Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
Started by
Cybe
, 2003. July 27. 12:04
#14701
Posted 2007. June 16. - 23:18
az amivel konkretan rahuzod a balos kart a tengely vegere.
rauthetnem gumikalapaccsal is, de majd biztos nekiallok barmolni... par napot kibirok, van masik gepem varosba, ha meg terepre mennek, akkor haver adna kolcson egyet a 100bol ami van neki.
szal hova kapkodjak?
rauthetnem gumikalapaccsal is, de majd biztos nekiallok barmolni... par napot kibirok, van masik gepem varosba, ha meg terepre mennek, akkor haver adna kolcson egyet a 100bol ami van neki.
szal hova kapkodjak?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#14702
Posted 2007. June 16. - 22:47
Tam, arra a mûanyag cumóra gondolsz? Komolyan annak a hiánya miattnem rakod össze a hajtást?
#14703
Posted 2007. June 16. - 22:28
#14704
Posted 2007. June 16. - 21:43
a muanyag lapka azert van ott amugy, nehogy az emberek azt higyjek, hogy addig kell huzni amig a res eltunik...
mind1, tul van targyalva
en is felraktam ma az LX-et, XTR monoblokkal :matrix: csak a regebbi fajta kistanyerombol flexelni kellett, mert a csavarok alatt volt egy ilyen kis benyulo reszecske, es attol nem fert volna oda a monoblokkcsesze kore. De mostmar faja
...lenne, ha megjonne az osszehuzo csavar is, ami a tengelyvegbe megy. Az majd elvileg jovo heten erkezik, es akkor lesz hajthato allapotban a bringa
Most csak ugy osszeraktam, hogy megnezzem hogy nez ki. jol.
mind1, tul van targyalva
en is felraktam ma az LX-et, XTR monoblokkal :matrix: csak a regebbi fajta kistanyerombol flexelni kellett, mert a csavarok alatt volt egy ilyen kis benyulo reszecske, es attol nem fert volna oda a monoblokkcsesze kore. De mostmar faja
...lenne, ha megjonne az osszehuzo csavar is, ami a tengelyvegbe megy. Az majd elvileg jovo heten erkezik, es akkor lesz hajthato allapotban a bringa
Most csak ugy osszeraktam, hogy megnezzem hogy nez ki. jol.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#14705
Posted 2007. June 16. - 18:27
Minden esetre kipróbáltam, remekül szuperál. Nagyon tetszik. Köszi a segítséget, a hozzászólásaitokat.
#14706
Posted 2007. June 16. - 17:33
szerintem akinek osszeer az tulhuzta...
en mindig nyomatekkulccsal teszem fel, es sose er ossze. Csak ezen a heten tettem fel egy Dura-acet, egy Ultegrat, meg ket uj Tiagrat. Meg a sajat LX-em se er ossze.
Nem veletlenul van rajta a kis matrica az oldalan, hogy mennyi Nm az annyi. A "meghuzom mint a barom nehogy leessen" fajta szereles max a negyszogtengelyek eseteben volt helytallo.
Probike-ban rakták fel
#14707
Posted 2007. June 16. - 16:38
#14708
Posted 2007. June 16. - 16:09
Nekem szervíz tette fel.
Úgy értve ér össze, hogy az a kis "lap" nem lötyöghet benne.
Úgy értve ér össze, hogy az a kis "lap" nem lötyöghet benne.
White Horse
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#14709
Posted 2007. June 16. - 15:47
szerintem akinek osszeer az tulhuzta...
en mindig nyomatekkulccsal teszem fel, es sose er ossze. Csak ezen a heten tettem fel egy Dura-acet, egy Ultegrat, meg ket uj Tiagrat. Meg a sajat LX-em se er ossze.
Nem veletlenul van rajta a kis matrica az oldalan, hogy mennyi Nm az annyi. A "meghuzom mint a barom nehogy leessen" fajta szereles max a negyszogtengelyek eseteben volt helytallo.
en mindig nyomatekkulccsal teszem fel, es sose er ossze. Csak ezen a heten tettem fel egy Dura-acet, egy Ultegrat, meg ket uj Tiagrat. Meg a sajat LX-em se er ossze.
Nem veletlenul van rajta a kis matrica az oldalan, hogy mennyi Nm az annyi. A "meghuzom mint a barom nehogy leessen" fajta szereles max a negyszogtengelyek eseteben volt helytallo.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#14710
Posted 2007. June 16. - 14:10
nincs nekem ilyenem, de logikusan gondolkodva szerintem hallgass a szervizesekre: ha nem ment fel nehezebben, mint ahogy emberi lenne, akkor ez ilyen. az 581-nek kicsit eltérõ a kialakítása, mert biztos hogy pár millivel hosszabb a tengely, a nagy tányérok miatt, szóval innentõl lehet hogy más apró eltérés is van.
#14711
Posted 2007. June 16. - 14:06
#14712
Posted 2007. June 16. - 13:47
Tök egál, h mennyire ér össze, az eltérésekkel max a gyártási pontosság adható meg
Arra figyeljetek, hogy ne húzzátok túl, állítólag párnak kiszakadt a menete a karból, meg is változik a rögzítése a bal karnak a késõbbiekben. ( service center tanácsa; "húzd menetszakadásig, aztán elõre fél fordulat, vissza két egész" )
Megnéztem Dóri LX-ét, és természetesen nem ugyanannyira ér össze a két oldal
Arra figyeljetek, hogy ne húzzátok túl, állítólag párnak kiszakadt a menete a karból, meg is változik a rögzítése a bal karnak a késõbbiekben. ( service center tanácsa; "húzd menetszakadásig, aztán elõre fél fordulat, vissza két egész" )
Megnéztem Dóri LX-ét, és természetesen nem ugyanannyira ér össze a két oldal
#14713
Posted 2007. June 16. - 12:52
az lényegtelen
vagy nincsen rendesen meghúzva, vagy gyártási pontatlanság.....több ötletem nincs
vagy az alátétezés rossz......általában mint a 3-at fel kell használni, a csapágy betételekor
vagy nincsen rendesen meghúzva, vagy gyártási pontatlanság.....több ötletem nincs
vagy az alátétezés rossz......általában mint a 3-at fel kell használni, a csapágy betételekor
#14714
Posted 2007. June 16. - 12:46
Az, hogy nekem az 581-es nagy tányéros van, az gondolom ebben nem számít.. ugye ?
Oksa, megkérdezem a boltot...
Felhívtam õket. Azt mondták, hogy nem baj. Ha a két imbusz nyomatékra van húzva, a hajtókar rendesen feltéve, akkor tökéletes.
Azért köszi mindenkinek a segítséget !
Oksa, megkérdezem a boltot...
Felhívtam õket. Azt mondták, hogy nem baj. Ha a két imbusz nyomatékra van húzva, a hajtókar rendesen feltéve, akkor tökéletes.
Azért köszi mindenkinek a segítséget !
#14715
Posted 2007. June 16. - 12:39
Vityának is lx van, neki összeér....
hívj fel egy boltot, és kérdezd meg mi lehet a próbléma sztem.....
hívj fel egy boltot, és kérdezd meg mi lehet a próbléma sztem.....
#14716
Posted 2007. June 16. - 12:38
Nekem hasonlóképp össze van húzva, mint magellanboynak.
White Horse
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#14717
Posted 2007. June 16. - 12:36
Én ezt már nem értem. Levettem, megnéztem, minden a helyén. TUTI !
Visszatettem, ugyan úgy nem ér össze...
Köszi a képet, a tiéd tényleg összeér.
Ha neked is LX van, akkor szerinted milyen ? A tiéd összeér ?
Ki szeretném próbálni, de így nem merem.
Visszatettem, ugyan úgy nem ér össze...
Köszi a képet, a tiéd tényleg összeér.
Ha neked is LX van, akkor szerinted milyen ? A tiéd összeér ?
Ki szeretném próbálni, de így nem merem.
#14718
Posted 2007. June 16. - 12:24
Nekem is. LX-em van.
White Horse
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.