Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)

* * * * * 3 votes

  • Please log in to reply
18261 replies to this topic

#14881
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,107 posts
ok kösszi :)csak utolag modositottad sztem. cseles ;)
csak nem tudom mi az a ZP honlapja.. :chin:
meg tudnád adni pontos cimet? aztán lehet felveszem velük a kapcsolatot.

#14882
Dagi

Dagi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 836 posts

Csak mert pl a ZP honlapján vannak ilyenek:

Shimano 9s ULTEGRA 14 900 12 900
Shimano 9s DURA ACE 34 500 19 900
Sram 9R 9s. 9 700

Esetleg egy telefont megér, hogy mettõl meddig mennek...


Igen...
Már nem keresek 13-15 centi körül mozgó, könnyû, tekerhetõ össztelós vázat...íme;)

#14883
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,107 posts

Bp-i bolt nem jó?


ez most nekem szolt? egyébként jo lenne ;)

#14884
Dagi

Dagi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 836 posts
Bp-i bolt nem jó?

Csak mert pl a ZP honlapján vannak ilyenek:

Shimano 9s ULTEGRA 14 900 12 900
Shimano 9s DURA ACE 34 500 19 900
Sram 9R 9s. 9 700

Esetleg egy telefont megér, hogy mettõl meddig mennek...
Már nem keresek 13-15 centi körül mozgó, könnyû, tekerhetõ össztelós vázat...íme;)

#14885
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,107 posts
aha és akkor uti racsnibol mi az ami 9es és 11-28 ba létezik?
105 ös 12.000 csak nem tudom h ez nem e 10es....
BBB meg 6.000 lenne és ezeket irják rola hivatalos honlapon:

Extra 1.2 micron chrome-plated cogs.
The cassette with gear ratio 11-34 is perfect for MTB!
Special heat-treated cogs with carbon depth of 0.5 - 0.6mm and hardness of HRA-72-78. Extra strong and durable compared to other cassettes. Tempering process further reinforces the cog strength.
Designed to give consistently smooth and responsive shifting performance in any riding conditions.
Unique construction process makes this cassette resistant to premature wearing.
All BBB Cassettes are equipped with a lock-ring.

#14886
vendég_Charon_*

vendég_Charon_*
  • vendég
Az országúti sorok között is van 11-28-ig.

#14887
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,107 posts
BBB fogaskoszorukrol vki tud vmi infot?
csak azért akadt meg rajta a szemem mert csinál 11-21, 11-28 sort is és ez utobbi simán elég lenne. 32-esen meg 34 esen ugyis nagyon ritkán megyek...

http://ebike.hu/term...sebesseges/3268

#14888
vendég_Charon_*

vendég_Charon_*
  • vendég
A legegyszerûbb, ha felfordítod a bicajt és leméred mekkora a kcs szélessége inkább 68, vagy 73?

Összerakni kézzel is lehet, a meghúzás erõssége a csapágyháznál egy rongy segítségével bõven elegendõ.
A kart ráhúzni pedig egy megfelelõ méretû csavarhúzó elég.
A kombinált (2) szerszám pedig cirka kétezer forint.

#14889
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9,274 posts

Jobb oldalon van 68-as szélességnél kettõ db alátét (egy, ha E-type váltás van, vagy hogy hívják azt) bal oldalt meg egy
ha 73, akkor értelemszerûen mindkét oldalt -1 alátét van (2.5mm a szélességük)
Már amennyiben a jobb = hajtásoldali
Atomék az LX tuningnál még vágtak is le a menetbõl

73-s csapágyház szélességnél 1 alátét - megtévesztõ lehet, ahogy írtad:D


#14890
DeviatE

DeviatE

    vendég

  • fórumtag
  • 52 posts
ez itt nekem jónak tûnik..

http://www.speed-way...D=232&katID=242

#14891
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,107 posts
hát jah megvan az uj az uj sram 951 es es lánc de ez a legkevesebb. max elteszem tartaléknak...
xt sor meg remélem tovább birná. nem tudjátok h van e jelenleg akcioba vhol xt racsni? vagy hol a legolcsobb? :D

#14892
DeviatE

DeviatE

    vendég

  • fórumtag
  • 52 posts
bár a sram láncot már megvetted, én az XT kazetta Connex 908-as kombinációt merem ajánlani. ezt használom egy ideje és nagyon elégedett vagyok vele. az XT még jó súlyban is van..

