Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#14881
Írta 2007. június 04. - 12:17
csak nem tudom mi az a ZP honlapja.. :chin:
meg tudnád adni pontos cimet? aztán lehet felveszem velük a kapcsolatot.
#14882
Írta 2007. június 04. - 12:15
Csak mert pl a ZP honlapján vannak ilyenek:
Shimano 9s ULTEGRA 14 900 12 900
Shimano 9s DURA ACE 34 500 19 900
Sram 9R 9s. 9 700
Esetleg egy telefont megér, hogy mettõl meddig mennek...
Igen...
#14883
Írta 2007. június 04. - 12:13
#14884
Írta 2007. június 04. - 12:11
Csak mert pl a ZP honlapján vannak ilyenek:
Shimano 9s ULTEGRA 14 900 12 900
Shimano 9s DURA ACE 34 500 19 900
Sram 9R 9s. 9 700
Esetleg egy telefont megér, hogy mettõl meddig mennek...
#14885
Írta 2007. június 04. - 12:08
105 ös 12.000 csak nem tudom h ez nem e 10es....
BBB meg 6.000 lenne és ezeket irják rola hivatalos honlapon:
Extra 1.2 micron chrome-plated cogs.
The cassette with gear ratio 11-34 is perfect for MTB!
Special heat-treated cogs with carbon depth of 0.5 - 0.6mm and hardness of HRA-72-78. Extra strong and durable compared to other cassettes. Tempering process further reinforces the cog strength.
Designed to give consistently smooth and responsive shifting performance in any riding conditions.
Unique construction process makes this cassette resistant to premature wearing.
All BBB Cassettes are equipped with a lock-ring.
#14886
vendég_Charon_*
Írta 2007. június 04. - 11:58
#14887
Írta 2007. június 04. - 11:54
csak azért akadt meg rajta a szemem mert csinál 11-21, 11-28 sort is és ez utobbi simán elég lenne. 32-esen meg 34 esen ugyis nagyon ritkán megyek...
http://ebike.hu/term...sebesseges/3268
#14888
vendég_Charon_*
Írta 2007. június 04. - 11:49
Összerakni kézzel is lehet, a meghúzás erõssége a csapágyháznál egy rongy segítségével bõven elegendõ.
A kart ráhúzni pedig egy megfelelõ méretû csavarhúzó elég.
A kombinált (2) szerszám pedig cirka kétezer forint.
#14889
Írta 2007. június 04. - 09:38
73-s csapágyház szélességnél 1 alátét - megtévesztõ lehet, ahogy írtad:DJobb oldalon van 68-as szélességnél kettõ db alátét (egy, ha E-type váltás van, vagy hogy hívják azt) bal oldalt meg egy
ha 73, akkor értelemszerûen mindkét oldalt -1 alátét van (2.5mm a szélességük)
Már amennyiben a jobb = hajtásoldali
Atomék az LX tuningnál még vágtak is le a menetbõl
#14890
Írta 2007. június 04. - 00:05
#14891
Írta 2007. június 04. - 00:00
xt sor meg remélem tovább birná. nem tudjátok h van e jelenleg akcioba vhol xt racsni? vagy hol a legolcsobb?
#14892
Írta 2007. június 03. - 23:16
#14893
Írta 2007. június 03. - 23:12
#14894
Írta 2007. június 03. - 23:06
zsir uj nagy lánctányér, zsir uj SRAM lánc került ma a bringámra. ja meg az also váltögörgö is uj alu. lánc ugrik mint a háborodás a racsni 4 legkisebb lánckerekén. SRAM PG 970 es racsni. 4 honapja tettem fel kb. régi láncot igaz h kegyetlenül megnyujtottam, de azért ettöl sztem többet kellett volna birnia.
uj sornak mit vegyek szerintetek? mert nem tudom miért de nekem itt misklcon szinte mindig mindenki sramot ajánlgatja, de ha tehetem azt fogom csinálni h veszek egy sram láncot+sram sort meg külön egy shimano láncot shimano sorral és amelyik tovább birja utána csak arra állok rá
ja cc re kell naponta tekerö embernek.
üdv
#14895
Írta 2007. június 03. - 22:41
Remélem a hajtás oldali 2 alátétnél elég hosszú lesz a menet.
És akkor megtudom, hogy nem szimetrikus. Ami lényegében logikus is lenne az e-type és az alapból 1 alátét miatt.
Köszi viszem is vissza és tovább képzem a szervizest
#14896
Írta 2007. június 03. - 22:39
nézz utána a shimano oldalán, hogy 73asnál hogy kell alátétezni..elõször az alátétezési dokumentum átolvasásást ajánlom egy tolómérõzéssel egybekötve (mekkora a csapágyházam? lemérése), aztán pedig keress egy hozzáértõ boltot.
elvileg a menetek száma pedig általános esetben ugyanannyi mindkét oldalon.
#14897
Írta 2007. június 03. - 22:35
ha 73, akkor értelemszerûen mindkét oldalt -1 alátét van (2.5mm a szélességük)
Már amennyiben a jobb = hajtásoldali
Atomék az LX tuningnál még vágtak is le a menetbõl
#14898
Írta 2007. június 03. - 22:18
Van nekem egy XT integrált tengelyes hajtómûvem és egy 2001-es Scott comp racing vázam.
Elvittem szervízbe, hogy tegyél be nekem a hajtómûvet, de mikor mentem érte azzal fogadtak, hogy nem jó a hajtómû a vázba. Az a gondjuk (gondom) ,hogy ha a mono-hoz beteszi az alátétet akkor elvileg túl kevés menet tartja a vázban. Azt már tudom, hogy rosszul rakták az alátéteket, mert jobbra 1 et rakott balra 2-t. Ha átrakja másik oldalra megoldódik?
Szóval a jobb oldalon több ment lenne?
(sajnos az a szervíz ahova vittem nem sok integrált tengelyt látott eddig)
#14899
Írta 2007. június 02. - 22:18
(pedig már visszafogtam magam de rájöttem mi volt a hiba az iménti kérdésembe bocsi)
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#14900
Írta 2007. június 02. - 22:15
szerintetek melyik a merevebb:nem üreges integrált tiagra vagy octalinkes szintén nem integrált 105?
na most mi is van?
egyre hülyébbeket kérdezel nem gondolod? :no:
megpróbálom lefordítani a kérdést:
integrált tiagra vs. octalinkes 105
ha Te is erre gondoltál, akkor szerintem az integrált a nyerõ
(de ne légy barom, gondolkodj! mindig remegve nyitom meg a topicot, ahol a Te hozzászólásod az utolsó, hogy milyen újabb hülyeség vár rám...)
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu