Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#11681
Posted 2009. January 07. - 19:43

Thez?
("Végre tönkre ment az lx...)
Tudom kifutott, de az újabb nem tetszik, az apróból meg mindig elviszik elõlem... :mad:
Ride everywhere.
.
#11682
Posted 2009. January 07. - 16:36

Gebhardtból mekkora választék van, és milyen áron? (és fõleg, hol?) .
Probike-ban láttam. Egész dobozzal volt nekik. 7-10 körül.
BBB-tippet kösz, megnézem nekik mi van! Mostanra elég ritka méret ami nekem kell.
Race, no Rest!
#11683
Posted 2009. January 07. - 16:15


de feltaláltam magam, megnéztem netyen a váz adatait.
(sõt...lehet az is segített volna, ha azt mondom: Kona Blast Deluxe:))
megnéztem a táblázatot, és egyetlen adatot találtam, ami 68. De az is 68°. Szóval az nem ez a méret/adat lesz.
Találtam egyolyan rövidítést, hogy BBS. Na, az 73. Gondolom az a csapágyház szélesség.
Vagyis biztos, hogy az. Más nem lehet.
Tehát 73 mm-rõl beszélünk.

Izomtéridõninja-geológus!
#11684
Posted 2009. January 07. - 16:00

RAUH-Welt
B E G R I F F
#11685
Posted 2009. January 07. - 15:52

Az a ~70 most 68, vagy 73? Nagyon nem mindegy.
Nincs a közeledben súbler?
Más:
Gebhardton kívül gyárt még más cég lánctányért? 5 csavaros 44 fogú kellene 110-es lyukkörrel. Nem baj ha 10ropi alatt sikerülne szerezni. Ha csak G van, akkor az lesz. Az XT-n elkopott az eredeti 46-os.
Integrált Deore-hoz kapható a trekking verzió 28-as kistányérja? Mennyit kóstál vajon?
Írtam, hogy semmiképpen sem 68.

Vonalzóval mértem meg most, 73-74 közé mutatott(de elég pontatlan sztem). Akkor gondolom 73-as lesz az.

[a' meg mi?

Izomtéridõninja-geológus!
#11686
Posted 2009. January 07. - 15:47

olcso, de jol nez ki, es relative tartos. vannak boltosaim akiknek nem birom eladni a stronglight-ot miota vettek BBB-t, mert azt mondjak feleslegesen tul van arazva...
RAUH-Welt
B E G R I F F
#11687
Posted 2009. January 07. - 15:45

hat van egy par...
Race Face
Shimano
FSA
Middleburn
Stronglight
TA
BBB
KCNC
ez csak par pelda, van meg sok kisebb gyarto
Gebhardtból mekkora választék van, és milyen áron? (és fõleg, hol?) Nemrég kerestem ebike-on, és nem sok mit találtam, ahhoz képest, hogy régen a reklámjaiban volt egy táblázat, hogy milyen lyukkörökhöz hány fogasak vannak, és azon belül is hány típus...
Race Face-t lenne érdemes venni, de az meg olyan árban van, hogy akkor már komplett új hajtómûvet is vehetnék...
#11688
Posted 2009. January 07. - 15:27

Gebhardton kívül gyárt még más cég lánctányért?
hat van egy par...
Race Face
Shimano
FSA
Middleburn
Stronglight
TA
BBB
KCNC
ez csak par pelda, van meg sok kisebb gyarto
RAUH-Welt
B E G R I F F
#11689
Posted 2009. January 07. - 15:05

Nincs a közeledben súbler?
Más:
Gebhardton kívül gyárt még más cég lánctányért? 5 csavaros 44 fogú kellene 110-es lyukkörrel. Nem baj ha 10ropi alatt sikerülne szerezni. Ha csak G van, akkor az lesz. Az XT-n elkopott az eredeti 46-os.
Integrált Deore-hoz kapható a trekking verzió 28-as kistányérja? Mennyit kóstál vajon?
Race, no Rest!
#11690
Posted 2009. January 07. - 14:10


Kaptam hozzá 3 db kis feket mûanyag távtartót. Abból én csak egyet használtam fel, a jobb oldalon. Így remeknek tûnik a láncvonal, és a váltás is jól mûködik.
A középcsapágyház nem pontos mérés szerint ~70mm, de nem 68 semmiképpen.
Ez így jó lesz, vagy tegyek alá?
Meg kaptam hozzá Pg990 sort, és Pc991 láncot. Bódottá'.

ja igen, és integrált tengelyes.
Izomtéridõninja-geológus!
#11691
Posted 2009. January 05. - 12:42

- a lánctányér és a rockring közé minek alátét (két tányéros rendszernél a kicsi és a középsõ lánctányér marad, a rockring a nagy helyére megy - a nagy lánctányér alatt sincs alátét)?félreértettél. a lánctányér és a rockring közé kell alátét, hogy rendesen tudj váltani. a lánctányért talán le tudod szedni, de az integrált kart nem egy nagy mûvelet lekapni. kell hozzá egy záróanya kihajtó, egy 5ös imbusz és erõs tenyér vagy gumikalapács a hajtókar kiütéséhez. visszafele meg fordítva
- a váltást (elöl) mennyiben befolyásolja a rockring? A rockring méretéhez kell pozícionálni az elsõ váltót
- megfelelõ méretû rockringet kell választani (javasolt a középsõ lánctányér méretéhez igazítani, de ajánlatos azt is figyelembe venni, hogy a késõbbiekben nem akar e az ember nagyobb méretû lánctányért felrakni - vagy két rockringet vesz)
#11692
Posted 2009. January 05. - 10:33

#11693
Posted 2009. January 05. - 01:36

félreértettél. a lánctányér és a rockring közé kell alátét, hogy rendesen tudj váltani. a lánctányért talán le tudod szedni, de az integrált kart nem egy nagy mûvelet lekapni. kell hozzá egy záróanya kihajtó, egy 5ös imbusz és erõs tenyér vagy gumikalapács a hajtókar kiütéséhez. visszafele meg fordítvaKöszi,
nem tudom mi vár majd rám. A Lapierren a váltó nem bilincseve van az ülléscsövön, hanem menet van a vázban (oda csavarom a váltót)
A görgöknek is megvan a menet a vázban, gondolom nem lesz problémás.
(az nélkül, hogy megnézzem) lejön a lánctányér aznékül, hogy a hajtókart le keljen venni?
Thx

#11694
Posted 2009. January 05. - 01:24

nem tudom mi vár majd rám. A Lapierren a váltó nem bilincseve van az ülléscsövön, hanem menet van a vázban (oda csavarom a váltót)
A görgöknek is megvan a menet a vázban, gondolom nem lesz problémás.
(az nélkül, hogy megnézzem) lejön a lánctányér aznékül, hogy a hajtókart le keljen venni?
Thx
#11695
Posted 2009. January 05. - 00:55

#11696
Posted 2009. January 05. - 00:25

És valóban, ha ilyen mûanyagot teszel rá, hosszabb lánctányér csavarra lesz szükséged, de ha szerzel valami jó alut, akkor erre nem lesz szükséged!
#11697
Posted 2009. January 05. - 00:21

#11698
Posted 2009. January 05. - 00:01

Nagy tányér le és egy Bashring fel? Mi történik a váltóval, maradhat változatlanul?:chin:
Volt egy pár beakadás terepen a nagytányérba, othon fogóval visszanyomás, lehet lemondanák róla.
#11699
Posted 2009. January 04. - 22:46

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11700
Posted 2009. January 04. - 22:44

RAUH-Welt
B E G R I F F