Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#15341
Posted 2007. April 12. - 13:35
a kalapács, és a flex csak poén szinten orvoslás bármire is.
#15342
Posted 2007. April 12. - 13:32
de ez csak a magyar ékes hajtókaroknál alkalmazom persze...
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#15343
Posted 2007. April 12. - 09:27
Hm... Elõször is, a lánctányér mosgolódik, vagy az egész kar?outi bringám Campagnolo hajtómûvében 8-as van. Alig fér el az elsõ váltó láncterelõje között. Hogyan lehet ezt orvosolni?
Köszi , parej
Ha az elõbbi akkor a boltokban, jobb szervizekben van tárcsa-lánctányér-egyengetõ érdemes megpróbálni, ha azzal nem megy akkor új tányér.
Ha utóbbi akkor monoblockcsere....
#15344
Posted 2007. April 12. - 06:29
Köszi , parej
pray the lord my soul to keep
#15345
Posted 2007. April 11. - 22:10
#15346
Posted 2007. April 11. - 19:50
A fejlõdés útján lépked a srác. Nem lehet mindent egyszerre. Elõbb-utóbb lesz egy merevebb váz, ha akar. Akkor meg már megvan a jó hajtómû hozzá.
Sp
na ez meg a másik:)feljödök!!
meg mondom a váz alattam nem kolbászol el
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#15347
Posted 2007. April 11. - 19:42
Szerintetek melyik módszerrel megy el tovább a fogaskoszorú?
1, 800km-enként teljesen új láncot teszek fel
2, 4 láncot forgatok 250km-enként
Egy kedves barátom véleménye szerint "döntsd el, hogy számolgatni akarsz, vagy bringázni.
Én évente olyan 3-4000 kilométer körül megyek. Év elején az elsõ 1000 kilcsit a tavalyi lánccal nyomom, majd fogsor és lánccsere, és ez bírja a maradék 2-3000 kilométert, plusz még a következõ évi "szoktató szakaszt". Tény, inkább városban használom, de megállások után kiállva indulok, és 90 kiló körüli vagyok, mégis bírja.
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#15348
Posted 2007. April 11. - 16:08
#15349
Posted 2007. April 11. - 16:03
én régebben úgy szoktam hogy mikor vázat cseréltem, akkor cseréltettem láncot isSzerintetek melyik módszerrel megy el tovább a fogaskoszorú?
1, 800km-enként teljesen új láncot teszek fel
2, 4 láncot forgatok 250km-enként
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#15350
Posted 2007. April 11. - 15:49
#15351
Posted 2007. April 11. - 11:23
de ha kevésbé merev a vázad mi értelme az új hajtõmûnek??
A fejlõdés útján lépked a srác. Nem lehet mindent egyszerre. Elõbb-utóbb lesz egy merevebb váz, ha akar. Akkor meg már megvan a jó hajtómû hozzá.
Sp
#15352
Posted 2007. April 10. - 21:24
nem veszem meg a csócskategóriás sorokat, mert drága és viszonylag gyakran kell cserélni.....úgy vagyok vele, hogy egy soron elnyúzok két láncot és meg dísznek a polcra
#15353
Posted 2007. April 10. - 21:22
A sebesség mindent megold.
#15354
Posted 2007. April 10. - 21:13
a súly nekem amúgy nem számítana, de ha elmegy a 8-as lánccal nem lesz cserélve.amúgy az acera hajtómû teljesen új, a legkisebb tányér volt használva kb 500 km-t SS-en.nekem meg nem rég lett rátéve a bringára.
ezzel a kérdéssel pedig elmentem L_L-hez is mondta hogy menjek vele a fórumba nem tudja!õ irányított ide:D
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#15355
Posted 2007. April 10. - 21:12
#15356
Posted 2007. April 10. - 21:10
1, 800km-enként teljesen új láncot teszek fel
2, 4 láncot forgatok 250km-enként
A sebesség mindent megold.
#15357
Posted 2007. April 10. - 20:50
egyetértek kela kérdésével. meg amúgyis, mi értelme átpakolni a régi, kopott, használt, rosszabb minõségû és valószínûleg nehezebb (márha nem tévedek, hogy az acera az acéltányéros) tányérokat az új, könnyû, jó minõségû, merev hajtómûre azon kívül, hogy mert 8-as és nem 9-es? mert ha 30e forintos komplett race face-tányérszettet pakolnál át, amiért anno a fél vesédet el kellett adnod, azt megérteném...
9es tányér és 8as tányér között én nem éreztem lényegi különbséget, nekem most az elméletileg 9es tányéros LX egy 8-as SRAM sort hajt meg SRAM lánccal hátul acera, elöl -nem top swing- XT váltóval, és tökéletesen mûködik. persze ez "csak" tapasztalat, elméletileg biztosan máshogy van.
az az acera is egy jó hajtómû, én két évig hajtottam egy olyat, aztán csak most lett fél éve HT2es lxem...az LX lyukköre ugyanúgy 104/64, mint az acerának, de mi lenne, ha néha használnád a googlet?, ami egybõl kidobná a következõ oldalt: [SIZE=-1]www.shimano.com/ , ahol minden kérdésedre választ kapsz...
#15358
Posted 2007. April 10. - 20:38
#15359
Posted 2007. April 10. - 20:35
errõl a hajtómûrõl :http://ebike.hu/term...-tengelyes/2629
át szeretném pakolni a tányérokat erre: http://ebike.hu/term...tegralt-mtb/958 azzal az indokkal, hogy nekem 8 sebességem van de még nincsen pénz a 9. sebességre való átállásra.meg nekem mondta L_L hogy a 9es tányér elmegy a 8as lánccal.meg az lx lyukkorátmérõjére is kíváncsi lennék.
köszönöm elõre is a segítségeteket.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#15360
Posted 2007. April 08. - 16:34
nemek (is) hibátlanul dolgozik hátul ez az agy..
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda