajdonos, úgy gondolom elmondhatom a véleményem. Esetleges új vagy jelenlegi tulajoknak a meglepetések elkerülése végett. Nekem speciel negatív élmény volt egy ilyen átlag jól felszereltségû márka ebben a szerintem fontos elemben "gyenge". Ez pedig számomra egy ilyen eseménykor jött be.

Hasonlat miatt írtam egy õsrégi "márkátlanabb" bicajon ez az alkatrész stabilabb.


#304
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,107 posts
jo ok. menj és a keréképítésbe mondd el a sztoridat.

avagy tedd át akkor a csepel Nipliket :rofl:

az ég világon semmi köze a TREK-nek a kerekedhez....:mybad:

#305
Trek3900

Trek3900

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 305 posts
Tudom, hogy nem TREK márkájú! Viszont ha összességében nézzük egy stabil váz és kerék szett, sõt maga a küllõ is az. Ezzel szemben egy gyengusz anya... Láss csodát átnézve a kereket, egy-két küllõ meg volt lazulva. Tehát nagyobb erõhatásra magától is kilazul. Szóval szerintem silány anyag ebben az esetben...


#306
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,030 posts
azért szép, hogy egy márkát az általuk használt nipli minõségével jellemzünk :chin:

#307
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Most eljött az ideje, hogy elsõ negatív megjegyzésem legyen a TREK-el kapcsolatban. Egy kisebb baleset hozta elõ a hétvégén, amikor is a bicikli úton kihajtott elém a telkérõl kijáró - megfeledkezõ autós.
Az elsõ kerekem elejét kapta el. Bár a küllõk stabilak, de megfeszültek. Kisebb 8-as lett a kerékben. Küllõkulccsal ki akartam szedni, rátettem a megfelelõ méretet. El akartam fordítani, feszült, kicsit jobban odanyomtam neki és ettõl lement a menet, hengeres lett az anya.

Azért egy ilyen komoly márkától kicsit jobb anyagot vártam volna el! A 16 éves csepelemen olyan masszív anyák vannak, hogy csak na!

Az anya biztos nem trek márkájú. :)


A sebesség mindent megold.

 


#308
Trek3900

Trek3900

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 305 posts
Most eljött az ideje, hogy elsõ negatív megjegyzésem legyen a TREK-el kapcsolatban. Egy kisebb baleset hozta elõ a hétvégén, amikor is a bicikli úton kihajtott elém a telkérõl kijáró - megfeledkezõ autós.
Az elsõ kerekem elejét kapta el. Bár a küllõk stabilak, de megfeszültek. Kisebb 8-as lett a kerékben. Küllõkulccsal ki akartam szedni, rátettem a megfelelõ méretet. El akartam fordítani, feszült, kicsit jobban odanyomtam neki és ettõl lement a menet, hengeres lett az anya.

Azért egy ilyen komoly márkától kicsit jobb anyagot vártam volna el! A 16 éves csepelemen olyan masszív anyák vannak, hogy csak na!


#309
zsero

zsero

    vendég

  • fórumtag
  • 41 posts
Igen, kicsit elérzékenyültem amikor megtudtam, hogy annak idején az STI XT volt a legkomolyabb megoldás, ezen kívül akitõl vettem esküszik rá, hogy ha ez jól beállítva, jó fékpofával hoz olyan teljesítményt, hogy hülyeség lenne kidobni min. 20 ezer forintot egy V-fékesítésre.

Ti melyik canti-pofát ajánlanátok?

Legnagyobb fejlemény, hogy kiderült a baloldali hajtókar cserélve volt, és 175 helyett 170-es volt benne. A megoldás az lett, hogy ráfizetéssel kicseréltem kompletten az egész hajtómûvet egy XTR-re. Hihetetlen, életem elsõ XTR cucca! (ja, maxi-bike-os srác 100% korrekt volt, õ kért elnézést és jó áron adta az XTR-t.)

Képet hamarosan adok, addig is itt a tegnapi keresgélésem eredménye, egy eredeti katalógus scan:
Feltöltött kép

#310
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts

Chris King NoThreadset 1 1/8

lol :lol1:

szóval hagyományos kormánycsapágy kell bele :)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#311
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts

hello!
uj trek 8500-ös vázba milyen kormánycsapágy kell?
köszi!

Chris King NoThreadset 1 1/8

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#312
Röfike

Röfike

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,950 posts
Én nem bolygatnám, tisztítás és fékpofa csere, ha jól beállítod, nagyon babán fog bazseválni!


#313
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,107 posts

Sikerült szert tennem egy használt Trek 970-es gépre. Öreg, de egész jó állapotban van. Nagyon tetszik! 1992-es, sötétlila alapon fehér. Handmade in USA. 10.8 kg :-)

Az lenne a kérdésem, hogy van ötletetek, hogyan cseréljem le a fékrendszerét valami komolyabbra, miközben megtartom a váltóját? Konkrétan a fékváltókarral van bajom, nem fogom tudni hova felszerelni, ha kicserélem fékkarosra.


képet! :)

hát cserélsz féket, fékkart, meg váltókart. hol itt a baj? a váltóakrt meg akarod tartani? sztem nem érdemes...

#314
Atikaaa

Atikaaa

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 304 posts
hello!
uj trek 8500-ös vázba milyen kormánycsapágy kell?
köszi!

#315
zsero

zsero

    vendég

  • fórumtag
  • 41 posts
Sikerült szert tennem egy használt Trek 970-es gépre. Öreg, de egész jó állapotban van. Nagyon tetszik! 1992-es, sötétlila alapon fehér. Handmade in USA. 10.8 kg :-)

Az lenne a kérdésem, hogy van ötletetek, hogyan cseréljem le a fékrendszerét valami komolyabbra, miközben megtartom a váltóját? Konkrétan a fékváltókarral van bajom, nem fogom tudni hova felszerelni, ha kicserélem fékkarosra.

#316
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
Értettem elsõre is, csak kötözködtem egy kicsit. :)


A sebesség mindent megold.

 


#317
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,267 posts

Rókát nem is, csak teleszkópot... :)

ugyan off

akkor ugy mondom hogy soha nem fognak olyan telót gyártani mint a fox....csak próbálkoznak. de mindigf csak a második legjobb fog összejönni :)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#318
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

új sid-del én várnék még míg kiderülnek a gyermekbetegségei.
meg az már alig lesz könyebb a foxnál, és azért akárhogy erõlködik a sram soha nem fog rókát gyártani...

Rókát nem is, csak teleszkópot... :)


A sebesség mindent megold.

 


#319
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,267 posts

Fox F80 Rl vagy új SID. REBA-m már volt korábban, csak azt a biciklimet ellopták, így babonából nem akarok még egyszer olyat...

új sid-del én várnék még míg kiderülnek a gyermekbetegségei.
meg az már alig lesz könyebb a foxnál, és azért akárhogy erõlködik a sram soha nem fog rókát gyártani...
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#320
SuperMike

SuperMike

    vendég

  • fórumtag
  • 16 posts
Fox F80 Rl vagy új SID. REBA-m már volt korábban, csak azt a biciklimet ellopták, így babonából nem akarok még egyszer olyat...
SuperMike