
Amúgy tud vki infóval szolgálni az Sr Suntour Duro és X-off hajtómûvekrõl?
Hol lehet ezeket Mo.-on beszerezni? És mennyibe kerülnek?
NE ÍGY! NE ÍGY!
Neharagudjatok. Az utóbbi hsz-eken eléggé kiakadtam. Kezdve Facs-éval, hogy ez a Ruktion/Howitzer páros mekkora egy kalap szar. Jah nekem is ilyen van csak még nem volt bevetés.
Na komolyra fordítva. Nem értem, hogy lehet az, hogy két alkatrész, ami összesen 16 ezerbe került, ne mûködjön. Ezt az állandó lelazulást nem értem, azt sem, hogy a korábbiak jobbak vótak' bla bla. Azt sem értem, hogy mennyit kell rákölteni ahhoz, hogy az a nyamvadt kar ne lazuljon le. Mert a jelek szerint a 10 rugóstól a 40esig minden kar lelazul, de szerintem ez egyenesen felháborító.
Régen a nyégyszögtengelyek durvulva lelazultak, OK. De ezek az új szabványok miért, azt képtelen vok megérteni, pláne ha épp az említett cuccok épp keménykedésre (igaz módjával) vannak tervezve.
huhh
Elõször is azt nézd meg, hogy többféle fokozatban (sebességben) is elõjön e a dolog (ha nem, akkor lehet hogy váltóbeállítás, de erre kevés esély van)...elkezdett valami kattogni a hajtómûben, és tekeréskor nem simán gördülékenyen fordul át a pedál, hanem mintha belül elmozdulna valmi. Minden egyes tekerésre ütemesen kattog 2-3-at. Visszavittem a boltba ahol vettem kétszer is, szét szerelték (állítólag) és azt mondták ennek semmi baja. Állítólag a váltó bovdenje ért hozzá a vázhoz...
Sziasztok!
Tanácsot kérnék, kezdõ bringás lennék, 2 hónapja vettem egy merida matts 300-ast. 1 hónapig frankón mûködött, utána elkezdett valami kattogni a hajtómûben, és tekeréskor nem simán gördülékenyen fordul át a pedál, hanem mintha belül elmozdulna valmi. Minden egyes tekerésre ütemesen kattog 2-3-at. Visszavittem a boltba ahol vettem kétszer is, szét szerelték (állítólag) és azt mondták ennek semmi baja. Állítólag a váltó bovdenje ért hozzá a vázhoz... Ez a verzió kizárt, egyértelmû hogy valami belül hibázik. Ja és kb. 2-3 km-t kell ahhoz tekernem hogy elkezdje a kattogást. Ha találkoztatok hasonlóval, vagy van valami tippetek légy szíves segítsetek!
Üdv!
Varga Norbert
Az octalink a hajtókar-evolúció egyik zsákutcája:) Régen a shimano felsõkategóriás hajtókarjai voltak octalinkesek, aztán az évek múltával elterjedt az olcsóbb alkatrészeknél is, majd elavult az integrált hajtókarok miatt. A Deore-nál megmaradt. (A truvativ anno kontrázott az ISIS-el, ami ugyanúgy el fog tûnni pár év múlva mint az octalink)...akkor egyenértékû a kettõ...?
(akkor minek van octalink?)
A négyszögletes deore korábbi modell, azért nem látod a honlapon. Octalinknek nem sok értelme van, akkor már inkább egy integrált LX, bõven megéri az árkülönbség (könnyebb, merevebb, szebb, hosszabb élettartam, blablabla...)
Ja, meg ott a Truva Firex is, az is integrált és talán olcsóbb az LX-nél.
ha nem vagy száz kilo feletti
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu