Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
Started by
Cybe
, 2003. July 27. 12:04
#13181
Posted 2008. March 26. - 08:46

Az XT mögött sokkal komolyabb gyártástechnolgógia van, a kar rögzítése stabilabb és tartósabb.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#13182
Posted 2008. March 26. - 08:28

én is a truvát venném. de az xt-vel sincs semmi gondd
a kettõ között nem érzenél különbséget bármelyiket választod
a kettõ között nem érzenél különbséget bármelyiket választod
#13183
Posted 2008. March 26. - 01:23

#13184
Posted 2008. March 26. - 00:33

#13185
Posted 2008. March 25. - 23:27

#13186
Posted 2008. March 25. - 23:26

30ezer forint körüli összegben mondjanak nekem a hozzáértõ urak hajtómûvet. Elsõsorban integrált tengelyesre gondoltam. 52 kg vagyok, tehát lehet könnyû
Létezik ebben az árkategóriában az Xt-nél jobb megoldás?
Elõre is köszönöm a választ.

Elõre is köszönöm a választ.
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#13187
Posted 2008. March 25. - 23:05

[quote name='savanyugabi']hogy?
az esztergályos ált. elvesz az anyagból
oda belülre meg elég nehéz fémporszórni :-))
van ugye a perselyezés..valami hasonló módszerre gondoltam,h hátha megoldható.
az esztergályos ált. elvesz az anyagból
oda belülre meg elég nehéz fémporszórni :-))
van ugye a perselyezés..valami hasonló módszerre gondoltam,h hátha megoldható.
#13188
Posted 2008. March 25. - 22:20

Én meg olcsóért (egy sör) tudok valami fekete Truvativ balos hajtókart. Meg kell néznem milyen.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#13189
Posted 2008. March 25. - 22:13

hogy?
az esztergályos ált. elvesz az anyagból
oda belülre meg elég nehéz fémporszórni :-))
..
van egy balos 4szöges, truva karom asszem isoflow...fekete, hossz asszem 170mm, de meg kell néznem
ha profilban okés szivesen odaadom ptkg fejében.
ha érdekel privi.
az esztergályos ált. elvesz az anyagból
oda belülre meg elég nehéz fémporszórni :-))
..
van egy balos 4szöges, truva karom asszem isoflow...fekete, hossz asszem 170mm, de meg kell néznem
ha profilban okés szivesen odaadom ptkg fejében.
ha érdekel privi.
#13190
Posted 2008. March 25. - 19:23

#13191
Posted 2008. March 25. - 16:31

Menetrögzitõbõl jó sokat, berakod ráhuzod, és kész nem fog mozogni ha nincs nagyon szétkurva.
#13192
Posted 2008. March 25. - 16:08

(:
ezt már vagy 3éve nem használtam - amikor elõször leesett vettem egy normális hajtómûvet
ez most meg ilyen sokadik-bringára lenne - ha jólenne
de kössz a tippet, rápróbálok
ezt már vagy 3éve nem használtam - amikor elõször leesett vettem egy normális hajtómûvet
ez most meg ilyen sokadik-bringára lenne - ha jólenne
de kössz a tippet, rápróbálok
"Van visszajelzés, tehát vagyok!"
#13193
Posted 2008. March 25. - 15:25

#13194
Posted 2008. March 25. - 14:21

ha a négyszög elment azzal sajnos nem tudsz mit csinálni
egyet azért próbálj meg
Tépd rá a kart amennyire birod de elõtte menetrögzitõzd a csavart
ha igy sem tartós akkor sajna kuka
egyet azért próbálj meg
Tépd rá a kart amennyire birod de elõtte menetrögzitõzd a csavart
ha igy sem tartós akkor sajna kuka
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#13195
Posted 2008. March 25. - 13:34

van nekem egy régi truvativ x-forge hajtómûvem

a következõ a probléma: a balos karban a négyszög egy kicsit deformálódott - így állandóan lelazul
van erre valami megoldás? vagy kuka?
esetleg akad valakinek egy balos-kar elfekvõben? (:
(ha meg lehetne menteni annyira, h legalább még vmi boltbajárósra fel tudnám rakni, az jó lenne)

a következõ a probléma: a balos karban a négyszög egy kicsit deformálódott - így állandóan lelazul
van erre valami megoldás? vagy kuka?
esetleg akad valakinek egy balos-kar elfekvõben? (:
(ha meg lehetne menteni annyira, h legalább még vmi boltbajárósra fel tudnám rakni, az jó lenne)
"Van visszajelzés, tehát vagyok!"
#13196
Posted 2008. March 24. - 22:56

#13197
Posted 2008. March 24. - 22:54

htII
Conci: XT erõsebb az acél tengölynek öszönhetõen
én dh ba raknám
Conci: XT erõsebb az acél tengölynek öszönhetõen
én dh ba raknám
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#13198
Posted 2008. March 24. - 22:53

gyerekek gyerekek.
nekem 2! éve megvan az Lx hajtómûvel ez a 4ik váz amiben benne van
Persze nem ugrok le háztetõkröl de mûszakilag 100%
Szóval miröl is beszélünk?
ha "integrálatlan" a hajtómûved, akkor megint más a leányzó fekvése, mert shimano mono kb 5ezer, egy isises meg 7-8, ami talán jó. vagy még több (RF signature-30rongy)
#13199
Posted 2008. March 24. - 22:53

na akkor ha már témánál vagyunk valaki mondja már meg mit tegyek:
adott egy integrált lx és egy 2007es integrált xt kar
melyik menjen a dh gépbe és melyik az endurógépbe?
súlyra kb ugyanannyi mindkettõ, az xt ugye vékony acéltengely, az lx meg vastag alutengely
melyik az erõsebb vajon?
melyik menjen melyik bicóba?
adott egy integrált lx és egy 2007es integrált xt kar
melyik menjen a dh gépbe és melyik az endurógépbe?
súlyra kb ugyanannyi mindkettõ, az xt ugye vékony acéltengely, az lx meg vastag alutengely
melyik az erõsebb vajon?
melyik menjen melyik bicóba?

Autist Team:)
#13200
Posted 2008. March 24. - 22:49

gyerekek gyerekek.
nekem 2! éve megvan az Lx hajtómûvel ez a 4ik váz amiben benne van
Persze nem ugrok le háztetõkröl de mûszakilag 100%
Szóval miröl is beszélünk?
nekem 2! éve megvan az Lx hajtómûvel ez a 4ik váz amiben benne van
Persze nem ugrok le háztetõkröl de mûszakilag 100%
Szóval miröl is beszélünk?

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->