#14893
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
Simán elkophat ennyitõl. Az xt sort ajánlom.


A sebesség mindent megold.

 


#14894
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,107 posts
szevasztok srácok/lányok

zsir uj nagy lánctányér, zsir uj SRAM lánc került ma a bringámra. ja meg az also váltögörgö is uj alu. lánc ugrik mint a háborodás a racsni 4 legkisebb lánckerekén. SRAM PG 970 es racsni. 4 honapja tettem fel kb. régi láncot igaz h kegyetlenül megnyujtottam, de azért ettöl sztem többet kellett volna birnia.

uj sornak mit vegyek szerintetek? mert nem tudom miért de nekem itt misklcon szinte mindig mindenki sramot ajánlgatja, de ha tehetem azt fogom csinálni h veszek egy sram láncot+sram sort meg külön egy shimano láncot shimano sorral és amelyik tovább birja utána csak arra állok rá :D

ja cc re kell naponta tekerö embernek.

üdv

#14895
LeGeon

LeGeon

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 692 posts
Valószinüleg 68-as, mert 2+1 alátéttel pont jó a szélesség.
Remélem a hajtás oldali 2 alátétnél elég hosszú lesz a menet.
És akkor megtudom, hogy nem szimetrikus. Ami lényegében logikus is lenne az e-type és az alapból 1 alátét miatt.

Köszi viszem is vissza és tovább képzem a szervizest :)

#14896
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,811 posts
akkor talán egy olyan boltba kellene vinni, ahol foglalkoztak már ilyennel...elvileg a jobbra 2-balra 1 alátétezés a 68as csapágyházra vonatkozik, és ha neked szélesebb van (73as, vagy 68as E-type váltóval), akkor elõfordulhat, hogy a 3 darab vastag alátét sok.

nézz utána a shimano oldalán, hogy 73asnál hogy kell alátétezni..elõször az alátétezési dokumentum átolvasásást ajánlom egy tolómérõzéssel egybekötve (mekkora a csapágyházam? lemérése), aztán pedig keress egy hozzáértõ boltot.

elvileg a menetek száma pedig általános esetben ugyanannyi mindkét oldalon.

#14897
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11,904 posts
Jobb oldalon van 68-as szélességnél kettõ db alátét (egy, ha E-type váltás van, vagy hogy hívják azt) bal oldalt meg egy
ha 73, akkor értelemszerûen mindkét oldalt -1 alátét van (2.5mm a szélességük)
Már amennyiben a jobb = hajtásoldali
Atomék az LX tuningnál még vágtak is le a menetbõl

#14898
LeGeon

LeGeon

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 692 posts
Üdv.
Van nekem egy XT integrált tengelyes hajtómûvem és egy 2001-es Scott comp racing vázam.
Elvittem szervízbe, hogy tegyél be nekem a hajtómûvet, de mikor mentem érte azzal fogadtak, hogy nem jó a hajtómû a vázba. Az a gondjuk (gondom) ,hogy ha a mono-hoz beteszi az alátétet akkor elvileg túl kevés menet tartja a vázban. Azt már tudom, hogy rosszul rakták az alátéteket, mert jobbra 1 et rakott balra 2-t. Ha átrakja másik oldalra megoldódik?
Szóval a jobb oldalon több ment lenne?
(sajnos az a szervíz ahova vittem nem sok integrált tengelyt látott eddig)

#14899
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,592 posts
erre gondoltam

(pedig már visszafogtam magam de rájöttem mi volt a hiba az iménti kérdésembe bocsi)

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#14900
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts

szerintetek melyik a merevebb:nem üreges integrált tiagra vagy octalinkes szintén nem integrált 105?


na most mi is van?
egyre hülyébbeket kérdezel nem gondolod? :no:

megpróbálom lefordítani a kérdést:
integrált tiagra vs. octalinkes 105

ha Te is erre gondoltál, akkor szerintem az integrált a nyerõ

(de ne légy barom, gondolkodj! mindig remegve nyitom meg a topicot, ahol a Te hozzászólásod az utolsó, hogy milyen újabb hülyeség vár rám...)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu