Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#13561
Írta 2008. január 21. - 16:32

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#13562
Írta 2008. január 21. - 16:07

A sebesség mindent megold.
#13563
Írta 2008. január 21. - 16:00


#13564
Írta 2008. január 21. - 14:27

Szép is lenne, ha rosszabb lenne, mint az lx.Sztem nem rosszabbul mint az LX-em tavaly. Igazándiból szemmel látható anyagkopás nincs rajta. A feték már lejött 1-2 helyen a nagytányérról, de semmi több...
A sebesség mindent megold.
#13565
Írta 2008. január 21. - 14:22

#13566
Írta 2008. január 21. - 14:15

rémhöri: hogy birják az uj xt karon a tányérok? habár ha jol sejtem szinte csak nagytányéron forgatsz mostanában aszfalton...
#13567
Írta 2008. január 20. - 19:04

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#13568
Írta 2008. január 20. - 18:31

Szerintem meg gyorsabban tudnék menni egy 165-sel pörgetve mint egy 180-asssal cammogva...
Egészen az elsõ emelkedõig

#13569
Írta 2008. január 20. - 09:03

#13570
Írta 2008. január 20. - 02:03

Szerintem meg gyorsabban tudnék menni egy 165-sel pörgetve mint egy 180-asssal cammogva...Jó, de egy 165-ös karral meg menni nem lehet normálisan
Az nagyon rövid...

Ride everywhere.
.
#13571
Írta 2008. január 19. - 17:20

#13572
Írta 2008. január 19. - 17:17

Nem tudja valaki hogy csak csapágyat lehet-e venni integrált shimano monoblokkhoz?
Elõre is köszi!
#13573
Írta 2008. január 19. - 13:38

a Santa Cruz bringák tesztelése elbújhat e technológia mögött:)és akkor megtapasztalod, mennyire rugalmas a vázad;)
#13574
Írta 2008. január 19. - 13:29

nekem aliviom van ott lehet
simán meglehet kézzel is hogy szemmel látható legyen. nem lehet 8-ast hajtogatni belõle mert csak egy bizonyos fokig csavarodik utánna már nem tudsz se kézzel, se lábbal akkora erõt kifejteni hogy szemmel látható legyen a csavarodás
a jobb oldali pedált akaszd fel valamin a balt meg kezd el lefelé nyomni
meglásd jó lesz:)
és akkor megtapasztalod, mennyire rugalmas a vázad;)
#13575
Írta 2008. január 19. - 12:21

én ráértem:)
figyeld meg azt is hogy a lánc megfeszül mikor megnyomod a kart. szerintem ezért is ment tönkre idõ elött (kb 2300 km) a hátsó agyam (deore530) szabadonfutója, mert a terhelés nem teljesen a hajtómûvet érte hanem az agyat is. ezért lessz a következõ project egy hajtómûcsere
Lehet, hogy én vagyok a hülye, de mégis mi köze van a hajtómû és a középcsapágy tengely merevségének a szabadonfutót ért terheléshez?:wtf:
#13576
Írta 2008. január 19. - 12:05

én ráértem:)jó tudom h én mit bir egy négyszögtengyely, de kézzel nem próbálgattam még sose csavarni
![]()
ss-embe még négyszöges van. majd megnézem.
figyeld meg azt is hogy a lánc megfeszül mikor megnyomod a kart. szerintem ezért is ment tönkre idõ elött (kb 2300 km) a hátsó agyam (deore530) szabadonfutója, mert a terhelés nem teljesen a hajtómûvet érte hanem az agyat is. ezért lessz a következõ project egy hajtómûcsere
#13577
Írta 2008. január 19. - 12:00


ss-embe még négyszöges van. majd megnézem.
#13578
Írta 2008. január 19. - 11:57

na jó azért túlzásokba ne essünk. megnézném azt hogy kézzel hogy csavarod azt meg....
nekem aliviom van ott lehet
simán meglehet kézzel is hogy szemmel látható legyen. nem lehet 8-ast hajtogatni belõle mert csak egy bizonyos fokig csavarodik utánna már nem tudsz se kézzel, se lábbal akkora erõt kifejteni hogy szemmel látható legyen a csavarodás
a jobb oldali pedált akaszd fel valamin a balt meg kezd el lefelé nyomni
meglásd jó lesz:)
#13579
Írta 2008. január 19. - 11:42

csakhát négyszög, nem valami merev, kézzel meglehet csavarni
na jó azért túlzásokba ne essünk. megnézném azt hogy kézzel hogy csavarod azt meg....
ja rémhöri nagyon rövid a mi szemszögünkböl nézve, de vkinek (triálra, talán fr-re) pont ez a jobb...
#13580
Írta 2008. január 19. - 01:39

